تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسيون براي عقد قرارداد با کي‌روش دو دل است!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فدراسيون براي عقد قرارداد با کي‌روش دو دل است!
اگر چه سرمربي تيم ملي بيشتر خواسته هاي علي کفاشيان را پذيرفته اما باز هم فدراسيون فوتبال براي عقد قراداد با کروش دو دل است.

به گزارش «ورزش سه» قراردادی که فدراسیون فوتبال برای امضاء با کی‌روش تنظیم کرده سه بخش را شامل می شود. تا پایان جام ملت های آسیا، صعود به جام جهانی و جام جهانی . طرفین توافق کرده اند در صورتی که در پایان هر مرحله به جمع بندی برای ادامه همکاری نرسیدند قرارداد یکطرفه فسخ شود که اکنون اختلاف کی‌روش با فدراسیون فوتبال بر سر غرامت تعیین شده است. کی‌روش گفته در صورتی که بخواهند او را از کار برکنار کنند یا به عبارتی قرارداد وی را تمدید نکنند باید حقوق یک سال بعدش را پرداخت کنند. آنطور که از شواهد امر پیداست فدراسیون فوتبال این را هم پذیرفته اما برای عقد قرارداد نهایی با کروش دو دل است.

انتقاد صریح وزیر ورزش مبنی بر اینکه کی‌روش بهترین مربی نیست و هم چنین انقاد نمایندگان مجلس از فدراسیون فوتبال و ادعای اینکه کی‌روش به خبرنگاران ایرانی پول می دهد تا از او در رسانه ها حمایت شود، فدراسیون فوتبال را برای عقد قرارداد با کی‌روش دو دل کرده است.

فدراسیون فوتبال بیم این را دارد که قرارداد کی‌روش را تمدید کند و در ادامه با چالش هایی که برای این مربی ایجاد می شود از نتیجه گیری به همراه تیم ملی باز بماند. فدراسیون فوتبال می داند اگر کی‌روش نتواند تیم ملی را در جام ملت های آسیا قهرمان کند باید تاوان سنگینی را به خاطر تمدید قرارداد کی‌روش بپردازد.

از سویی رسانه های گروهی و افکار عمومی همراه کی‌روش است و همین مسئله برزخی را برای فدراسیون فوتبال درست کرده. نمی داند که کروش را نگه دارد یا قراردادش را تمدید کند! مهمترین مسئله این است که فرصت کمی تا جام جهانی باقی مانده و طبیعتا مربی خارجی دیگری جانشین کروش شود زمان خواهد برد که فوتبال ایران را بشناسد و قطعا قولی برای موفقیت در جام ملت های آسیا به فدراسیون فوتبال نخواهد داد.

تا به این لحظه فدراسیون فوتبال به جمع بندی لازم در مورد کی‌روش نرسیده است و سرمربی تیم ملی نیز در تهران بسر می برد.


علي کفاشيانفدراسيون فوتبال


1393/06/07 11:25  تعداد بازدید: 196





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن