تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص کد ملی برای نخستین بار از سوی هیئت دولت به طرح های سالم سازی دریا در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان رنجکش:
اختصاص کد ملی برای نخستین بار از سوی هیئت دولت به طرح های سالم سازی دریا در گیلان
تالش- خبرگزاری مهر: سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اختصاص کد ملی برای نخستین بار از سوی هیئت دولت به طرح های سالم سازی دریا در استان خبرداد.



به گزارش خبرنگار مهر، یونس رنجکش ظهر شنبه در مراسم افتتاح طرح سالم سازی دریایی تکی تازه آباد تالش و جشنواره غذاهای بومی محلی این شهرستان افزود: افزایش روحیه نشاط و شادابی موجب افزایش امید به زندگی می شود. وی اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید با تمرکز برروی برنامه های مختلف که موجب ایجاد انگیزه و تغییر روحیه زندگی در جامعه می شود تلاش های هدفمندی داشته و از همه ظرفیت ها در ابعاد فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در این زمینه بهره گیری کنند. سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در شعار هفته دولت امسال نشاط و امید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داد و براین اساس کارگزاران آن بویژه در استان گیلان تلاش دارند تا هم سو با اهداف و برنامه های دولت حرکت کنند. وی در ادامه پیگیری های ویژه استاندار گیلان در گسترش طرح های سالم سازی با کیفیت مطلوب برای بهره برداران را از جمله برنامه های تعریف شده در این زمینه دانست و گفت: اختصاص کد ملی برای طرح های سالم سازی در استان برای نخستین بار از سوی هیئت دولت نمونه ای از این اقدامات است که در سال های آینده شاهد تحقق دست آورد های عملی آن خواهیم بود. رنجکش دبیر ستاد سلامت دریای استان گیلان اضافه کرد : به همین منظور 260 میلیارد ریال اعتبار برای اولین بار امسال به استان های شمالی کشور اختصاص یافت که سهم خوبی برای استان گیلان پیش بینی شده است که این اتفاق می تواند تحول اثر بخشی در خدمت دهی به گردشگران ایجاد کند. وی بیان داشت: برگزاری برنامه هایی چون جُنگ های شادی و جشنواره های مختلف فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه و پذیرش گردشگر است. سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اذعان داشت: سرمایه گذاری در ساحل می تواند نقش مهمی در اشتغالزایی برای ساکنان منطقه و رشد اقتصادی آنان داشته باشد. وی یادآور شد: این استان آمادگی های لازم برای استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه سرمایه گزاری برای ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی را دارد. به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره غذاهای بومی محلی با اهدا لوح و جوائز تقدیر به عمل آمد.


۱۳۹۳/۶/۸ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن