محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1826644502
ZBrush یا Softimage ؟ -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله که با تری دی مکس کار میکنم ولی تازگیا متوجه شدم که از برنامه های تری دی مکس و مایا بیشتر برای طراحی فضای انیمیشن استفاده میشه و برای خلق کاراکتر از برنامه های ZBrush و Softimage استفاده می کنن. :sad: حالا من میخوام بدونم که از کدوم برنامه شروع کنم؟ سافت ایمیج یا زدبراش؟ :shock: pclord 19 آبان 1388, 22:14سلام ZBrush آموزشهای کامل و زیادی هم داره .................................................. .................................................. ......................... نمونه کارهای زی براش imoh3n 19 آبان 1388, 22:15ُSoftimage مثل مایا و مکسه، اگه میخوای کاراکتر با تعداد ورتکسهای بالا بسازی باید با ZBrush یا Mudbox کارکنی. ZBrush قویتره اما Mudbox راحت تر. pooryaqazvineh 20 آبان 1388, 12:29تصاویر واقعا جالب بود. پس اینجو که معلومه من باید زدبراش رو انتخاب کنم. آیا یاد گرفتن زدبراش سخت تر از مکسه؟ برای من که یه مقدماتی با مکس دارم سخت تره یا آسون؟ mg_mahyar 20 آبان 1388, 18:57این بحثا فایده نداره. شما از زی براش به هیچی نمیرسی. این کارا خوبن ولی نهایت هستن. شما به نهایت مکس رسیدی؟ اصلا خلق شخصیت رو توی مکس تا حالا فیلماشو دیدی؟ یا مایا؟ همون اسبی که عکسشو دیدی 80 درصد با مایا هست. و سه نسخه فیلم آموزشی داره. من میگم فعلا آموزش کاراکتر توی مکس و ماا رو یاد بگیر سراغ ساف ایمج نرو. ویدیوو ترکیبی ببین زی براش رو یاد میگیری. pooryaqazvineh 20 آبان 1388, 20:45خوب حرف شما درست، ولی بعضی از دوستان میگن که برای از صف شروع کردن طراحی کاراکتر از زی براش استفاده کنی بهتره! حالا من موندم که از تری دی مکس برای طراحی کاراکتر استفاده کنم یا مکس؟! البته من در مکس هیچ کاراکتری نساختم. مایا هم که مثل مکسه و یه چیزایی این داره که اون نداره و یه چیزایی اون داره که این نداره!!!( خودم نفهمیدم چی گفتم!) :-?:shock: خلاصه این که من باید از کجا شروع کنم رو موندم! درباره آموزش تصویری هم باید بگم که من از اینترنت دیال آپ استفاده میکنم و خودتون که بهتر میدونید که گوگل رو هم با هزار بدبختی باز میکنه چه برسه به فیلم و... :snap: mg_mahyar 21 آبان 1388, 13:48خوب آموزش ها رو بخر . اینجا میفروشن قیمت هم 14 هزار تومن میشه. یک بار ببین. بعد دنبال برنامه دیگه باش برای مایا خیلی بیشتر هست. ولی آروم آروم. تا مکس رو کامل بلد نیستی سراغ برنامه دیگه نرو. منظورم از کامل اینه بتونی اون چیزی که میخوای طراحی کنی. نه اینکه همه دکمه ها رو بلد باشی و هیچی نتونی بکشی. pooryaqazvineh 21 آبان 1388, 14:22سلام عجب مجموعه آموزشی کامل و جالبی! حالا یعنی من برنامه زی براش رو بزارم کنار و تری دی مکس رو کامل یاد بگیرم؟ راستی این مجموعه آموزش فارسی که نیست؟ درسته؟(همینجوری پرسیدم) mg_mahyar 22 آبان 1388, 14:00بله ب خیال زی براش بشید. فعلا کامل که یاد گرفتی از همون سایت سیدی های جی نومون رو بگیر آموزش های تلفیقی مکس و زی براش رو داره. کار کن فکر زبان فارسی نباش گشتم نبود نگرد نیست pooryaqazvineh 22 آبان 1388, 15:14بسیار ممنونم. اگه میشه چندتا سایت معروف در زمینه آموزش تری دی مکس به من معرفی کنید. خودم سایت زیادی پیدا کردم اما زیاد به درد بخور نیستن. من آموزش هایی رو میخوام که درزمینه کاراکتر سازی باشه. اگه دارید بزارید لطفا mg_mahyar 22 آبان 1388, 15:59بین. آموز های خوب معمولا ویدیو هست شما هم که اینترنت سرعت کم. بهتره همون محصول رو بخرید. این سری محصول خوبه. این جا سه تا کاراکتر توش ساخته که تلفیق شده با زی براش هم هست. ولی در کل من توصیه میکنم دیجیتال توترز رو بگیری. مطمین باش مشکل رو حل میکنه. اگر نشد برو سراغ این محصول. اما سایت هم زیاده. favorit خودمو میزارم. دوست داشتی دانلود کن نگاه کن. pooryaqazvineh 26 آبان 1388, 11:59راستی یه سوال دیگه این دوتا محصولی که معرفی کردید کدوم برای انیمیشن بهتره؟ و دوم این که این محصولات همیشه هستن دیگه؟ نه؟ (یعنی هیچ وقت پاک نمیشن و هر موقع که خواستم میتونم سفارش بدم؟) و آخرین سوال هم این که آیا شما خودت اینا رو خریدی؟ mg_mahyar 26 آبان 1388, 15:53راستی یه سوال دیگه این دوتا محصولی که معرفی کردید کدوم برای انیمیشن بهتره؟ و دوم این که این محصولات همیشه هستن دیگه؟ نه؟ (یعنی هیچ وقت پاک نمیشن و هر موقع که خواستم میتونم سفارش بدم؟) و آخرین سوال هم این که آیا شما خودت اینا رو خریدی؟ من تا جایی که میدونم بله همیشه محصولات بوده. ولی من ارتبازی با اونا ندارم. دقیق نمیدونم من سی دی های دیجیتال توترز رو خریدم برای مکس. اما برای مایا همه رو دارم. به علاوه یک 50 تا سیدی که از جای دیگه تهیه کردم. ولی شما برای مکس همونا کافیه. برای انیمیشن هم خوب دیتیل محصولات رو بخون ولی من بهت پیشنهاد میدم اگر خیلی حرفه ای نیستی و تازه کاری برو دیجیتال توترز را ببین . جی نومون خیلی پیشرفته تره ولی برای آدم پیشرفته ترم هست. وسزاش میره سراغ پلاگین و یا زی براش و...خلاصه بگم اگر همه مکس رو 100 در نطر بگیریم دیجیتال توترز برای کسایی که حدشون تا بیست هست خوبه و تا 50 بالا میان. بعد اگر حدتوت 60 بود میتونید جی نومون رو ببینیدو تا 90 بالا بیای. 50-60 هم مال آموز های تکه تکه اینترنتی هست. برای انیمیشن هم هست ولی من ندیدم محصولات این شرکت رو واسه همین نطر نمیدم. یک دی وی دی دیجیتال توترز مال انیمیشن هست. من جای شما باشم اول دیجیتال توترز رو میبینم. شش ماه بعد میرم دنبال جی نو مون. pooryaqazvineh 26 آبان 1388, 17:00حالا یه سوال دیگه من هرجایی که شنیدم میگن مکس و مایا در یه حد هستن، پس من حالا که تقریبا یک سال و خورده ایه دارم با مکس کار میکنم بهتره کلاً دور مایا رو خط بکشم و بعد از مکس برم سراغ زی براش. این کار من درسته یا باید بعد از مکس مایا و بعد زی براش رو یاد بگیرم؟ mg_mahyar 27 آبان 1388, 19:53این بحث مک و مایا زیاد شده. الان بگم دباره شروع میشه. من هر دوتاشو کار کردم. و یه نمه هم زی براش. فقط اینو بگم. تو ایران این دوتا هیچ فرقی ندارن. ولی واقعیت اینه که مایا بسیار حرفه ای تره. حتی بخشی داره که کار زی براش رو میکنه ولی خوب کسی یادی ازش نمیکنه. کلا بگم. هر وقت حس کردی با مکس حرفه ای شدی. اگر انیمیشن دوست اشتی برو سراغ مایا و اگر خواهان مدل بهتری بودی زی براش. معنی حرفم این نیست مایا کار زی براش رو نمیکنه معنی حرفم اینه زی براش خیلی ساده تر از مایا هست. این بحث الان به درد نمیخوره . مکس رو یاد بگیر خوب اگر کم بودی حس ردی برو سمت پلاگین . ولی اگر واقعا جای کار نبود طبق قاعده بالا عمل کن. yasharFM 28 آبان 1388, 00:40ببخشید مهیار جان که این سوال رو می پرسم چون قبلا هم یک جا دیگه عنوان کردی کنجکاو شدم میشه بگی کدوم قسمت مایا کار زی براش رو میکنه ? mg_mahyar 28 آبان 1388, 15:47منظورم نیست که یک دکم بزنی بشه زی براش ولی قابلیت بزرگ زی براش که تفاوتش هست در اصل همون قلمی هست برای حکاکی. که ابزار sculpt geometry در قسمت poly گان ها این کارو تا ا حدود زیادی میکنه بقیه قابلیت ها رو مایا داره. و نیازی به توضیح نست. مثلا اکسترود و یا اسموم . در مورد تکسچر هم uvtexter editor کامله. اگر قابلیت خاصی مد نطرته بگو معادل بگم. البته اینم بگم مایا قلم پیشفرض آماده فقط براش داره اگر مثلا قلم کویری بخواهیم همون که برای ایجاد ترک روی پوست هست توی زی براش باید خوب مپ آلفا برای اون بسازیم. ولی محدود نیستیم. همیشه میگم نهایت یک کار با کیفیت رو میشه فقط با فتوشاپ و مایا (مکس )و اکسپرشن نویسی انجام داد. تمام ریل فلو معادل اکسپرشن مایا نمیشه . به هر حال بحث چرتی هست قابلیت های برنامه رو ردیف کنیم. ولی الان بگم غیر از تابع latic در مکس که استراکچر رو تبدیل به مش میکنه تمام قابلیت های برنامه های دیگه با مایا شبیه سازی میشه.) البته سافت ایمیج و هودینی کار نکردم نمیدونم اونا رو yasharFM 28 آبان 1388, 16:38قابلیت اسکالپت چیزی نیست که فقط داخل مایا باشه .مکس هم همین اجازه رو به شما میده هودینی و سافت ایماژ هم همینطور ولی قابلیت اصلی زیبراش در حقیقت اینه که به ششما اجازه میده روی مش با تقسیمات بسیار بالا مثلا ده ملیون پالیگان کار کنیدتا جزییات ریز رو هم بسازید مثلا سوراخهای ریز روی پوست.و این چیزی هستش که نرم افزارهای انیمیشن ساز تواناییش رو ندارن .خودت یک کاراکتر رو داخل مایا بلای سه بار اسموت کن ببین چقدر کند میشه چه برسه بخوای روش اسکالپت هم انجام بدی.کلا بقول شما این بحث بحث جالبی نیست چون کار زیبراش اصلا فرق میکنه ولی اگر این دوستمون که سوال پرسید میخواد مدلساز ارگانیک بشه بهر حال باید یک نرم افزار اسکالپت رو یاد بگیره برای کارهای دیگه هم اگر کاری با پارتیکلها نداره من سافت ایماژ رو گزینه خوبی میدونم هرچند بقیه نرم افزارها مثل مکس یا مایا هم گزینه بسیار خوبی هستن mg_mahyar 28 آبان 1388, 16:43شما سافت ایمیج کار کردید؟ نطرت چیه در موردش؟ اگر ار کردیا اگر فقط نصب کردی محیطشو دیدی و ... نه. در مورد حرفت من بحثم این نبود که زی براش بهتره یا مایا یا... من میگم تمام قابلت ها تو مایا هست. حالا کند و تند یه بحث دیگس. ولی شما میتونید اسموس کنید سطح رو. تازه مدل سازی با تعداد قطعات بالا اصلا به درد نمیخوره چون برا انیمیت کردنش مشکل میخوریم yasharFM 28 آبان 1388, 17:15اول یک چیز کوچولو بگم تلفظ سافت ایمج غلط نیست چون شما داری انگلیسی تلفظ میکنی ولی اسم این نرم فزار همه جا فرانسوی تلفظ میشه یعنی سافت ایماژ اگر فیلمهای دیجیتال تیوترز رو ببینی امنا هم که انگلیسی زبانن اینو ایماژ تلفظ میکنن. من با این نرم افزار زیاد کار کردم تا دلتم بخواد فیلم اموزشی دیدم .بنظر من خلاقانه ترین نرم افزار همینه .اگر مایا کار میکنی ایماژ رو مطمین باش میپسندی .ابزار انیمیشنش عالیه.مدلسازی کاملا مثل مایا هستش فقط برخلاف مایا امکان سیمتری رو هم داره .(منظورم سیمتری واقعیه)داینامیک وپارتیکلهاشم که نود بیس هستن و خیلی هم محیط قوی و خوبی داره که بهش میگنICE فقط فعلا فلواید و شتر نداره که قرارره اضافه بشه .مدلسازی نرب هم داره .محیط متریالهاش مثل مایا نود بیس هستش فقط مدرن تر و راحت تر رندرش هم که فقط منتال ریه.از ورژن جدید فیس روبات رو هم داخل خودش داشت.اگر خواستی کار کنی حتما به من بگو که شرت کاتهای بدر بخور و نکات مهمشو بهت بگم که معطل اینجور چیزا نشی در مورد زیبراش هم فکر میکنم زیاد کار نکردی دوست من چون کسی مدل با جزییات بالا رو وارد مایا نمیکنه که بعد مایا هنگ کنه .داخل زیبرش اول روی پالیگان بالا جزییات میدن بعد از اون جزییات displacement map وNormal map مگیرن .بعد مدل رو با کمترین پالیگان وارد مایا میکنن و انیمیت میکنن بعد موقع رندرmap رو به مایا میدن ومایا با جزییات بالا رندر میگره. کلا به ظر من مقایسه زیبراش با اسکالپت مایا مثل مقایسهpaint با Photoshop میمونه mg_mahyar 28 آبان 1388, 17:48بابت سافت ایمایژ ممنون ولی در مورد ز براش اگر قرار نیست پلی بیاریم خوب با خود متریال میسازیم. نمیخوام بحث کنم چی بهتره چی بد تر. ولی از موضوع تاپیک پرت شدیم. من داشتم می گفتم زی براش رو بخوای تک کار کنیم به در نمیخوره. این که بعد از مکس بریم سراغ مایا یا زی براش خوب من هنوزم میگم مایا. زی براش کار رو راحت میکنه ولی تنها راه نیست. خود مایا میتونه هر کاری زی براش بکنه انجام بده. شما مدل های قبل از ساخت زی براش رو رصد بکن. مونه اش فیلم گلادیاتور. مایا توی مدل سازی کم نداره. میدونی مثل این میمونه طرف رو با اب و دست و مایع ظرف شی بشوری یا اسکاچ هم اضافه کنی. خوب مشخصه با دست پاک میشه ولی اگر لکه باشه باید با ناخن بکنی . و وستت خراب میشه ولی غیر ممکن نیست. yasharFM 28 آبان 1388, 18:28اصلا زیبراش برایه رقابت با مایا ساخته نشده زیبراش یک برنامه کاملا مکملله .صد در صد حرفت درسته که میگی زیبراش رو باید کنار یک نرم افزار انیمیشن یاد گرفت .در مورد متریال که گفتی دقیقا همین کارو میکنیم یعنی مپها رو به متریالها میدیم .شما که به مایا مسلطی حتما زیبراش رو امتحان کن خودت کامل متوجه میشی البته زیبراش به شما اجازه میده که مدلتونو از صفر با استفاده ازمتا بال بسازید ولی برای انییشنن بهتره که مدل با توپولوژی مناسب داخل مایا یا هر نرم افزار مشابه ساخته بشه و بعد داخل زیبراش جزییات بگیره .این لینکایی که میذارمو با یه فیلتر شکن باز کن ه نگاه کن مخصوصا این اولی رندر جالبیه اینم رندر مپهای زیبراش با رندر انجینای مختلف mg_mahyar 28 آبان 1388, 18:34متابال برای مایا هم هست. یک پلاگین داریم این کارو میکنه. خلاصه زی براش فقط کمکی هست. نه بیشتر yasharFM 28 آبان 1388, 18:46اینم اگه بتونی فیلمشو ببینی خیلی خوبه کاربرد متابال داخل زیبراش(با فیلتر شکن باز کن)
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1998]
صفحات پیشنهادی
zbrush یا spftimage -
zbrush یا spftimage --zbrush یا spftimage saeedmagic 26 اسفند 1389, 11:54دوستان به نظر شما zbrush بهتره یا softimage ؟ برای کسی که می خواد بیشتر کار ...
zbrush یا spftimage --zbrush یا spftimage saeedmagic 26 اسفند 1389, 11:54دوستان به نظر شما zbrush بهتره یا softimage ؟ برای کسی که می خواد بیشتر کار ...
آيا صفر يعني هيچ؟
--ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله که با ... (یعنی هیچ وقت پاک نمیشن و هر موقع که خواستم میتونم سفارش بدم؟) .
--ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله که با ... (یعنی هیچ وقت پاک نمیشن و هر موقع که خواستم میتونم سفارش بدم؟) .
روش یادگیری یک بار برای همیشه
--ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله که با ... همیشه میگم نهایت یک کار با کیفیت رو میشه فقط با فتوشاپ و مایا (مکس ) ...
--ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله که با ... همیشه میگم نهایت یک کار با کیفیت رو میشه فقط با فتوشاپ و مایا (مکس ) ...
يك سري آموزش حرفه اي و جالب بدرد بخور -
--ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله ... pooryaqazvineh 21 آبان 1388, 14:22سلام عجب مجموعه آموزشی کامل و جالبی!
--ZBrush یا Softimage ؟ pooryaqazvineh 19 آبان 1388, 17:04سلام من حدود یک ساله ... pooryaqazvineh 21 آبان 1388, 14:22سلام عجب مجموعه آموزشی کامل و جالبی!
تست شماره 3 _ Softimage ****** حتما ببینید ****** - - واضح
تست شماره 3 _ Softimage ****** حتما ببینید ****** --تست شماره 3 _ Softimage ****** حتما ببینید ****** امین تری ... رو بفرمایید متشکرم:rose: دانلود : موفق باشید یا علی :rose: Amin 4D 28 اسفند 1389, 10:18ایول امین جان. .... zbrush یا spftimage - ...
تست شماره 3 _ Softimage ****** حتما ببینید ****** --تست شماره 3 _ Softimage ****** حتما ببینید ****** امین تری ... رو بفرمایید متشکرم:rose: دانلود : موفق باشید یا علی :rose: Amin 4D 28 اسفند 1389, 10:18ایول امین جان. .... zbrush یا spftimage - ...
علیرضا عین اللهی ، شاپور اول ، Softimage XSI -
علیرضا عین اللهی ، شاپور اول ، Softimage XSI --علیرضا عین اللهی ، شاپور اول ... خوام استفاده کنم به شرح زیره: Softimage XSi , zbrush , head uv layout , photoshop ... ببینید درسته یا نه، چون خودم بر اساس آناتومیش ساختم و مقیاس اندازه ی هیچ کدوم از ...
علیرضا عین اللهی ، شاپور اول ، Softimage XSI --علیرضا عین اللهی ، شاپور اول ... خوام استفاده کنم به شرح زیره: Softimage XSi , zbrush , head uv layout , photoshop ... ببینید درسته یا نه، چون خودم بر اساس آناتومیش ساختم و مقیاس اندازه ی هیچ کدوم از ...
maya=max=zbrush
View Full Version : maya=max=zbrush Animators20-02-2009, 03:02 AMه ه ، هادی جان آسینها ... دوستان هم کمک کنن و مطالب را اصلاح یا کامل نمایند. maya: این برنامه محصول autodesk است. .... مثلا همین برنامه Soft Image نمونه کار هایی داره که آدم کف میکنه.
View Full Version : maya=max=zbrush Animators20-02-2009, 03:02 AMه ه ، هادی جان آسینها ... دوستان هم کمک کنن و مطالب را اصلاح یا کامل نمایند. maya: این برنامه محصول autodesk است. .... مثلا همین برنامه Soft Image نمونه کار هایی داره که آدم کف میکنه.
مجموعه عظیم آموزشی ZBrush! بیش از 260 ساعت آموزش جامع مالتی ...
بیش از 21 ساعت آموزش جامع چندرسانه ای مقدمات ZBrush 2 و 3.1 ! ... Bit,Autodesk Mudbox 2009 32bit,SoftImage XSI Advanced v7.01 Win32,SideFX Houdini Master v9.5.230 .... مورد نیاز برای فیلم های سینمایی کلاس یک جهانی و یا بازی های رایانه ای .
بیش از 21 ساعت آموزش جامع چندرسانه ای مقدمات ZBrush 2 و 3.1 ! ... Bit,Autodesk Mudbox 2009 32bit,SoftImage XSI Advanced v7.01 Win32,SideFX Houdini Master v9.5.230 .... مورد نیاز برای فیلم های سینمایی کلاس یک جهانی و یا بازی های رایانه ای .
نمونه كارها با zbrush وبرنامه هاي ديگر -
نمونه كارها با zbrush وبرنامه هاي ديگر --t=16807 >نمونه كارها با zbrush وبرنامه هاي ديگر FashisT 31 ... مثلا همین برنامه Soft Image نمونه کار هایی داره که آدم کف میکنه. ... و مشتری های من از کشور های خارجی مثلا دوبی امریکا و یا کشورهای دیگر نمونه های سه .
نمونه كارها با zbrush وبرنامه هاي ديگر --t=16807 >نمونه كارها با zbrush وبرنامه هاي ديگر FashisT 31 ... مثلا همین برنامه Soft Image نمونه کار هایی داره که آدم کف میکنه. ... و مشتری های من از کشور های خارجی مثلا دوبی امریکا و یا کشورهای دیگر نمونه های سه .
آیا انحصار مایا به دست AutoDesk تاثیری بر جربان این دو ...
... ای به ترتیب rank soft image maya max این برنامه ها 3d base هستند یعنی برای خلق بازی یا فیلم برنامه هایی مثل vue , zbrush , mudbox , photoshop ,bodypaint.
... ای به ترتیب rank soft image maya max این برنامه ها 3d base هستند یعنی برای خلق بازی یا فیلم برنامه هایی مثل vue , zbrush , mudbox , photoshop ,bodypaint.
-
گوناگون
پربازدیدترینها