تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803070769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندی 8800 خانوار روستایی آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی صادقیان اعلام کرد؛
بهره مندی 8800 خانوار روستایی آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی
ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی از بهره مند شدن 8 هزار و 817 خانوار روستایی استان با بهره برداری از طرحهای کلنگ زنی شده طی هفته دولت امسال خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، منصور صادقیان صبح یکشنبه در آیین کلنگ زنی گازرسانی به 10 روستای شاهین دژ افزود: طی هفته دولت امسال عمليات گازرساني 86 روستا،5 پروژه مسكن مهر،1 شهر و 6 مورد احداث خط انتقال با اعتبار 490 ميليارد ریال آغاز شده که با بهره برداري از این طرحها 8 هزار و 817 خان وی با اشاره به اینکه طی هفته دولت سال جاري یک هزار و 601 خانوار روستايي در آذربايجان غربي از نعمت گاز بهره مند شدند، ادامه داد: در این راستا 11 روستا در اروميه،پيرانشهر،شوط و مياندوآب و 4 واحد صنعتی در اروميه،خوي و بوكان و 1 پروژه مسكن مهر در ماكو  و 1 خط تغذيه در نوشین شهر گازدار و ساختمان عملیات گازرسانی و پست امداد شهر چهار برج به بهره برداري رسيد. مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اعلام اینکه برای بهره برداري از اين پروژه ها بالغ بر 110 میلیارد ریال اعتبار هزينه شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرحهای گازرسانی به روستاها درصد بهره مندی روستائیان از نعمت گاز طبیعی در شاهین دژ به 15 درصد افزایش یافت. صادقیان از عملیاتی شدن گاز رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار با تصویب مجلس شورای اسلامی خبر داد و عنوان کرد:  هم اکنون طرح گاز رسانی در 563 روستای استان در حال اجرا بوده که تعداد روستاهاي بهره مند از گاز 355،ميزان شبكه گذاري روستايي انجام يافته 2 هزار و 421 كيلومتر،115 روستا در حال اجرا و 448 روستا در دست اقدام برای گاز رسانی هستند. وی با بیان اینکه تا كنون بيش از 7 هزار كيلومتر شبكه گاز در آذربایجان غربی اجرا شده، اظهار داشت: تعداد انشعابات موجود بالغ بر 318 انشعاب و تعداد مشتركان بيش از 682 هزار مشترك بوده که تعداد شهرهاي گازدار استان 34 شهر و درصد جمعيت بهره مند شهري 98 درصد است. وی از نصب بيش از 318 هزار انشعاب گاز طبیعی در آذربايجان غربي خبر داد و با بیان اینکه بالغ بر 87 هزار مشترك روستايي در استان تاکنون جذب شده، ادامه داد: تا کنون گاز رسانی به 12 درصد روستاهای استان از ابتدای اجرای این طرح اجرایی شده است. مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اعلام از مجموع 2 هزار و 751 روستای استان تا کنون تنها برای 12 درصد روستاها گازرسانی انجام شده، گفت: کمبود اعتبارات، صعب العبور بودن روستاها و حق برداشت کمتر از شبکه انتقال گاز به دلیل قرار گرفتن در سرخاصه اصلی از جمله عوامل عدم بهره مندی مناسب روستائیان استان از طرح تامین گاز طبیعی، است. صادقیان از برنامه ریزی برای توسعه گازرسانی به مناطق مختلف استان بویژه مناطق روستایی خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تا کنون 4 هزار و 477 کیلومتر شبکه گذاری شهری و 2 هزار و 405 کلیومتر شبکه گذاری روستایی انجام شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد تحول در گازرسانی به روستاها باشیم. وی از تخصیص 930 میلیارد ریال اعتباری طی سالجاری برای اجرای طرحهای گاز رسانی در سطح مناطق شهری و روستایی با هدف توسعه گازرسانی به این مناطق خبر داد.    


۱۳۹۳/۶/۹ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن