تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوملس: مي‌خواهيم به دور بعد صعو کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هوملس: مي‌خواهيم به دور بعد صعو کنيم
با مشخص شدن قرعه کشي ديشب مرحله ي گروهي ليگ قهرمانان دورتموند در گروه D اين رقابت‌ها همراه با آرسنال، اندرلخت و گالاتاسراي براي صعود به جمع 16 تيم تلاش مي‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، مت هوملس بازیکن تیم ملی آلمان و دورتموند میگوید او و دیگر بازیکنان این تیم میتوانند موفق به انجام این کار شوند و میگید اطمینان دارد که این صعود برای آنها اتفاق خواهد افتاد.

دورتموند و آرسنال فصل قبل هم در یک گروه قرار داشتند و در مجموع 6 بازی این دو تیم همراه با ناپولی صاحب 6 امتیاز بودند که در نهایت توپچی ها به همراه دورتموند به دور بعد صعود کردند.

بازیکن آلمانی درباره ی ترکیب گروه میگوید: گالاتاسرای و اندرلخت برای ما در لیگ قهرمانان دو تیم جدید هستند. آرسنال به نوعی جزیی از تجربه ی لیگ قهرمانان ماست.ما انتظار داریم از این گروه صعود کنیم.

یورگن کلوپ هم در مصاحبه ای که بعد از انجام قرعه کشی با رسانه ها انجام داد گفت: ما با آشناها و غریبه ها بازی خواهیم کرد.راستش من قبلا به استانبول و اندرلخت نرفته ام.ما درباره ی این تیمها اطلاعات جمع خواهیم کرد ولی آنچه که از آن مطمئن هستیم این است که در بین این سه باشگاه قطعا آرسنال حریف قدرتری است.

ایلکای گوندوگان هم در این رابطه مصاحبه ای انجام داد:راستش بازی در مقابل حریفان ترک برای من که ریشه های ترکی دارم همیشه یک اتفاق خاص بوده است.آرسنال هم تیم بزرگی است و باید از آنها که چند بازیکن تیم ملی (آلمان) را در ترکیب خود دارند به خوبی استقبال شود.


ايلکاي گوندوگانمتس هوملسيورگن کلوپ (سرمربي)بروسيا دورتموند


1393/06/07 11:18  تعداد بازدید: 563





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن