تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802504181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازيکنان تيم ملي اميد، شاکله اصلي آينده فوتبال ايران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
وينگادا: بازيکنان تيم ملي اميد، شاکله اصلي آينده فوتبال ايران هستند سرمربي تيم ملي اميد گفت: اردوي تيم ملي اميد، اردوي المپيک است و بازيکنان آن همه زير 23 و حتي 21 سال هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، نلو وينگادا درباره برگزاري اردوي تيم ملي اميد گفت: بايد بگويم اين اردو، ‌اردوي تيم ملي المپيک است و بازيکنان آن همه زير 23 سال و حتي زير 21 سال سن دارند. همان طور که خودتان مي‌دانيد مي‌توانستيم از سه سهميه بزرگسال استفاده کنيم اما من بازيکنان زير 23 سال و زير 21 سال را دعوت کردم تا به تيم ملي اميد بيايند و کسب تجربه کنند.
وي افزود: از باشگاه‌ها تشکر مي‌کنم نه به خاطر اينکه اين بازيکنان را در اختيار من قرار دادند بلکه اين بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار دادند. مطمئن باشيد در آينده اين بازيکنان نسل آينده تيم ملي را تشکيل خواهند داد.
وينگادا همچنين اضافه کرد: هدف من در کار کردن در ايران اين نيست که براي خودم افتخارآفريني کنم و کارنامه‌ام را پربار کنم زيرا من در گذشته افتخارات زيادي از جمله قهرمان کردن تيم ملي عربستان در جام ملت‌هاي آسيا را به دست آورده‌ام. من اين بازيکنان را کنار هم جمع کرده‌ام تا نسل آينده فوتبال ايران ساخته شود.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا اميدوار هستيد با اين تيم در مسابقه‌هاي آسيايي اينچئون به موفقيت برسيد گفت: من اميدوار هستم بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم اما با توجه به اينکه از بازيکنان زير 23 سال استفاده مي‌کنيم و از بازيکنان بزرگسال استفاده نمي‌کنيم مي‌خواهم آينده فوتبال ايران ساخته شود. من تجربه کار با تيم‌هاي اينچنيني را داشته‌ام و مطمئنم از اين بازيکنان نسل طلايي فوتبال ايران ساخته خواهد شد. ما اين بازيکنان را کنار هم جمع کرديم تا باتجربه شوند که اين موضوع هم براي تيم ملي و هم براي باشگاه‌ها مفيد خواهد بود.
سرمربي تيم ملي اميد همچنين گفت: ما با باشگاه‌ها تعامل زيادي داشتيم و سعي کردم از هر باشگاه فقط دو بازيکن که يکي زير 23 سال و ديگري زير 21 سال است به تيم ملي دعوت کنم تا آن‌ها هم بتوانند بازي‌هاي خود را انجام دهند. ما تمرين‌هاي کمي را با اين بازيکنان انجام داديم و در حال حاضر اين‌ها را دور هم جمع کرديم تا بتوانيم با انجام يک اردوي خوب بيشتر آماده شويم.
سرمربي تيم ملي اميد در پاسخ به اين سوال که 6 بازيکني که دعوت کرديد به تيم ملي نيامده‌اند آيا اگر در اردوي چين با شما نباشند در بازي‌هاي آسيايي از آن‌ها استفاده نخواهيد کرد گفت: از جمع اين 6 بازيکن 3 بازيکن به علت مشکلات پروازي سر موعد مقرر به تيم ملحق نشدند که امشب يا فردا به جمع ما اضافه خواهند شد. يکي دو بازيکن ديگر نيز قرار است به جمع ما اضافه شوند. بايد بگويم اگر باشگاهي بازيکنش را در اختيار تيم ملي قرار نمي‌دهد، اين مشکل فدراسيون است و خود فدراسيون بايد آن را حل کند.
بدانيد شما افتخار ملت ايران هستيد و براي شما در مسابقه‌هاي پيش رو آرزوي موفقيت مي‌کنم. خيلي از ايراني‌ها دوست داشتند در حال حاضر در جاي شما باشند اما حال که شما اينجاييد اين حضور را افتخار بدانيد و براي تعالي نام ايران تلاش کنيد. به اين افتخار کنيد که براي پرچم جمهوري اسلامي ايران بازي مي‌کنيد.
وي در پايان افزود: من روزي که تيم شما را ديدم فهميدم شما يک تيم خوب و با استعداد داريد که از کادر فني خوبي بهره مي‌برد. من باور دارم شما مي‌توانيد نتايج خوبي کسب کنيد. با اين که من مي‌دانم شما مي‌توانيد پيروز باشيد اما اجباري نيست که در تمام بازي‌ها پيروز ميدان باشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن