تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816470312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يادداشت/جاي خالي طراحي بومي در طراحي مبل و دكوراسيون


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يادداشت/جاي خالي طراحي بومي در طراحي مبل و دكوراسيون
همدان - خبرگزاري مهر: امروزه هر قدر هم به سنت‌ها پايبند باشيم، نمي‌توانيم انكار كنيم كه مبل و دكوراسيون داخلي و لوستر جزو مهمترين لوازم هر منزل و كاشانه‌اي است كه در انواع و اقسام مختلف و اغلب متناسب با توان مالي صاحبان آنها تهيه مي شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، امروز مبل صرفنظر از نوع تجملاتي آن كم كم كاركرد تجملاتي خود را از دست داده و نمادي براي ميزان بهره مندي صاحب آنها از هنر و زيبايي شناسي محسوب مي شود.

متناسب با انواع مكان‌ها و معماري‌هاي گوناگون، طراحي‌هاي داخلي ساختمان‌ها، ادارات، مكان‌هاي عمومي و هتل‌ها انواع متفاوتي از مبل‌ها ارائه مي‌شوند كه ارائه درست هر كدام از آنها در جاي خود بيش از هر چيز باعث آرامش خاطر كساني است كه در اين مكان‌ها زندگي مي‌كنند.

استفاده از اين وسيله علاوه بر آنكه وسيله‌اي است جهت استراحت در زمان‌ها و مكان‌هاي مختلف، جنبه‌اي از زيباشناسي همگاني در بر دارد كه از اين حيث طرح و نوع و مدل و رنگ آن بيش از گذشته مورد توجه است.

مدل‌هاي هر چه ساده‌تر كه كارآيي بيشتري داشته باشند بيشتر مورد پسند مردم است و از طرفي مدل‌هاي بسيار تجملاتي كه كارآيي آنها اغلب در حد همان تجملات رسمي و غيررسمي است براي استفاده‌هاي اداري و سازماني پيشنهاد مي شود.

امروزه به تناسب مليت‌هاي مختلف و تفاوت‌هاي فرهنگي اقسام گوناگوني از سبك‌هاي طراحي مبل به وجود آمده است كه با توجه به مشخصه‌هايي كه دارند به خوبي از هم قابل تميز هستند و عمده‌ترين حجم طراحي را در اين زمينه فرانسه، اسپانيا، ايتاليا و تركيه به خود اختصاص داده‌اند و اغلب توليدكنندگان داخلي نيز از روي ژورنال‌هايي كه از اين كشورها به دستشان مي‌رسد اقدام به توليد محصولات خود مي‌كنند.

خصوصيات بومي سرزمينهاي مختلف در طراحي مبل ناديده گرفته مي شود

بسيار ديده شده است كه خصوصيات بومي سرزميني كه مبل در آن استفاده مي‌شود ناديده گرفته مي‌شود و در اين ميان جاي خالي طراحي بومي براي مبل و دكوراسيون داخلي ساختمان خالي است.

به نظر مي رسد طراحان كشور بايد با بهره‌گيري از تجارب خود و به كار بستن فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي محصولاتي در خور تاريخ و فرهنگ ايران زمين توليد كنند.

در همين راستا پنجمين نمايشگاه تخصصي مبلمان،‌ لوستر، چراغ‌هاي روشنايي و تزئيني در استان همدان فرصت خوبي است تا توليدكنندگان داخلي در محكي بين‌المللي خود را بسنجند و سلايق گوناگون را آزمايش كنند و براي سال‌هاي آتي برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهند.

در اين نمايشگاه كه در مساحتي بالغ بر هشت هزار مترمربع و در سه سالن ابن‌سينا، الوند و هگمتانه نمايشگاه بين‌المللي همدان برگزار شده بيش از 80 واحد توليدي از سراسر كشور گردهم آمده‌اند و آخرين توليدات خود را در معرض نقد و ديد و قضاوت عموم گذارده اند.

پنجمين نمايشگاه تخصصي مبلمان،‌ لوستر، چراغ‌هاي روشنايي و تزئيني از امروز به مدت پنج روز ساعت 15 تا 20 پذيراي بازديدكنندگان است.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن