تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801310274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مسکن اجتماعی و اتمام پروژه های نیمه تمام از دغدغه‌های هفته دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای مسکن اجتماعی و اتمام پروژه های نیمه تمام از دغدغه‌های هفته دولت است خبرگزاری پانا:حامد قادرمرزی با بیان اینکه تمام تلاش دولت براین است که تمام پروژه‌های نیمه ‌تمام مسکن مهر دولت دهم تا پایان سال 93 به اتمام برسد و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد افزود: در هفته دولت طرح مسکن مشارکتی و زمان اجرای آن اعلام خواهد شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ شهريور ساعت 10:58




 باشگاه خبرنگاران نوشت:

حامد قادرمرزی افزود: طرح مسکن اجتماعی بعنوان طرح ویژه دولت یازدهم جایگزین مسکن مهر در زمینه حمایت از اقشار نیازمند تدوین خواهد شد. وی در راستای اعلام جزئیات طرح مسکن اجتماعی خاطرنشان کرد: وزیر محترم راه و شهرسازی در هفته دولت همزمان با رونمایی از این طرح جزئیات اجرایی آن را در اختیار عموم مردم قرار خواهند داد. نماینده مردم کردستان/ قروه عنوان کرد: تعداد زیادی از مساکن مهر به اتمام رسیده و آماده تحویل است و تعدادی هم در آستانه هفته دولت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. قادر مرزی با بیان اینکه برنامه اولیه دولت و وزارت راه و شهرسازی طی یکسال گذشته تلاش برای تکمیل فعالیتها خرد در عرضه مسکن مهر پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است اظهار داشت: مسکن اجتماعی با توجه به شرایط و مقتضیات اجتماعی و اقتصادی می‌تواند الگوی مناسب و راه‌گشای حل برخی از دغدغه‌های تامین مسکن اقشار مختلف مردم باشد. عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت ها مسکن اجتماعی از دغدغه‌های دولت است افزود: بخشی از آن توسط متقاضیان به طور مشارکتی تدوین می‌شود. قادرمرزی یادآو.ر شد: قطعا طرح مسکن اجتماعی حمایتگر اقشار آسیب‌پذیر خواهد بود. وی افزود:امید است مسکن اجتماعی در پاییز امسال اجرایی شود و تا سال 94 هیچ مسکن مهر نیمه تمامی باقی نماند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن