تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي اينترنت پرسرعت همراه اول با نام «نوترينو»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۳ (۸:۳۱ق.ظ)
راه اندازي اينترنت پرسرعت همراه اول با نام «نوترينو» همراه اول از راه اندازي اينترنت پرسرعت موبايل خود با نام تجاري «نوترينو» خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، نوترينو(NOTRINO) سرويس اينترنت نسل نو همراه اول است که با سرعت بالاي نسل سوم، چهارم و نسل هاي بالاتر موبايل، در اختيار مشترکين همراه اول قرار مي گيرد.
همراه اول در تشريح چرايي انتخاب نام نوترينو براي سرويس اينترنت نسل جديد خود اعلام داشته، نوترينو يک ذره بنيادي است با جرمي بسيار اندک که با سرعتي نزديک به سرعت نور حرکت مي کند. نوترينو با حرف يوناني (نو) نمايش داده شده و در زبان انگليسي به صورت neutrino نوشته مي شود. همراه اول با هدف روان سازي تلفظ اين نام، عبارت NOTRINO (فينگيليش با حروف بزرگ) را در کنار کلمه فارسي نوترينو بکار برده است.
ترکيب اين نام و شعار «نوترينو، اينترنت نسل نو»، اين قابليت را دارد که هر بار خود را با تکنولوژي جديد 3G ، 4G و نسل هاي بالاتر وفق دهد؛ همانطور که نوترينو با سرعت نور حرکت مي کند و خود را با هر تغييري وفق مي دهد.
اينترنت نسل نو همراه اول (نوترينو)، برخلاف نسل هاي گذشته (2G) که تکنولوژي آن مبتني بر سرويس مکالمه بود، مبتني بر سرويس انتقال ديتا است و امکان استفاده از اينترنت با سرعت بالا و ارتباطات چندرسانه‌اي را فراهم مي‌سازد.
اتصال به شبکه اينترنت با سرعت و قابليت اطمينان بالا و درحين حرکت، برقراري تماس تصويري، دانلود ويدئو، امکان دريافت کليپ هاي تصويري بر روي گوشي تلفن همراه، امکان دريافت تصاوير تلويزيوني بر روي گوشي هاي تلفن همراه، توانايي تبادل حجم انبوهي از اطلاعات، دسترسي آسانتر به برنامه هاي کاربردي (appها)، شرکت در گيم هاي آنلاين، بهره مندي سريعتر از انواع محتواهاي ارزش افزوده، افزايش ايمني ارتباطي نسبت به نسل هاي قبلي، افزايش پهناي باند دسترسي به اينترنت براي کاربران (نسل سوم تا21Mbps و نسل چهارم تا150Mbps)، افزايش کيفيت و تنوع خدمات قابل ارائه، استفاده بهينه از طيف فرکانسي و کاهش تاخير ارتباطي، از جمله ويژگيها و مزاياي نوترينو است.
همراه اول با اعلام اينکه تنظيمات 3G و GPRS يکسان بوده و در صورت وجود اين تنظيمات نيازي به تنظيم مجدد نيست، اعلام کرده علامت هاي H+، H، 3Gو يا 4G بر روي نمايشگر گوشي تلفن همراه نشان مي دهد مشترک در محدوده پوشش 3G و يا 4G قرار دارد.
همراه اول شرايط استفاده از نوترينو را حضور در محدوده پوشش 3G يا 4G، استفاده از گوشي هايي که تکنولوژي 3G يا 4G را پشتيباني مي کند و خريد و فعالسازي بسته هوشمند اينترنت ماهانه اعلام کرده است.
مشترکين دائمي و اعتباري تنها در صورتي مي توانند از خدمات نوترينو بهره مند شوند که يک بسته هوشمند اينترنت ماهانه فعال داشته باشند.
به زودي بسته هاي نوترينو در دو نوع آلفا (با سرعت 128 Kbps ) و آلفا+ (با سرعت 1 Mbps ) ارائه مي شود و مشترکين مي توانند از اين خدمات بهره مند شوند.
شايان ذکر است سرويس اينترنت نوترينو در مدت زمان محدود (تا پايان تابستان)، بدون پرداخت وجه اضافي، براي کاربران فعلي بسته هوشمند اينترنت قابل استفاده است.
اپراتور اول اعلام کرده با پايان مهلت زماني و حجمي بسته هاي هوشمند، اين بسته هاي 30 روزه به صورت خودکار تمديد مي شود.
اين گزارش مي افزايد: در صورتي که مشترک دستور لغو تمديد خودکار را ارسال کند. در هر دو حالت «پايان حجم بسته» و يا «پايان مهلت زماني»، بسته فعلي تمديد نشده و مصرف اينترنت مشترک با تعرفه مصوب محاسبه مي شود.
مشترکين علاقمند به سرويس اينترنت نسل نو همراه اول مي توانند جهت اطلاع از جزئيات اين نوع سرويس به پرتال اين اپراتور به نشاني www.mci.ir مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن