تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوري: عرضه نداشتند پنالتي‌هايشان را گل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکوري: عرضه نداشتند پنالتي‌هايشان را گل کنند
ابراهيم شکوري مدافع سايپا روز سختي مقابل فولاد خوزستان داشت و در نهايت هم با يک امتياز اهواز را ترک کردند.

شکوری در خصوص ادعای فولادی‌ها مبنی بر وقت تلف کردن سایپایی‌ها با خبرنگار "ورزش سه" مصاحبه ای انجام داد:

گرمای هوا وحشتناک بود

بازی در نیمه اول پایاپای بود و در همان نیمه اول ما موقعیت های خوبی داشتیم. اما گرمای هوا وحشتناک بود و خودم بعد از 30 دقیقه نای دویدن نداشتم و امیدوارم مسئولان ساعت بازی ها در اهواز را تغییر دهند تا گرمای هوا به بازیکنان زیاد فشار نیاورد.

پنالتی دوم فولاد درست بود

به نظر من پنالتی اول فولاد مشکوک بود و اما دومین پنالتی درست بود. به هر حال آقای بنیادی فر از داوران با اخلاق ما هستند و در زمین خیلی مودبانه رفتار می کردند و ما هم سعی می کردیم اعتراض نکنیم. البته فکر می کنم داور می توانست برای ما هم پنالتی بگیرد. در نیمه اول روی سید صالحی خطا شد و در نیمه دوم هم روی کاوه رضایی.رضایی در موقعیت تک به تک بود و او ا هل دادند.

فولادی ها شلوغش کردند

بازیکنان فولاد زیادی شلوغش کردند. آنها به بازی در اهواز عادت دارند اما تیم های دیگر برایشان سخت است. اگر من به زمین افتادم یا بقیه بازیکنان واقعا اتفاقی افتاده بود.ما وقت تلف نکردیم وزیاد شلوغش کردیم گاهی اوقات واقعا نمی توانستیم از جایمان بلند شویم.دو بازیکن ما به بیمارستان رفتند و حتی دروازه بان ما هوشیاری بالایی نداشت و پای یک بازیکن دیگرمان هم شکست. فولادی ها اگر عرضه داشتند پنالتی شان را گل می کردند. ما می خواستیم به بازی ادامه دهیم. سایپا تیمی نیست که بازیکنانش خودشان را زمین بیاندازند.

سایپا زمان می خواهد

ما تیم خوبی داریم و می توانیم در بازی های بعدی بهتر بازی کنیم. جلوی فولاد هم می توانستیم ببریم. به هر حال تیم ما تغییرات زیادی داشتیم و زمان می خواهیم. جوان های خوبی داریم که می توانند به تیم کمک کنند.


ابراهيم شکوريسايپاي البرز ليگ برتر


1393/06/08 16:50  تعداد بازدید: 5,953





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن