تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرباني: نه قلعه نويي کوچک است نه نکونام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قرباني: نه قلعه نويي کوچک است نه نکونام
کاپيتان سابق استقلال که حالا در صبا است خود را براي بازي پرسپوليس آماده مي کند.

پیروز قربانی از نتایج صبا راضی نیست . او به "ورزش سه" می گوید صبای واقعی را از هفته ششم ببینیم .

بازی با پرسپولیس

همه بازیها برای ما مهم است و فرقی نمی کند که جلوی چه تیمی ظاهر شویم. هر چند که فکر می کنم در دیدار مقابل تراکتور هم حق ما باخت نبود. اما متاسفانه روی سهل انگاری دفاع گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم. اما خب به هر حال پرسپولیس و استقلال تیمهای بزرگی هستند و صرف اینکه پرسپولیس نتایج ضعیفی گرفته نباید از قبل خودمان را برنده بدانیم.باید تمام تلاشمان را بکنیم تا سه امتیاز این بازی را بدست آوریم.

صبا را از هفته ششم ببینید

من خودم از اول فصل اعتقاد داشتم که تیم ما نباید روی 5 هفته نخست برنامه ریزی کند، چون متاسفانه ما نتوانستیم تمرینات پیش فصل مناسبی داشته باشیم البته ما خوب نتیجه گرفته ایم اما خیلی از بچه ها نبودند.من الان نمی خواهم وارد جزئیات بشوم. اما با وجود این شرایط فکر می کنم که صبا نتایج قابل قبولی بدست آورد. چون چند سال پیش که آقای مرفاوی مربی مس بود بود. ما همین شرایط را قبل از فصل پشت سر گذاشتیم ، متاسفانه سه دیدار نخست لیگ را باختیم.اما خدا را شکر امسال صبا نتایج خوبی کسب کرده و از این هفته باید تیم ما را ببینید.

از استقلال خبر ندارم

فکر می کنم دیگه بحث من و استقلال از این حرفها گذشته. اتفاقاتی که نباید می افتاد و حرفهایی که نباید زده می شد. اتفاق افتاد !من هم اینطور تصمیم گرفتم. حقیقتش تا پارسال که مهدی رحمتی استقلال بود، بازیها را هم بخاطر او نگاه می کردم. اما دروغ چرا امسال اصلا از استقلال خبر ندارم.

درگیری قلعه‌نویی نویی و نکونام

نه آقای قلعه‌نویی آدم کوچکی هست، نه نکونام! اما من از اصل جریان خبر ندارم.مردم ما حاشیه را دوست دارند و خب اینطور مسایل جنجالی با استقبال مواجه می شود و اوج می گیرد. خود من هم باشم اول تیترها را می خوانم، تا ببینم چه کسی پشت چه کسی حرف زده.اول آن را می خوانم. اما از حق نگذریم تا روزی که من استقلال بودم، خدا شاه است از آقای قلعه‌نویی چیزی ندیدم.به هر حال او مربی بزرگی است و اطراف آدمهای بزرگ حرف و حدیث زیاد هست. مخصوصا اینکه همیشه عده ای هم هستند که می خواهند از موقعیتهای آنها سوء استفاده کنند. به هر حال من آقای قلعه‌نویی نویی را آدم سالمی دیدم.حالا بعد از آنکه من از استقلال رفتم،دیگه این حرفها دروغ هست یا راست، خدا می داند. جواد نکونام را هم می شناسم او کاپیتان تیم ملی است و بازیکن بزرگی که فکر نکنم بیاید الکی حرفی را بزند. تا جایی هم که من می دانم حرفهای او به شخص آقای قلعه‌نویی نویی ربطی ندارد و بیشتر شامل حال اطرافیانش می شود.


جواد نکوناماوساسوناپيروز قربانيامير قلعه نويي(سرمربي)استقلال تهرانليگ برتر


1393/06/06 13:25  تعداد بازدید: 8,457





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن