تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هیات های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان
نشست هیات های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد
اهواز - خبرگزاری مهر: هیات های ورزشی استان خوزستان در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.



به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که شامگاه گذشته برگزار شد، مشاور اقتصادی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: با توجه به هزینه های بالای بودجه ای که دولت تعیین می کند کفاف حتی یک هیات فعال را نمی دهد، با این تفاسیر و تخصیص منابع محدود از طرف دولت ما باید از فضای موجود خوب استفاده کرده که یکی از راه های صرفه جویی و کسب درآمد این است که از امکانات موجود خوب نگهداری شود.

عبدارسول ممتازان افزود: به عنوان مثال خانه کشتی با امکانات کامل در اکثر اوقات صبح ها خالی است که می توانیم آن را در اختیار مدارس بگذاریم و درآمد زایی کنیم به طور کل باید از فضای ورزشی موجود به صورت چند منظوره استفاده کرد و با استفاده از تمام ظرفیت ها به درآمد زایی رسید.

وی با اشاره به خصوصی شدن شرکت هایی مثل فولاد خوزستان و شرکت نفت که دیگر کمکی به هیات ها نمی کنند از نمایندگان استان خوزستان خواست تا به جامعه ورزشی نزدیک تر شوند.

سکینه ناصری مقدم مسوول ورزش بانوان استان نیز در این نشست گفت: یکی از مشکلات اساسی ما این است که هماهنگی با اداره کل وجود ندارد و قادر به جلسه گذاشتن با روسای هیات ها نیستیم، امیدواریم با فعال کردن بخش بانوان موفقیت های زیادی برای استان خوزستان کسب کرده و حتی در مدال آوری با آقایان رقابت داشته باشیم.

وی افزود: خوزستان استانی است که تمام مردمش ورزشکار زاده می شوند که باید از این ظرفیت استفاده کرد. برای برگزاری مسابقات بانوان بارها اتفاق افتاده که سالن را برای یک یا دو روز اجاره کردیم، از روسای هیات ها درخواست می کنیم که از بانوان هزینه اجاره نگیرند تا ما بتوانیم از این مبالغ برای اعزام تیم های بانوان استفاده کنیم.

در ادامه جلسه تعدادی از روسای هیات ها خواسته هایشان را بیان کردند که در این بین رییس هیات کاراته درخواست کرد تا اماکن ورزشی در اختیار هیات ها قرار داده شوند تا وسیله ای برای درآمد زایی باشند.

محمدعلی چابک رییس هیات بیلیارد، بولینگ و دوچرخه سواری استان از مدیر ورزش و جوانان خواست تا هیات های افتخار آفرین ورزش خوزستان را مورد تجلیل قرار دهد تا تشویقی برای ورزشکاران استان باشد. ما استعدادهای درخشانی داریم که باید با استعدادیابی شناسایی شوند اما متاسفانه اکنون با سیر نزولی در این امر رو به رو هستیم. باید از قهرمانان استان در امر استعداد یابی نظر خواهی کنیم.
 
وی از عدم توجه به ورزش بانوان استان انتقاد کرد و گفت: دختران ما فرزندان قهرمانان جبهه و جنگ هستند و ما در بخش بانوان صاحب استعداد هستیم که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

حسین سلیمانی رییس هیات پینگ پنگ استان نیز به جایگاه هیات پینگ پنگ خوزستان را در صدر هیات های پینگ پنگ کل کشور اشاره کرد.

سید سالار محمدنیا رییس هیات تیر اندازی اظهار کرد: کلاس هایی در قسمت آقایان و بانوان تشکیل دادیم و امسال بعد از 20 سال توانستیم با توافق با اسپانسر یک تیم در لیگ یک شرکت دهیم.

وی گفت: تیراندازی 22 رشته مختلف فعال در سطح کشور دارد که متاسفانه در استان خوزستان فقط دو رشته فعال هستند و جوان ترین بازیکن لیگ برتر تیراندازی با 13 سال سن از استان خوزستان است.

ابراهیم جوانمردی رئیس هیات اتومبیل رانی با گله مندی از نداشتن جایی برای این ورزش اظهار کرد: بدون هیچ امکاناتی توانستیم در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم و امیدواریم چاره ای برای تخصیص مکانی ویژه این رشته پرطرفدار بیندیشد.

در پایان سید کریم حسینی مشاور استاندار راه ک هایی برای درآمد زایی هیات ها عنوان کرد و گفت: حراست شرکت ها که درآمدهای زیادی دارند اگر در اختیار هیات ها قرار داده شوند می توانند کمک شایانی در تامین اعتبار بکنند.

وی درباره ورزش روستایی اظهار کرد: از ابتدای سال 93 مسابقاتی در روستاها انجام دادیم و تعداد سه هزار ورزشکار را در روستاها مشغول کردیم.


۱۳۹۳/۶/۱۰ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن