تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 2 واحد مسکوني مددجويي در آخرين روز هفته دولت در شهرستان اليگودرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸ب.ظ)
افتتاح 2 واحد مسکوني مددجويي در آخرين روز هفته دولت در شهرستان اليگودرز مدير کميته امداد شهرستان اليگودرز از افتتاح 2 واحد مسکن مددجويي در شهرستان اليگودرز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا حاجيعلي با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، بخشداران و جمعي از روساي ادارات اين شهرستان تعداد 2 واحد مسکوني مددجويان شهرستان اليگودرز افتتاح شد.
حاجيعلي يادآور شد: هفته دولت فرصت مناسبي براي تبيين خدمات نظام اسلامي به احاد مردم است و همواره بهانه خوبي براي بازخواني الگوهاي زيباي خدمتگزاري است همانطور که مقام معظم رهبري درباره هفته دولت مي فرمايند هفته دولت فرصت مغتني است تا مردم با نتايج تلاش هاي بخشي از مجموعه نظام اسلامي بيشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلي تبليغات دشمنان اسلامي مبني بر ناکارائي و ناتواني نظام اسلامي آشکار گردد.
مدير کميته امداد شهرستان اليگودرز با بيان اينکه در اين راستا در آخرين روز هفته دولت دو طرح توانمند سازي مسکن روستائي با اعتبار ي بالغ بر 350 ميليون ريال افتتاح شده است گفت: اين نهاد دومين نهاد انقلابي در راستاي حمايت از محرومان است و اين نهادبا نام امام (ره )زيبنده شده است تا همگان بدانند که دستگيري از نيازمندان مهمترين اصل در حکومت اسلامي است.
حاجيعلي در بخشي ديگر از سخنان خود از برگزاري کارگاه آموزشي با محوريت ،پيشگيري از اعتياد در محل کانون تابستانه امام جعفر صادق(ع) اين شهرستان خبر داد و گفت: تعداد 90 نفر از زنان سرپرست خانوار اين شهرستان در اين دوره آموزشي شرکت نموده اند.
وي اذعان داشت: موضوعات مطرح شده در اين دوره آموزشي شامل تعريف اعتياد و انواع آن (محرک ها، روانگردان ها، مواد صنعتي و...)وعلت رواج يافتن آن درجامعه، آثار و عوارض رفتاري، شخصيتي، روحي، رواني و اجتماعي مواد مخدر، علت بالا رفتن آمار اعتياد و پائين بودن سن اعتياد بين 20تا25 سال، سن بحراني نوجواني و نقش خانواده و جامعه در خصوص تربيت صحيح نوجوانان، نحوه برقراري ارتباط صميمي و دوستانه والدين با فرزندان خودو شنيدن دردو دل هاي آنها، نقش بسيار مهم وکليدي نمازو مسائل ديني در پيشگيري از تمام آسيبها بوده است.
حاجيعلي همچنين از برگزاري جلسات مشاوره گروهي با حضور 20 نفر از زنان سرپرست خانوار اين شهرستان خبر داد و گفت: همچنين يک دوره آموزشي با حضور 20 نفر از زنان مطلقه اين شهرستان برگزار گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن