تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815014687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریافت سرانه مدارس خوزستان پس از دو سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان خدادادی خبر داد:
دریافت سرانه مدارس خوزستان پس از دو سال
اهواز - خبرگزاری مهر: معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از دریافت سرانه مدارس خوزستان پس از دو سال خبر داد.



سیروس خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: نزدیک به دو سال بود که با توجه به وضعیت سیاسی کشور و تحریم‌ هایی که وجود داشت با مشکلات اقتصادی روبرو بودیم.
 
وی ادامه داد: در دو سال اخیر فقط یکبار سرانه درآمد مدارس پرداخت شد، درآمدی که می‌بایست حداقل سالی دو بار پرداخت می‌ شد تا مدارس هزینه ‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: سرانه درآمد حداقل دو بار در سال برای هر مدرسه توسط وزارت آموزش و پروش پرداخت می‌شود که همانطور که گفتم به دلیل مشکلات مالی این پرداخت‌ ها در سال ‌های گذشته انجام نشده بود.

وی افزود: با این سرانه درآمد مدارس می‌توانند هزینه آب و برق و کاغذ خود را پرداخت کنند، در زمانی که این پول پرداخت نمی‌شد مردم واقعا به مدارس کمک کردند که جا دارد از آن ‌ها تشکر کنم.

خدادادی خاطر نشان کرد: ولی به طور اساسی مدارس استان به ادارات آب و برق حدود چهار و نیم میلیارد تومان بدهی دارند که می‌شود بخشی از آن را پرداخت کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ هایی که شد ۳۱ میلیارد تومان به تمام استان ‌های کشور داده شد که از این مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به خوزستان اختصاص داده شد.
 
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: به عقیده من این خبر خوبی در آستانه سال جدید مدارس برای همکاران من بود که تحقق پیدا کرد، این قول را به همکاران خود می‌ دهم که اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تلاش خودش را برای از بین بردن و کم کردن مشکلات آنها می‌کند.


۱۳۹۳/۶/۱۰ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن