تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت دو شهيد بعد از 27 سال به ديار اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
بازگشت دو شهيد بعد از 27 سال به ديار اردبيل پيکر مطهر شهيدان والامقام ودود حسيني حداد و داود پناهي بعد از 27 سال، شناسايي و امروز 10 شهريور با استقبال مردم شهيدپرور اردبيل به ديارشان باز مي گردند.
به گزارش خبرگزاري موج،پيکر مطهر شهيدان دوران دفاع مقدس،ودود حسيني حداد و داود پناهي،ساعت 15:30 دوشنبه 10شهريور 93 با استقبال پرشور مردم و مسوولان استان وارد فرودگاه اردبيل شده و ديار سبلان بار ديگر با عطر و بوي شهادت آکنده مي شود.
پيکر مطهر اين دو کبوتر خونين بال با حضور خانواده هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم سه شنبه 11 شهريور 93 ساعت 10 صبح از مقابل مصلي اردبيل به سمت گلزار قاسميه اين شهر تشييع مي شود و مراسم بزرگداشت و يادواره اين شهيدان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
شهيدان والامقام اسفند سال 1366 در منطقه ماووت در جريان عمليات بيت المقدس 2 به درجه عالي شهادت رسيده اند.
شهيد گرانقدر ودود حسيني حداد 14 مهر سال 1340 در شهر اردبيل به دنيا آمد و بعد از بارها حضور در جبهه هاي مبارزه حق عليه باطل يکم اسفند 1366 به مقام عالي شهادت نايل شد و شهيد والامقام داود پناهي نيز 26 شهريور سال 1348 در شهر آستارا ديده به جهان گشود و زماني که در مقطع دبيرستان در اردبيل تحصيل مي کرد رفتن به سنگر جهاد را به سنگر علم و دانش ترجيح داد و در جريان عمليات بيت المقدس،دوم اسفندماه سال 1366 به درجه رفيع شهادت رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن