تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تشديد درگيري ها در اوکراين با ورود اوباما به اين منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۵۹ق.ظ)
احتمال تشديد درگيري ها در اوکراين با ورود اوباما به اين منطقه اوکراين با اشاره به ورود اوباما به شرق اروپا، نسبت به تشديد درگيري ها در شرق اين کشور هشدار داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، باراک اوباما پيش از اجلاس آتي ناتو در ولز، با حضور در استوني با رهبران کشورهاي استوني، ليتواني و لتوني ملاقات خواهد کرد. حضور اوباما در اين منطقه پيش از اجلاس ناتو، به منظور تحريک رهبران کشورهاي اين منطقه بر ضد روسيه صورت مي گيرد.
والري گلتي، وزير دفاع اوکراين گفت: "ارتش اوکراين خود را براي مقابله هرچه تمام تر در مقابل مداخله روسيه آماده مي کند." به نظر مي رسد اين اظهارنظرهاي مقامات کي يف و البته حضور اوباما در اين منطقه، سياست هايي براي تحريک مسکو در مداخله در اين درگيري هاست.
اوکراين، آمريکا و متحدان اروپايي آنان، در حالي روسيه را متهم به حمايت از استقلال طلبان اوکراين مي کنند که حضور مشاوران نظامي آمريکا در اوکراين و کمک هاي نظامي و مالي اين کشور به دولت کي يف جاي تامل بسيار دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن