تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803096529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیزاده: ماموریت اصلی آکادمی ملی فوتبال استاندارد سازی و سازماندهی فوتبال پایه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
علیزاده: ماموریت اصلی آکادمی ملی فوتبال استاندارد سازی و سازماندهی فوتبال پایه است
نشست مطبوعاتی رئیس آکادمی ملی فوتبال بعد ازظهر امروز در سالن کنفرانس آکادمی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال  گفت: ماموریت اصلی آکادمی ملی فوتبال استاندارد سازی و سازماندهی فوتبال پایه در کشور است که از 6 سال گذشته تا کنون این فعالیت در آکادمی ملی فوتبال آغاز شده و خوشبختانه دستاوردهای خوبی در این بخش نصیب فوتبال ایران شده است.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: طی مدت 4 سال و طراحی سامانه مدارس فوتبال، مردم و هیات‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور متوجه شدند که هر مدرسه فوتبال دارای ثبت و نشانی بوده و فوتبال آموزان نیز  با فعالیت در این مدارس گواهینامه می گیرند. ضمن اینکه با برگزاری دوره‌های مختلف ناظرانی را تربیت کرده تا به فعالیت این مدارس نظارت کامل و دقیق داشته باشند.

وی افزود: با توجه به آیین نامه مدارس فوتبال، قبل از آغاز فعالیت‌های مدارس فوتبال مقرر شد تا دوره‌های توجیهی برگزار شود تا شرایط برای حضور و تربیت فرزندان مهیا باشد. ما قصد داشتیم تا فعالیت بازیکنان در این مدارس دیده شود بر همین اساس طبق آیین نامه ای که تدوین شد،اعلام کردیم تمامی مدارس فوتبال باید زیر نظر باشگاه‌ها فعالیت کنند و باشگاه‌ها نیز بازیکنان خود را از این مدارس در رده‌های سنی مختلف انتخاب کنند. در  واقع از فعالیت‌های مدارس فوتبال  غیر مجاز که مشکلاتی را برای جامعه و  خانواده‌ها ایجاد کرده بودند ، با ایجاد این سامانه و اجرای آیین نامه مصوب فدراسیون  مقابلشان قرار گرفتیم. بر همین اساس مدارس ها در محیطی آرام و با اطمینان کارهای خود را دنبال می کنند.

رئیس اکادمی ملی فوتبال در ادامه گفت: برای اینکه ثمره فعالیت‌های خود را در فوتبال پایه شاهد باشیم امسال دومین فستیوال ملی زیر 12 سال را از دوازده تا چهاردهم شهریورماه در آکادمی ملی فوتبال و با مشارکت 40 هزار فوتبال آموز برگزار خواهیم کرد. ابتدا  مدارس فوتبال در فستیوال های شهرستان سپس فستیوال‌های استانی و در نهایت منتخب مدارس در فستیوال نهایی که در تهران برگزارمی شود، حضور خواهند داشت و پس از آن استعدادیاب‌ها، این فوتبال آموزان را زیر نظرخواهند داشت تا آموزش‌های لازم را ببیند. در واقع چرخه مدیریت و سطح دانش فوتبال آموزان این نوید را می دهد که از فعالیت‌های غیر رسمی مدارس فوتبال غیر مجوز دار دور می شویم.

وی افزود: با توجه به فقدات تجربیات بین المللی که در بین فوتبال آموزان داشتیم، برگزاری فستیوال بین المللی فوتبال پایه را با حضور کشورهای عراق، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، قطر و ایران در دستور کار قرار داده ایم تا بحث عدم تجربه بین المللی فوتبالیست‌های نونهال ایرانی حل شود.

در واقع تیمی که از ایران به عنوان تیم منتخب در فستیوال بین المللی حضور دارد تیمی است که در سال گذشته زیر نظر استعدادیاب‌ها انتخاب شده اند . سال گذشته اولین فستیوال ملی با حضور سپ بلاتر برگزار شده بود که منتخبان فوتبال زیر 12 سال برگزیده و امسال به مصاف حریفان خارجی می‌روند.

علیزاده در ادامه خاطر نشان ساخت: الگوی فیفا به نام فوتبال پایه در ایران نیز اجرا می شود که بر اساس آن مسابقات از حالت رقابتی و لیگ خارج شده و به صورت تفریحی و به دور از هر گونه فضای رقابتی برگزار می شود. پیش از این خانواده‌ها شکایت‌های مختلفی نظیر رفت و آمد به استان‌ها، میزان ریسک و خطر آسیب برای کودکان و هزینه داستند که با اجرای این الگو تمامی این مشکلات رفع شده و اکنون خانواده ها به راحتی در فستیوال‌های استانی و یا شهرستانی می توانند حضور داشته و فعالیت فرزندان خود را مشاهده کنند.

به گونه‌ای فراهم کنیم که آینده فوتبال تامین شود.سال گذشته با اجرای این الگو، کنفدر اسیون فوتبال آسیا از ایران تقدیر و تشکر کرد و پاداشی را برای اجرای طرح فوتبال پایه به ایران اختصاص داد که امیدوار هستیم امسال نیز چنین اتفاقی بی افتد.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه از اجرای برنامه‌های آموزشی، تفریحی ، فرهنگی و پزشکی در حاشیه این فستیوال خبر داد و گفت: بخش‌های تربیتی، فرهنگی، پزشکی وآموزشی را برای فوتبال آموزان در نظر گرفته‌ایم تا محیطی شاد و سرگرم کننده برای فوتبال آموزان ایجاد کنیم. در کارگاه‌های فرهنگی  مفاهیم فرهنگی و رسالت‌هایی که وجود دارد، بحث بازی جوانمردانه و برنامه های شاد، در قسمت پزشکی تندرسی و سلامت بازیکنان برایمان اهمیت داشت که با همکاری کمیته پزشکی برنامه‌های مختلفی را برای فوتبال آموزان در نظر گرفته ایم.در بحث اموزش نیز برنامه‌های آموزشی فوتبال پایه را در دستور کار داریم تا علاوه بر برگزاری فستیوال، محیطی آموزشی و تفریحی نیز برای کودکان در رده‌های پایه ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه آکادمی ملی فوتبال نظارت بر مدارس فوتبال مخصوصا منطقه تهران است و اینکه چگونه به باشگاه‌ها مجوز می دهند گفت: متاسفانه درگذشته مدراس فوتبال محل کلاهبرداری بود و این سناریوی تکراری،ب اعث می شد تا خانواده‌ها بدون تحقیق اقدام به ثبت نام فرزندان خود کنند. اما با آغاز برنامه‌های آکادمی در بخش ایجاد مدارس فوتبال با استانداردهای لازم؛ اعزام ناظرین به مدارس‌های فوتبال و در نهایت اجباری شدن فعالیت مدارس فوتبال زیر نظر باشگاه‌ها، مقابل این تخلفات ایستادیم. در واقع  با نظارت کاملی که ناظرین ما بر مدارس فوتبال چه تهران و چه در استان‌های دیگر دارند اجازه هیچ گونه تخلفی را به مدراس نمی‌دهند.

رئیس آکادمی در پایان در پاسخ به این سوال که حضور در دومین فسیتوال ملی چه مقدار هزینه ای برای خانواده‌ها دارد افزود؟تیمی که منتخب استان است و در فستیوال ما حضور دارد هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی کند. برای اینکه نخبگان خوبی را در مجموعه خود داشته باشیم  و زیر نظر استعدادیاب‌ها در رده‌های سنی فعالیت کنند و به بهترین شرایط برسند هیچ هزینه‌ای را از انها دریافت نمی کنیم .تنها هزینه ای که خانواده‌ها برای حضور در فستیوال پرداخت می کنند مبلغ 5 هزار تومان در سال گذشته بوده که امسال با توجه به اطلاعات و شرایط بهتری که سامانه مدارس فوتبال در اختیار فوتبال آموزان قرار می دهد با توجه به کارکردهای متفاوت شاید اندکی تغییر کند. در واقع  با طراحی کارت عضویت برای مدارس فوتبال و فوتبال آموزان شرایطی را فراهم کرده ایم تا بازیکنان نونهال نیز دارای شناسنامه ورزشی شده  و اطلاعات کاملشان در این کارت درج می شود.

انتهای پیام/more...







تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن