تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813281658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنجال کت و شلوار اوباما تا روش جالب تبلیغ فلفل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جنجال کت و شلوار اوباما تا روش جالب تبلیغ فلفل


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۹ شهریور ۱۳۹۳. نوجوان چینی با گردن دراز/خواستگاری با ۹۹۹۹۹ فلفل!/ هتلی در قالب قطار!/ترافیک در قدیم/ کندوی عسل به خیابان ها می آید/ کت و شلوار جنجالی اوباما و ... نوجوان چینی با گردن دراز

نوجوان چینی با گردن دراز

پسر 15 ساله چینی که به علت داشتن گردن بیش از اندازه بلند، درد زیادی تحمل می کند، به زودی توسط پزشکان بیمارستان پکن جراحی خواهد شد. به گفته پزشکان، تعداد مهره های گردن در ستون فقرات در حالت عادی هفت عدد است، اما پدر این نوجوان چینی ادعا می کند تعداد مهره های ناحیه گردن در ستون فقرات پسرش بیش از 10 عدد است. تعداد زیاد مهره های ناحیه گردن در ستون فقرات به عصب ها فشار می آورد و سبب می شوند این نوجوان درد شدیدی تحمل کند. جراح بیمارستان پکن و پزشک معالج او گفت: این پسر بچه از شش سالگی با انحراف مزمن ستون فقرات و ناهنجاری قفسه سینه دست و پنجه نرم می کند. برنامه گروه درمانی این است که با انجام جراحی مشکل گردن را برطرف کنیم تا درد کشیدن اش متوقف شود.
بیشتر...

جنجال کت ‎و شلوار اوباما

جنجال کت ‎و شلوار اوباما

رنگ سفید کت و شلوار اوباما با واکنش طنز آمیز رسانه ها و فعالان اینترنتی روبه رو شد. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به طنز درخواست کرد کسی که پوشیدن کت و شلوار سفید رنگ را به اوباما پیشنهاد کرده است اعدام شود. کت و شلوار سفید رنگ اوباما در سخنرانی اخیر وی درباره داعش در کاخ سفید به موضوع اصلی این کنفرانس خبری تبدیل شد. چون معمولا روسای امریکا کت و شلوار تیره رنگ می پوشند و هنوز مشخص نشده اوبا ما به چه دلیل چنین رنگی را برای این لباس خود انتخاب کرده است.
جنجال کت ‎و شلوار اوباما
یکی از خبرنگاران آمریکایی هم از اوباما خواست وی از فاجعه لباس دوری کند و گفت: به نظر می رسد لباس اوباما رنگ خود را به دلیل بخار ماشین لباسشویی از دست داده است.  یک خبرنگار هم پرسید: اوباما کجا این لباس را پیدا کرد؟ کاربر دیگری هم گفت: اوباما، تو باعث شدی ما به حرف هایت گوش نکنیم و بر لباس تو متمرکز شویم. آیا هدف این است؟ آیا اوباما فراموش کرده که او رئیس جمهور آمریکاست.   
بیشتر...

خواستگاری با 99999 فلفل!

خواستگاری با 99999 فلفل!

در استان هبی چین کارمند جوانی با 99999 فلفل قلبی ساخت و داخل این قلبها در کارخانه فلفل سازی از دختر مورد علاقه اش درخواست ازدواج کرد.
بیشتر...

 
هتلی در قالب قطار!

هتلی در قالب قطار!

فراری و پورشه برخی از مجلل‌ترین وسایل نقلیه را تولید می‌کنند؛ خودروهایی هم از لحاظ مواد به کار رفته و هم از لحاظ قیمت در سطح بالایی هستند. در همین حال، در ادامه مشاهده کنید که یک طراح سوپرماشین که برای هر دو کمپانی ذکر شده فعالیت می‌کند، برای سرویس قطارهای JR East چه طراحی‌ای انجام داده است.این یک قطار سریع‌السیر جدید است که دارای ۱۰ واگن به همراه لوکوموتیو بوده و توسط یک طراح ژاپنی سوپرماشین‌ها به نام «کن اوکویاما» طراحی شده است. این قطار لوکس در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی به روی ریل خواهد رفت.
هتلی در قالب قطار!

هتلی در قالب قطار!

هتلی در قالب قطار!

اوکویاما که در سال ۱۹۵۹ در ژاپن متولد شده، این کشور را برای کار به عنوان سرپرستی طراحان جنرال‌موتورز، یک طراح عالی‌رتبه برای پورشه AG و مدیر طراحی در پینین فارینا ترک کرد. پینین فارینا شرکت مسئول طراحی فراری انزوی افسانه‌ای بوده است. وقتی کارهای قبلی این طراح را دیده باشیم، طراحی نامتعارف و تهاجمی این قطار چندان جای تعجب نیست.قطار تندرو حداکثر ۳۴ مسافر را در ۱۰ واگن مجزا، پنج سوئیت و یک سوئیت ویژه، دو اتاق تماشا، یک استراحتگاه و همین‌طور یک سالن غذاخوری چای می‌دهد. هر کدام از واگن‌ها با اثاثیه و ساختاری تدارک دیده شده‌اند که کاملاً عناصر ژاپنی را در خود جای داده است. نمونه کامل از این موضوع در دکور الهام گرفته از درختان قابل‌مشاهده است.هر کدام از سوئیت‌ها دارای یک دستشویی اختصاصی بوده که با دوش و توالت همراه است. این سوئیت‌ها دارای یک طبقه فوقانی هستند که برای غذاخوری استفاده می‌شوند و سطح پایین نیز مکان خوابیدن برای چهار نفر را فراهم می‌کند. با این که تا اینجا همه‌چیز خوب و اعیانی به نظر می‌رسد، انتظار می‌رود که مسافران، بخش زیادی از زمانشان را در جلو و عقب قطار سپری کنند و به نمایی از ژاپن در پشت شیشه‌های واگن‌های تماشای قطار نگاه کنند.
این قطار تندرو می‌تواند در هر دو نوع ریل الکتریکی و غیرالکتریک حرکت کند. البته برای کسانی که طاقت صبر کردن تا ۲۰۱۷ را برای سواری با این قطار ندارند، یک سرویس قطار لوکس مشابه JR کیوشو «هفت ستاره» وجود دارد که از سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است. ولی برای یک مسافرت دو شبه، هزینه‌ای در حدود ۱۷۶۵ دلار باید پرداخت.
بیشتر...

ترافیک در قدیم

ترافیک در قدیم

بیشتر...

 
کندوی عسل به خیابان ها می آید

کندوی عسل به خیابان ها می آید

کندوی عسل به خیابان ها می آید

کندوی عسل به خیابان ها می آید

  میگوئل موجیکا طراح خودرویی است که قرار است به عنوان یکی از متفاوت ترین خودروهای آینده شناخته شود. این طرح در مورد کندوی عسل می گوید: این خودرو در آینده انسان های فراوانی را مبهوت خود می کند. کندوی عسل از روی شکل هندسی کندوها برداشته شده است و سعی بر آن بوده تا تنها از اشکال شش ضلعی استفاده شود. تمام بخش های این خودرو از شکل های شش ضلعی درست شده است برای مثال گلگیرها و شیشه جلو نمونه قسمت های شش ضلعی این خودرو هستند. این خودرو در یک ترکیب رنگ زرد و مشکی تولید خواهد شد. تنها نکته منفی در مورد این طرح نبود اطلاعات کافی در مورد ظاهر داخلی آن است. طراح خودرو گفته که به زودی از اطلاعات درون این خودرو رونمایی خواهد کرد. بی شک موتور خودرو یک سیستم برقی توربو مخصوص جوانان خواهد بود.
 بیشتر...

 


یک شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن