تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814661523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلير: از حالا آقاي گلي هم برايم مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دلير: از حالا آقاي گلي هم برايم مهم است
تراکتورسازي موفق شد در خانه با دو گل دلير و يک گل نريمان جهان نفت مسجد سليمان را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن دلیر مهاجم تراکتور سازی با نمایشی که در بازی شب گذشته داشت کمی از زیر فشار خارج شد. چون تا قبل از این اکثرا معتقد بودند ادینهو جور خط حمله را می کشد.

دلیر در مورد این بازی گفت: از آن جایی که بازی ها پنج روز یکبار برگزار می شود کارمان کمی سخت شده اگر هفته ای یکبار بود خیلی بهتر می شد.اگر بازی را دقیق نگاه کرده باشید متوجه شده اید که ما در نیمه اول پس از دقیقه 20 کم آوردیم اما چون بازیکنان مان جوان هستند در نیمه دوم تازه رو آمدند.

او در مورد دو گلی که زد ادامه داد: خدا را شکر می کنم که توانستم تلاش های بچه ها را تبدیل به گل کنم.از لحاظ بدنی در شرایط ایده آل قرار ندارم ولی در بازی های بعد قطعا بهتر می شوم.

مهاجم تراکتوردرباره آقای گلی گفت: من اول فصل به آقای گلی اهمیت نمی دادم و فقط نتیجه گیری تیمم مهم بود فقط دوست داشتم به صدر برسیم اما الآن که سه گله شدم تازه فهمیدم که آقای گلی برایم مهم است.من می توانم از قدرت سرزنی هم استفاده کنم.این هم یکی از تاکتیک های آقا رسول است.

دلیر در پایان اضافه می کند: من از هواداران بابت بازی قبل و هو کردنم خیلی دلگیرم اما دیشب به آن ها ثابت کردم که به روزهای خوبم برگشتم.جا دارد از هوادان که خیلی خوب ما را تشویق کردند تشکر کنم.امیدوارم آن ها در بازی با پرسپولیس که از شانس خوب ما روز جمعه است از ما حمایت کنند تا ما هم با خیال راحت بازی کنیم.


محسن دليرتراکتورسازي تبريزليگ برتر


1393/06/08 11:46  تعداد بازدید: 2,324





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن