تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812492092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه آب شرب شهر خاکعلی به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
پروژه آب شرب شهر خاکعلی به بهره برداری رسید
آبیک – خبرگزاری مهر، در ادامه افتتاح پروژه های شهرستان آبیک پروژه مخزن هزار متعر مکعبی ، یک حلقه چاه و ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر خاکعلی به بهره برداری رسید.



به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه افتتاح پروژه های شهرستان آبیک در هفته دولت ظهر چهارشنبه پروژه آب شرب شهر خاکعلی با حضور عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک، احمد هجران فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و تنی چند از مسئولان شهرستان آبیک به بهره برداری رسید. سه پروژه در قالب یک طرح در حوزه آب شرب شهر خاکعلی به بهره برداری رسید طرح آبرسانی شهر خاکعلی در قالب سه پروژه مخزن هزار متر مکعبی، چاه شماره 2 آب شهر خاکعلی و ایستگاه پمپاژ آب شرب قرار گرفته بود که با افتتاح این سه پروژه نیاز آب شرب این شهر به صورت کامل رفع شد.

احمد هجران فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در خصوص مخزن هزار مترمکعبی شهر خاکعلی که در نوع خود بی نظیر است اظهار داشت: نوع مخزن و سازه آب شرب شهر خاکعلی زمینی و پیش ساخته می باشد که با پیچ و مهره به هم متصل شده اند و قابلیت انتقال از یک محل به محل دیگر را دارد. وی تصریح کرد: اجرای این پروژه با اعتبار 7 میلیارد ریال در مدت 12 ماه صورت گرفته و در این مدت هزار و 200 متر خط انتقال لوله با قطر 315 میلیمتر صورت گرفته است. این مسئول هزینه انتقال خط لوله را 850 میلیون ریال عنوان کرد و تأکید کرد: این مخزن، آب شرب پنج هزارو 400  نفر را تأمین می کند و با افتتاح این پروژه تا 20 سال آینده این شهر نیازی به مخزن جدید نخواهد داشت. در ادامه چاه شماره 2 آب شرب شهر خاکعلی به عمق 180 متر و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و آبدهی 30 لیتر درثانیه به بهره برداری رسید. زمان اجرای این طرح 5 ماهه بوده و طول خط انتقال 450 متر و با لوله 160 میلی لیتری صورت گرفته است که توان تولید آب شرب را مجموعاً از 15 به 45 لیتر در ثانیه افزایش می دهد که با ورود این چاه به مدار شهر خاکعلی تا 10 سال آینده نیازی به حفر چاه جدید ندارد. همچنین همزمان با افتتاح مخزن و چاه آب شرب شهر خاکعلی ایستگاه پمپاژ آب شرب نیز با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این ایستگاه دارای الکترو پمپ 15 کیلو وات شناور، پمپ سانتریفیوژ 315-80، با قابلیت کنتر فشار آب شبکه و ارتقاء نصب الکترو پمپ به 4 دستگاه می باشد که در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداری رسیده است. مشکلات مالی مانع خدمت رسانی به مردم نشده است در ادامه عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک ضمن تقدیر از زحمات مسئولان آبفای استان قزوین اظهار داشت: در سالهای گذشته با وجود بهره مندی از مخازن بیشتر آب، دچار کمبودهایی در حوزه آب شرب بودیم که خوشبختانه با مدیریت صحیح و اصلاح الگوی مصرف سال جاری را به خوبی پشت سر گذاشتیم. وی تأکید کرد: مشکلات مالی کشور مانع خدمت رسانی به مردم نشده است و امروز شاهد افتتاح پروژه های بسیار خوب در حوزه های مختلف هستیم که با بهره برداری از آنها بسیاری از مشکلات مردم رفع و تولید افزایش پیدا می کند. تنها با 20 درصد صرفه جویی مشکلات آب شرب آبیک رفع می شود محمد کریمیان مدیر آب و فاضلاب شهرستان آبیک نیز صرفه جویی را مهمترین راهکار مبارزه با کم آبی عنوان کرد و اظهار داشت: تنها با 20 درصد صرفه جویی تمام مشکلات آب شرب رفع خواهد شد.

وی همچنین قول مساعد داد تا با بهره برداری از پروژه های آبی، در آینده نزدیک مشکل کیفیت آب شرب شهر آبیک به صورت کامل رفع شود.


۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن