تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798514037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست اسرائیل در سه جبهه جنگ، سیاست و ورزش/ فرار مربی اسپانیایی از ترس موشک‌های مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سایه قدرت موشک‌های غزه بر روی رژم صهیونیستی؛
شکست اسرائیل در سه جبهه جنگ، سیاست و ورزش/ فرار مربی اسپانیایی از ترس موشک‌های مقاومت
روزنامه‌های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند که مقاومت فلسطینیان در جنگ غزه و شدت حملات آن‌ها به تل آویو علت اصلی جدایی اسکار گارسیا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال مکابی است.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کوریردلوسپرت استعفای اسکار گارسیا سرمری تیم فوتبال مکابی تل‌آویو کافی بود تا رسانه‌های خبری صهیونیستی دست به تحلیل این اتفاق پرداخته و از شرایط ایجاد شده امنیتی و اجتماعی‌شان در حین جنگ با فلسطینیان و بعد از آتش بس بپردازند.

اسکار گارسیا سر مربی اسپانیایی تیم اسرائیلی مکابی تل آویو که در فصل 2012-2013 هم هدایت این تیم را بر عهده داشت، درست دو روز قبل از شروع رقابت‌های حذفی دور برگشت از رقابت‌های لیگ اروپا تصمیم به کناره گیری و استعفا  از این تیم گرفت.

این تیم اسرائیلی به مربگیری گارسیای اسپانیایی باید به مصاف تیم یونایی آستراس تریپولیس در یک زمین بی طرف در قبرس می‌رفت تا نتیجه شکست صفر بر دو در رفت را مقابل یونانی‌ها جبران می‌کرد ولی فرار را بر قرار ترجیح داده و دیگر حاضر به ادامه فعالیت در این تیم نشد.

در ادامه  این تصمیم میتچ گلدها رئیس این باشگاه اسرائیلی در یادداشتی از اسکار تشکر کرده و اعتراف کرد که او با وجود فعالیت مثبتی که در این تیم داشت به دلیل شرایط حاکم بر تل آویو تصمیم گرفت تا به فعالیتش در  این تیم پایان دهد و استعفای خود را تقدیم به روسای باشگاه نماید.  این اتفاق از چشم رسانه‌های اسرائیل هم دور نمانده و آن‌ها اقدام به انتشار تحلیل‌هایی در رابطه با این تصمیم ناگهانی سرمربی تیم مکابی کردند.

یک روزنامه صهیونیستی با تحلیل شرایط حاکم بر تل آویو نوشت: این تصمیم گارسیا تحت الشعاع فشارهای روانی همسرش رقم خورد. زیرا موشک‌های فلسطینیان خیلی نزدیک به تل آویو منفجر می‌شدند و همین مسئله باعث ترس و وحشت بسیاری برای خانواده گارسیا شد. این روزنامه در ادامه تأکید کرد که به هر حال او به دلایل کاملا شخصی تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و باید به تصمیم او احترام گذاشت!!

جوردی کرایف پسر یوهان که در حال حاضر مدیر کل تیم اسرائیلی مکابی است در مصاحبه‌ای بعد از استعفای این سرمربی اسپانیایی گفت: بجای اسکار گارسیا باشگاه از یک مربی اسپانیایی دیگر که دستیار اسبق "رافائل بنیتس" در تیم‌های لیورپول و والنسیا استفاده خواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از ابتدای شروع جنگ اسرائیل با فلسطینیان شرایطی شبیه به آنچه که در تیم فوتبال مکابی رخ داد برای دیگر تیم‌های اسرائیلی تیم خورد که می‌توان به اتفاقی که در اواخر ماه ژوئیه در کشور اتریش رقم خورد اشاره کرد.

در این تاریخ قرار بود تا تیم اسرائیلی مکابی هیفا با فرانسوی‌ها در تیم لیل در یک بازی دوستانه به میدان برود ولی این بازی دوستانه در همان دقایق اولیه به دلیل حمله هواداران مردم فلسطین و غزه به بازیکنان اسرائیلی متوقف شد و حامیان مردم غزه در حالیکه پرچم کشور فلسطین را به دست داشتند اجازه برگزاری این مسابقه را به اسرائیلی‌ها ندادند و با وارد شدن آنها به زمین مسابقه و حمله کردن به بازیکنان اسرائیلی داور بازی مجبور شد تا بازی را متوقف کرده و هر دو تیم را راهی رختکن کند.

همچنین به دلیل ناامنی ایجاد شده در اسرائیل و حملات مکرر فلسطینیان طی چند روز گذشته سوپر لیگ فوتبال اسرائیل که قرار بود در پایان هفته گذشته میان دو تیم هاپوئل تل آویو و مکابی نتانیا برگزار می‌شد به تعویق افتاد.

به تعویق افتادن مسابقات سوپر لیگ صهیونیست‌ها به دستور نیروهای مسلح این رژیم رقم خورد. طبق دستور نیروهای مسلح اسرائیل تا شعاع هشتاد کیلومتری مرز غزه نباید هیچ مسابقه گروهی با گرد هم آیی بیش از هزار نفر در فضای باز انجام شود.

به نوشته اورشلیم پست این تصمیم در ادامه تهدیدهای ابوعبید سخنگوی ارتش حماس رخ داد. زیرا در ادامه این تهدیدها فلسطینیان اعلام آمادگی کردند که امکان پرتاب موشک‌هایشان به استادیوم‌های اسرائیلی را دارند.

جنگ اسرائیل با غزه و دشوار شدن شرایط رژیم اشغالگر قدس شرایط حاکم بر فوتبال اسرائیل را با مشکلات بسیار زیادی همراه کرده است بطوریکه برخی اعلام کرده‌اند که میزبانی اسرائیل برای رویارویی با تیم فوتبال بلژیک که اولین مسابقه رسمی رقابت‌های انتخابی یورو 2016 است و طبق قرارهای از پیش تعیین شده باید در تاریخ نهم سپتامبر در این منطقه برگزار شود با اما و اگرهای بسیاری مواجه شده و حتی امکان لغو آن هم وجود دارد.

این مسابقه قرار بود تا در اورشلیم برگزار شود اما شرایط ناامن موجود در سرزمین‌های اشغالی باعث شده تا هر دو فدراسیون توافق کنند که قبل از گرفتن هر تصمیمی تا پایان یافتن کامل جنگ صبر کنند.

روزنامه‌های اسرائیلی اعلام کرده‌اند که به دلیل شرایط ناامن حاکم فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درخواست کرده تا مسابقه با بلژیک را برای جلوگیری از برگزاری این بازی در قبرس به تعویق بیاندازد یعنی اتفاقی که برای تیم‌های باشگاهی اسرائیل رخ داده است برای تیم ملی این کشور نیافتد.

به نظر میرسد اشغالگران قدس در هر دو جبهه ورزش و سیاست بازنده بودند و از این پس نیز این چنین خواهد بود.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن