تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815759731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصطفوي: بالاخره کفاشيان حدي حرف زد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مصطفوي: بالاخره کفاشيان حدي حرف زد
داريوش مصطفوي نظرش را راجع به کي روش و صحبت هاي کفاشيان اعلام کرد.

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" نظراتش را راجع به بحث داغ این روز ها یعنی کی روش و همچنین در مورد صحبت های کفاشیان اعلام کرد.

کفاشیان باید دلیل فنی می آورد

برای اولین بار در چند سال اخیر کفاشیان جدی صحبت کرد. او توانست بدون خنده ی اضافه نظرش را به مردم اعلام کند. او گفت بر خلاف میل باطنیم می خواهم کی روش برگردد. احترام به رای مردم از جانب او خیلی قابل تحسین است اما باید این را در نظر گرفت که مردم گاهی اوقات در جریاناتی وارد می شوند که اصول آن را نمی دانند.کفاشیان باید دلایل فنی و تاکتیکی می آورد آن وقت می گفت کی روش به درد ما نمی خورد نه این که بگوید بخاطر مردم دوست دارم او سرمربی تیم ملی باشد.

کی روش اگر خوب بود در پرتغال می ماند

از نظر من کی روش برای فوتبال ما کاری نکرد وقتی تیم ملی از ازبکستان و لبنان می بازد و از تیم های کوچک نتیجه تساوی می گیرد. جام جهانی بهترین فرصت بود برای محک زدن کارلوس کی روش. اما او کار خاصی انجام نداد اما وقتی مردم راضی هستند من ترجیح می دهم سکوت کنم. عیار کی روش در جام جهانی کاملا مشخص شد. این را همین جا قول می دهم که اگر در جام ملت ها و در دور دوم مسابقات به کره،ژاپن یا استرالیا بخوریم حذف می شویم. بنابراین من با صراحت می گویم که به کی روش اعتقادی ندارم. یکی از مشکلاتی که کی روش دارد این است که فدراسون و وزارت را هیچ کاره می داند. او اگر خوب بود پرتغالی ها نگهش می داشتند. پیشنهاد از آفریقای جنوبی هم کار دلال ها بود.

سو استفاده کی روش

تبلیغات گسترده ای که از کی روش شد باعث علاقمندی مردم ما به او شد و گرنه آبروی فوتبال مملکت ما با نتایجی که گرفت رفت و نوک پیکان به سمت کی روش و کفاشیان است. کی روش باید با فوتبال حرفه ای سازگاری داشته باشد و مستقیما تحت امر فدراسیون باشد حالا من با وزارت کاری ندارم. البته این را هم باید گفت که بیشتر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس فدراسیون و کسانی که در وزارت ورزش هستند آشنایی درستی با فوتبال ندارند. کی روش هم از این عدم آشنایی سو استفاده کرد و نسبت به فدراسیون و وزارت ورزش دیکتاتور گونه عمل کرد.

تغییر دیدگاه کفاشیان مثبت است

ما در دنیا مربیان طراز اولی داریم که بعد از جام جهانی بیکار شدند باید یکی از آن ها را بیاوریم و یک دوره چهار ساله را به آن ها بسپاریم. البته از جوانب مختلف روی کفاشیان فشار است. در حال حاضر بین کی روش و کفاشیان خلا وجود دارد. البته جای خوشحالی دارد که رئیس فدراسیون با دید سابق به کی روش نگاه نمی کند. همان طور که گفتم تبلیغات پشت کی روش زیاد است. مردمی که فوتبال را به درستی درک می کنند کی روش را نمی خواهند.

وزارت ورزش حفظ ظاهر می کند

راجع به دخالت وزارت ورزش باید بگویم که وزارت کار اشتباهی کرد. البته آن ها از قبل هشدار داده بودند که اگر فدراسیون نتواند منابع مالی را خودش تهیه کند وزارت مجبور به ورود به قضایای مربوط به فدراسیون می شود. وزارت می گوید من حق دارم وقتی پول می دهم صاحب نظر هم باشم. شاید برای حفظ ظاهر بگویند که ما دخالت نمی کنیم اما در باطن دخالت می کنند.


داريوش مصطفويکارلوس کيروش(سرمربي)علي کفاشيانفدراسيون فوتبالتيم ملي ايران


1393/06/11 12:02  تعداد بازدید: 547





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن