تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 16 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826688642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طراحی مبل! -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: طراحی مبل! AREF 26 آذر 1388, 00:53سلام.خدمت همه دوستان:rose:.امیدوارم حالتون خوب باشه.رندرهایی که می بینین آخرین پروژه منه.:green: مدلسازی مبلها رو دوستم هادی (Reactor_Master) انجام داد که جای تشکر رو ازش دارم. از Arch Model Interior هم استفاده کردم و تو زمان بسیار کم خیلی کمک حالم بود.:wink: همش با مکس 2009 و Vray 64 bit گرفته شده. برای تسریع در نور پردازی مثلا اگه سایز عکس نهایی بود 2000 * 1000 من به اندازه 1000*500 با Iradiance map روی گزینه High و Light Catch روی عدد 1000 رندر گرفتم و محاسبات نور پردازی رو توی فایلی جداSave کردم.بعد که خواستم رندر نهایی رو بگیرم. اینکار توی رندر نهایی تا 40 ٪ سرعت کارمو بالا برد:cool:.حا این تکنیک رو از کجا یاد گرفتم؟؟!!!‌ :-? کتاب وی ری!!. خواستین یاد بگیرین روی لینک امضا کلیک کنید.تمام نکات ناب نوشه.:oops: Alireza MH 26 آذر 1388, 08:42زیبا شدن خسته نباشی:rose: چیزی که توجه منو جلب کرد اینه که جزئیات کارت تو همه رندر ها خوب دیده میشه و کارات کنتراست خوبی داره ، اگه دوست داشتی یه توضیح کوچولو بده. ممنون Farrokh 26 آذر 1388, 10:44مدلا نسبتا جالب شدن دست هادی درد نکنه یو وی ئه کار هم خوب انجام شده به نظرم ولی در مورد نور و رندر چون کارار رو گذاشتی تو فایلای اورموشن نمی تونم نظر بدم مگر اینکه بگی کدوم قسمتش کار تو بوده و کدوم قسمتش تنظیمات آماد ه بوده .:taymaz:. 26 آذر 1388, 12:19غیر از کار اول و پنجم تمام کارا عالی بودن خسته نباشی.تو عکس چارم گوشه های عکست یکم غیر طبیعی شده:green: DIMO 26 آذر 1388, 12:38سلام کارهای جالبی شدن،یه ایرادای کوچولویی تو دوتا از تصویرات دیدم که واست مشخص کردم.. تصویر2- بکگراند(قطع شدن تصویر یا بهتر بگم وصل شدن اول تصویر به آخرش...) تصویر 6-نبودن فاصله بین پاخور در و زمین نور پردازی رو توی فایلی جداSave کردم.بعد که خواستم رندر نهایی رو بگیرم. اینکار توی رندر نهایی تا 40 ٪ سرعت کارمو بالا برد.حا این تکنیک رو از کجا یاد گرفتم؟؟!!!‌ شرمنده ولی این چیزی که ازش صحبت میکنی بیشتر مربوط میشه به محاسباتی که موتور رندر روی محیط شما انجام میده(که نور یکی از اونهاست نه تمامش..)...از قبیل محاسبه انعکاسها،light Cach ،Iridiance Map،سیر حرکتی اشعه ها در محیط و.....که شبیه چنین مبحثی تو منتال ری هم وجود داره... شرمنده که زیاد صحبت کردم... شاد باشی AREF 26 آذر 1388, 16:44ولی در مورد نور و رندر چون کارار رو گذاشتی تو فایلای اورموشن نمی تونم نظر بدم مگر اینکه بگی کدوم قسمتش کار تو بوده و کدوم قسمتش تنظیمات آماد ه بوده سلام به همه دوستان.اون كارايي كه پشتش برفه همش ماله خودمه.تو كارها فقط 4 چوب اتاق ماله Ever motion بقيه نور پردازي هاشو قبول نداشتم لامپ هاشو پاك كردم و چيزي كه دلم مي خواست رو ساختم:green: شرمنده ولی این چیزی که ازش صحبت میکنی بیشتر مربوط میشه به محاسباتی که موتور رندر روی محیط شما انجام میده(که نور یکی از اونهاست نه تمامش..)...از قبیل محاسبه انعکاسها،light Cach ،Iridiance Map،سیر حرکتی اشعه ها در محیط و.....که شبیه چنین مبحثی تو منتال ری هم وجود داره... منظور منم از نور پرداري همينا بود .مرسي اشاره درست كردي.و در مورد ايرادايي كه گرفتي دمت گرم اصلا دقت نكرده بودم. غیر از کار اول و پنجم تمام کارا عالی بودن خسته نباشی.تو عکس چارم گوشه های عکست یکم غیر طبیعی شده هاني داشتيم!!؟؟ اصل كارام همين هامه.! مرسي. :Mohsen: 27 آذر 1388, 10:55کار زیبایی شده و از قبلی ها به نظر بهتره میاد کارات خیلی ملایم و نرمه و این خیلی خوفه ...! موفق باشی mg_mahyar 27 آذر 1388, 13:49دست کامپیوترت درد نکنه که محاسبات رو انجام داده. :green: gigamax 27 آذر 1388, 15:47والا رندرهاشون خوبن اکثرا ... فقط تو تصویر اولی در شیشه ای اصلا جالب در نیومده ... تصویر 7 هم خیلی خوشم اومد . بابا دیگه داری حرفه ای میشه برا خودت ... دست ما رو هم بگیر موفق باشی CG_Master 27 آذر 1388, 21:04ااا پسر این کارا چه قدر به نظرم آشنا میاد.... :green: مدلسازش کی بوده حالا ...:cool: AREF 27 آذر 1388, 22:22ااا پسر این کارا چه قدر به نظرم آشنا میاد.... :green: مدلسازش کی بوده حالا ...:cool: نمی دونم؟! اصلا نمیشناسمش! میگن کاراش تو تاپ گالریه! AREF 27 آذر 1388, 22:48اینم رندرش داغ داغ تنوریه! 2 ساعت 45 طول کشید.از Archinterior 15 شماره 6 استدیوشو گرفتم. imanbaraty 27 آذر 1388, 23:41شرمنده که این رو م یگم اینا که گذاشتین پروژه آماده هستن که شما فقط زحمت رندر و خروجی تصویری اون رو کشیدین تو سایتهای مختلف قابل دانلود هستن .... .... CG_Master 28 آذر 1388, 11:37شرمنده که این رو م یگم اینا که گذاشتین پروژه آماده هستن که شما فقط زحمت رندر و خروجی تصویری اون رو کشیدین تو سایتهای مختلف قابل دانلود هستن .... .... شما لطف کن اون کارایی که جای دیگه دیدی رو اینجا بزار حداقل یکی رو بزاری من قبول میکنم Ali3D 30 آذر 1388, 03:29آقا من نکته هایی که از کتاب وی-ری نوشتی رو خوندم و واقعاً لذت بردم، زحمتت واقعاً جای قدردانی داره، کارهات مجموعاً خوبن، ولی یه سری انتقاد بود که بد ندیدم بگم، چون زحمت کشیدی و حیفه به خاطر یه سری چیزای جزیی کیفیت کارت بیاد پایین راستش تصویر 1 ات زیاد به دل نمی شینه، البته تنظیمای نور و رندرت خوبه شاید دلیل اصلیش ابعاد مبل باشه، البته من سر رشته ای از مبل سازی ندارم ولی فکر می کنم ارتفاع نشیمنگاهش از زمین و همین طور ارتفاع پشتش خیلی زیاد باشه معمولاً ارتفاع نشیمنگاه از زمین تو مبل های راحتی زیر 40 سانت و تو مبل های رسمی به سختی به 50 سانت می رسه تو این تصویر اگه ارتفاع سقف رو 275 بگیریم، ارتفاع پشت مبل چیزی در حدود 130-135 به نظر میاد که عدد بزرگیه البته این نظر منه، عدد هایی هم که گفتم کاملاً تقریبی بود در، هم یه کم همخونی با بقیه چیزا نداره، شاید به خاطر نداشتن جزییاته که باعث یه عدم تعادل تو این رندر و یه رندر دیگت شده تو تصویر 3 هم، به خاطر لنز دوربین، تصویرت از حالت طبیعی خارج شده، شاید اگه لنزت رو یه کم ببندی و دوربین رو ببری عقب تر بهتر باشه تصویر 5، نور رنگ های یه سمت صحنه ت رو شسته، با این نوری که تو اتاق هست نمای بیرون خیلی باید روشن تر باشه و رنگ پریده تر، یه نگاهی به عکس های طراحی داخلی بنداز، و ببین وقتی از داخل یه اتاق عکس گرفته می شه نمای بیرون چه اتفاقی براش می افته ببخشید خیلی حرف زدم و موعظه کردم منتظر کار های بعدی هستیم :) Ali3D 30 آذر 1388, 03:37شرمنده که این رو م یگم اینا که گذاشتین پروژه آماده هستن که شما فقط زحمت رندر و خروجی تصویری اون رو کشیدین تو سایتهای مختلف قابل دانلود هستن .... .... تو تمام پروژه های معماری و طراحی داخلی از اشیاء آماده استفاده می کنن، چون کار طراحی داخلی اصلاً ربطی به مدل سازی نداره، کار اصلی متریال، نور و رندر هست، که متاسفانه تو کشور عزیزما آدم هایی هستن که فکر می کنن تنظیمات نور و رندر رو با فشار دادن یه دکمه کامپیوتر خود به خود انجام می ده بر فرض هم حرف شما درست باشه و کل صحنه از قبل آماده شده باشه، همچنان تنظیمات نور و رندر نیاز به مطالعه ی زیادی داره AREF 30 آذر 1388, 17:03با سلام شرمنده که این رو م یگم اینا که گذاشتین پروژه آماده هستن که شما فقط زحمت رندر و خروجی تصویری اون رو کشیدین تو سایتهای مختلف قابل دانلود هستن من عرض کردم.که مدل سازی که 100٪ رو Reactor_Master ساخت و من هم گفتم که از Arch Interior سایت Evermotion گرفتم.چون نورهاش بابه میلم نبود پاک کردم و حتی بعضی جاها Color Maping هم جابجا کردم.فقط 4 چوب ماله اونجاست و حتی به اقتضای پروژه تو دیوار پنجره درست کردم و پرده و کلی تغییرات... اگه این کار دزدیه من دیگه حرفی ندارم roya 2 02 دي 1388, 08:58سلام آقای عارف کارهاتون خیلی قشنگ شده.میشه خواهش کنم یکی از این کار هارو از اول آموزش بدین؟منظورم قسمت نور و متریال و رندرشه!!! مرسی AREF 04 دي 1388, 16:23سلام.بنا به درخواست دوستان ساختن اتاق با رندر و متریال رو باهم کار کنیم. 1- اول با Edit poly اتافمون رو می سازیم. 11198110797 2- به این نکته توجه داشته باشیم که اول View رو تنظیم کنین بعد شروع کنین به ساختن.اینجوری میشه خیلی با دیتیل کار کرد. 3- درست ترین کار ممکن رو انجام بدین.یعنی نور Day Light 21198110862 4- برای ساختن پنجره اول Snape رو روشن کنین و روی Vertext فقط تنظیم باشه.2 تا پنجره بکشین.متریال هم بلدید دیگه!:wink: از توی Library متریال مخصوص Window رو بهش نسبت بدین.1 متریال 5 کاناله هست که سومین کانال شیشه هست.شیشه رو تغییر بدین و به متریال وی ری تبدیل کنین.بعد 1 شیشه بسازین.31198111066 5- برای اینکه سرعت رندر بالا بره میزان AntiAlissing رو پائین بیارین. 51198111463 6-اتاقی که ساختین توسط Edit poly تو بخش Material ID اتاق رو به تعداد متریال هایی که می خوایین ID‌ها رو بدین. مثلا من تو این اتاق 5 کانال ID‌کار کردم. 41198111146 51198111516 7- تو مرحله بعدی من خودم از Arch Shader 2 قسمت Wood شماره 42 استفاده کردم.ولی شاید بعضی از دوستان نداشته باشن این طور عمل کنین.تمام عددها رو از روی عکس کپی کنین. 61198111594 8- رندر میگیرم:cool: عالی شد نه؟!!! :lol: 71198111721 9- میریم تو Render Setup بخش Indirect Illumination 81198111788 و رندر میگیرم. 91198111860 :shock:چقدر روشن شد!!!!!!!!‌چیکار کنیم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!:-? 10- میریم سراغ Vray Physical Camera! پارامترهاشو مثل عکس درست کنین. c1198112001 11- بعد از این کار برای اینکه نور خوبی بیاد تو فضا باید 2 تا نور Vray Light بسازیم و دقیقا باید اندازه پنجره باشه ولی .نکته اینجاست که باید از طریق Exclude پنجره ها رو ازش مستثنا کنیم:neutral: و باید طوری تنظیم بشه که خودش منبع نور نباشه و 1 جور Sky portal باشه تا فقط آبی آسمون رو بیاره تو 11198112202 12- دوباره میریم توی Render Setup بخش Envirement و نور آسمون رو میاریم تو مثل شکل زیر عمل کنین:wink:11198112281 1 رندر هم بگیرین خستگیمون در بره:neutral: 13 - حالا باید آسمون بسازیم. دقت کنین متریالش حتما باید از نور Vray Light باشه.باید متریال 2 طرفه بشه و عدد رو روی 30 یا 40 تنظیم کنین.چون اگه روی 1 باشه تاریک میشه.دلیلش رو کسی می دونه!!؟‌‌ خوب معلومه دیگه چون دوربین وی ری نور رو بشدت کم کرده.ما باید همه چیز رو دسته بالا بگیریم تا دوربین نورش رو تنظیم کنه. و اینکه تو تنظیمات آبجکت صفحه ای که عکس آسمون رو بهش نسبت دادیم باید از سایه درست کردن مستثنا بشه تا جلوی نور خورشید رو بگیره. 11198112393 14- رندر بگیریم.:oops:11198112560 15- یه فوت کوزه گری می زنیم تا نور کافی از پشت کار بیاد اینقدر پشت تاریک نباشه. یه نور Vray Light درست می کنیم. تنظیمات رو از روی عکس ببنین. 11198112598 16- رندر می گیریم.:) 11198112693 17- تنظیمات رندر نهایی رو اینطور تنظیم کنین 11198112753 18- اینم رندر نهایی 11198112845 AREF 09 دي 1388, 13:07سلام.آپدیت شد! MAXBAZ 13 دي 1388, 07:31سلام عارف جان ! کیفیت نور و رندر خیلی عالی هست و از این کمتر از استادی مثل شما انتظار نمیره کلاً. در مورد مبلها هم باید بگم عالیه ... متریال ها خیلی قوی هست ، مدلینگ هم خیلی نرم و طبیعی کار شده. مسلماً وقتی یکی مثل هادی مدل سازی کنه باید منتظر یک همچین سورپرایز هایی باشیم ... دست ما رو هم بگیرید !:green: در کل هم به شما و هم به هادی تبریک میگم ، موفق باشید :rose:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 457]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن