تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برق‌رساني به تنها روستاي فاقد خدمات برق در شهرستان اسدآباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۱۵ب.ظ)
رئيس اداره برق شهرستان اسدآباد خبر داد: برق‌رساني به تنها روستاي فاقد خدمات برق در شهرستان اسدآباد رئيس اداره برق شهرستان اسدآباد از خدمات برق‌رساني به آخرين روستا در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: اين روستا با 19 خانوار تنها روستاي فاقد خدمات برق است که در پنج ماهه نخست امسال اهالي اين روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، سيداميرحسين بختياري از برق‌رساني به آخرين روستا در شهرستان اسدآباد به نام روستاي حاجي‌آباد هلور خبر داد و اظهار کرد: اين روستا با 19 خانوار تنها روستاي فاقد برق در شهرستان اسدآباد بود که طي پنج ماهه نخست امسال اهالي اين روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.
وي با بيان اينکه در اجراي پروژه برق‌رساني به روستاي حاجي‌آباد هلور يک هزار و 970 متر شبکه فشار متوسط و 700 متر شبکه ضعيف انجام شده است، افزود: در اجراي اين پروژه دو دستگاه پست برق نصب گرديد.
وي از احداث شبکه جديد نصب لوازم اندازه‌گيري براي تأمين برق متقاضيان جديد و اجراي 627 متر شبکه فشار ضعيف خبر داد و افزود: براي اين پروژه بيش از 2 ميليارد و 60 ميليون ريال هزينه شده است.
بختياري با اشاره به اينکه چاه‌هاي کشاورزي جديد شهرستان اسدآباد برق‌دار شدند، گفت: تعداد 9 دستگاه پست برق و 1700 متر شبکه فشار متوسط انجام شده است.
وي ادامه داد: براي برق‌دار کردن چاه‌هاي کشاورزي جديد شهرستان مبلغ 2 ميليارد و 200 ميليون ريال صرف شده است.
رئيس اداره برق شهرستان اسدآباد با بيان اينکه طي سال‌هاي اخير اصلاح کابل‌هاي سيمي و جايگزيني کابل‌هاي خودنگهدار در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: طي پنج ماهه نخست امسال 4 هزار و 960 متر شبکه کابل سيمي مسي فرسوده روستايي و 500 متر شهري با اعتباري بالغ بر 850 ميليون ريال تعويض شده است.
بختياري با اشاره به اينکه تأمين روشنايي معابر شهري و روستايي با نصب يک‌هزار و 540 عدد چراغ گازي و کم مصرف از ديگر فعاليت‌هاي اداره برق شهرستان است، تصريح کرد: براي نصب اين چراغ‌ها 702 ميليون ريال هزينه شده است.
وي از اصلاح و بهينه‌سازي شبکه‌هاي برق شهري و روستايي طي امسال خبر داد و افزود: در اين راستا تعداد 90 اصله شبکه شهري و روستايي به مبلغ 500 ميليون ريال انجام شده است.
رئيس اداره برق شهرستان اسدآباد نصب تجهيزات مانوري به تعداد سه دستگاه کليد سکسيونر، خطاسنج ساده و GSM به مبلغ 160 ميليون ريال، بازرسي از لوازم اندازه‌گيري مشترکين به تعداد 2 هزار و 178 دستگاه کنتور تک‌ فاز، 200 دستگاه کنتور سه فاز و هزار و 600 دستگاه کنتور ديماندي به مبلغ 194 ميليون ريال را از ديگر فعاليت‌هاي اين اداره برشمرد.
وي به انجام تعميرات شبکه برق به منظور خاموشي و اتصالي در شبکه و افزايش کيفيت برق در شهرستان اشاره کرد و گفت: 35 کيلومتر شبکه فشار ضعيف و 18 کيلومتر شبکه فشار ضعيف به مبلغ 500 ميليون ريال انجام شده است.
بختياري از کاهش 70 درصدي سرقت کابل و تأسيسات برق در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: اين مهم با تعامل نيروي انتظامي و دستگاه قضايي شهرستان صورت گرفته است.
وي در پايان به پيگيري، تجهيز و بهره‌برداري از پست فوق توزيع سه راهي گذرکجين تا سال‌ جاري اشاره کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن