تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاری سازی محصولات پارک علم و فناوری نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی دوستی: دوستی:
تجاری سازی محصولات پارک علم و فناوری نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است
بیرجند- خبرگزاری مهر: رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه ویژه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: نیازمند مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای تجاری سازی محصولات پارک علم و فناوری استان هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دوستی عصر شنبه در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه بزرگ فناوری خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی این پارک در سال 90 اظهار کرد: در حال حاضر پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به جایی رسیده است که می تواند با سایر پارک های کشور رقابت کند. وی با بیان اینکه در حال حاضر عزم ملی و مدیریت جهادی مهم است، افزود: شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد خراسان جنوبی تمام اهداف خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب به کار گرفته اند بنابراین نیازمند کمک و همیاری مسئولان هستیم. وی ادامه داد: امروز پارک علم و فناوری خراسان جنوبی توانسته شرکت های نسبتا خوبی را متناسب با وضعیت استان پرورش و به مرحله سود دهی برساند. تجاری سازی محصولات دانش بنیان نیازمند کمک مسئولان است رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تجاری سازی و سود دهی شرکت های دانش بنیان هنوز فاصله زیادی داریم، گفت: برای این امرمهم نیازمند کمک مسئولان هستیم چراکه شرکت های دانش بنیان برای تجاری سازی محصولات خود بدون کمک و حمایت مسئولان  نخواهند توانست به جایی برسند. دوستی تصریح کرد: مکانی در محل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی برای صندوق نوآوری و شکوفایی فراهم شده است امیدواریم هرچه سریعتر این صندوق راه اندازی و از مزایای آن بهره مند شویم. وی  در ادامه خواستار اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان برای تجاری سازی محصولات پارک علم و فناوی خراسان جنوبی از سوی معاون علمی و فناوری رئس جمهور شد. رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به جایگاه ویژه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی تصریح کرد: امیدواریم وضعیت پارک را از وضعیت فعلی ارتقا دهیم. دوستی در پایان خواستار راه اندازی و تجهیز پارک علم فناوری خراسان جنوبی به آزمایشگاه برای توسعه و پیشرفت بیشتر شرکتهای دانش بنیان و مراکز رشد استان شد. در این مراسم سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهو به همراه سایر مسئولان کشوری و استانی از غرفه ها و مراکز رشد فناوری حاضر در نمایشگاه فناوری خراسان جنوبی بازدید کرد.


۱۳۹۳/۶/۸ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن