تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816393591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت دو وقف جدید در آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




ثبت دو وقف جدید در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از ثبت دو وقف جدید در شهرهای اسکو و ملکان از توابع این استان خبر داد.



حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از ثبت دو وقف جدید در شهرهای اسکو و ملکان از توابع خبر داد و اظهار داشت: کریم صفرزاده با وقف زمینی به مساحت 400 متر مربع به ارزش 600 میلیون ریال با نیت ساخت حسینیه امام حسین(ع) در شهرستان ملکان نام خود را در جمع واقفین خیر اندیش ثبت کرد.
وی با بیان این‌که از ابتدای سال‌جاری روند ثبت موقوفات در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشمگیری نشان می دهد، خاطرنشان کرد: عباسعلی غفاری نیز با وقف یک حلقه چشمه با ممر و مجرای آن جهت استفاده و سیراب کردن حیوانات در روستای کردآباد شهرستان اسکو نام خود را در جمع واقفین خیر اندیش ثبت کرد.
حجت الاسلام حسینی در ادامه از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته بزرگداشت امام زادگان برنامه های متنوعی در امامزادگان شاخص برگزار می شود که تبیین و گسترش فضایل و مناقب اهل بیت(ع)، تبدیل آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، آشنایی مردم با سیره ائمه معصومین و تکریم مقام شامخ و معنوی امامزادگان از اهداف برگزاری این همایش‌ها است.
وی با بیان این‌که ویژه برنامه های بزرگداشت امامزادگان شاخص استان همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت، افزود: این برنامه در امام زاده سیدحمزه، امام زاده سیدمحمد کججانی و امام زاده سید ابراهیم برگزار می شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به وجود 314 امامزاده در نقاط مختلف استان اظهار داشت: 52 آیتم در تدوین طرح جامع هر امامزاده وجود دارد که برای گسترش و توسعه و آبادانی امامزادگان بر اساس ظرفیت هر مجموعه امامزاده مانند تربتخانه، حسنیه، حرمخانه، سفره خانه، کتابخانه و غیره تعیین شده است.
وی با اشاره به وضعیت امامزاده سیدحمزه تبریز به عنوان امامزاده شاخص استان گفت: سال‌های سال غبار غربت در این مجموعه نشسته است که خوشبختانه با همکاری شورای شهر، شهرداری، میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی تلاش می شود تبدیل به نگین شهر تبریز تبدیل شود.
حجت الاسلام حسینی از نصب ضریح های نقره ای و طلایی در تعدادی از امازادگان استان به عنوان یکی دیگر از فعالیت های جاری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد و تصریح کرد: امامزادگان مصداق ذی القربی هستند و مردم عاشق و شیفته اهل بیت بوده و بخشی از هزینه های اجرای طرح جامع از نذورات مردمی تامین شده و همچنین در قالب طرح مودت کمک های خیرین برای این برنامه جمع آوری می شود.
وی با اشاره به مدفون بودن دو تن از انبیای الهی در استان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی آماده جذب کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین استان در جهت مرمت و آبادانی امامزادگان، مساجد و بقاع متبرکه در قالب طرح مودت است./935/ت302/ب



۱۳۹۳/۶/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن