تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803343825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان اصفهان داراي رتبه نخست در تحويل مسكن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۱۵ب.ظ)
مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان اعلام کرد: استان اصفهان داراي رتبه نخست در تحويل مسكن مهر مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان با بيان اينكه 86 درصد از پروژه مسكن مهر استان اصفهان محقق شده است گفت: استان اصفهان را داراي رتبه اول در تحويل مسكن مهر كشور عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود محمودزاده با اشاره به آخرين وضعيت مسكن مهر استان گفت: پروژه مسكن مهر استان اصفهان با 216 هزار واحد بعد از تهران بالاترين آمار در سطح كشور است كه از اين تعداد 40 هزار واحد روستايي و 25 هزار واحد شهري است و مابقي در سه دسته شهرهاي جديد، شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و زير 25 هزار نفر جمعيت تقسيم‌بندي شده است.
وي با بيان اينكه 86 درصد از پروژه مسكن مهر استان اصفهان محقق شده است، استان اصفهان را داراي رتبه اول در تحويل مسكن مهر كشور عنوان كرد.
محمودزاده عمده مشكلات مسكن مهر را در شهرهاي جديد خصوصاً شهر جديد فولادشهر عنوان كرد و اظهار داشت: پروژه مسكن مهر فولادشهر با مشكل خدمات روبنايي و زيربنايي روبرو مي‌باشد كه اميد است با جلساتي كه با مسئولين استان و مصوباتي كه براي تامين اعتبار اين خدمات صورت گرفته در آينده‌اي نزديك شاهد تحويل مابقي واحدها به متقاضيان در اين شهر باشيم.
مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان زمان تحويل باقيمانده پروژه مسكن مهر استان اصفهان را نيمه اول سال 94 ذكر كرد.
محمودزاده همچنين به فعاليتهاي بخش راه اشاره كرد و گفت: استان اصفهان به لحاظ موقعيت جغرافيايي و مجاورت با 9 استان بيشترين درصد ترافيك حمل و نقل بار و مسافر را داراست.
وي مهمترين اهداف اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان را توسعه شبكه راهي و بالا بردن ضريب ايمني عنوان كرد و اظهار داشت: در بخش ساخت راه با توجه به مشكلات اعتباري با تلاش كليه همكاران و پيمانكاران حدود 300 كيلومتر راه مورد بهره‌برداري قرار گرفت كه اين امر ركورد بي‌سابقه‌اي در توسعه شبكه راهي استان اصفهان بوده است.
محمودزاده از اجراي 500 كيلومتر روكش آسفالت در راههاي استان اصفهان خبر داد و گفت: در بخش ايمني بيش از 500 كيلومتر از راههاي استان در حال اجراي عمليات روكش آسفالت، نصب علائم ايمني و هشدار دهنده، گاردريل و ... مي‌باشد.
وي افزود: در بخش ايمني با تدوين سند ايمني راهها براي اولين‌بار در كشور براساس اين سند به عنوان يك ابتكار و نوآوري، بيشتر شهرستانهاي استان اصفهان داراي سند ايمني مي‌باشند كه در هر شهرستان به تفكيك راههاي اصلي- فرعي- روستايي و شرياني تعداد 4 سند ايمني تهيه و تدوين شده است.
مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان از شناسايي نقاط پرحادثه استان خبر داد و گفت: براساس سند ايمني و نقشه تصادفات نقاط پرحادثه و كمبودها در سطح جاده‌هاي استان شناسايي و تبديل به نقشه هوشمند شده است كه براساس اين نقشه نقاط مورد نظر نسبت به اولويت در حال اصلاح مي‌باشد. وي ابراز اميدواري كرد با اجرايي شدن كامل اين سند حدود 40 درصد آمار تلفات را كاهش دهيم.
محمودزاده 70 درصد تلفات جاده‌اي را مربوط به خطاي انساني دانست و تصريح كرد: حدود 50 درصد از تصادفات استان اصفهان ناشي از خواب‌آلودگي و در نتيجه واژگوني خودرو مي‌باشد و تنها 15 درصد تلفات مربوط به نقاط پرحادثه است كه در اين زمينه بايد فرهنگ‌سازي صورت گيرد.
محمودزاده در خصوص پروژه قطار سريع‌السير اصفهان- تهران گفت: عمليات زيرسازي اين پروژه ملي در استان اصفهان و قم با بيش از 85 درصد پيشرفت فيزيكي به اتمام رسيده است و 30 كيلومتر باقيمانده انتهاي شهر اصفهان در آينده‌اي نزديك آغاز مي‌ شود.
وي نقش اين پروژه را در توسعه اقتصاد و ارتباط سريع اصفهان با تهران مهم ارزيابي كرد و گفت: در سفر اخير معاون اول رييس جمهور فاينانس اين پروژه قطعي و مقرر شد به زودي عمليات ريل‌گذاري آن آغاز شود.
وي مسافت زماني سفر اين قطار را كمتر از دو ساعت عنوان كرد و ابراز اميدواري نمود: تا سال 95 اين پروژه به بهره‌برداري برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن