تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پست بانک ايران تنها خرده بانکدار کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
پست بانک ايران تنها خرده بانکدار کشور است درحال حاضر پست بانک ايران تنها خرده‌بانکدار کشور است و برنامه‌هاي خوبي براي توسعه کسب و کار درسطح کشور به ويژه در روستاها دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي نعمتي عضو هيأت مديره پست بانک ايران ضمن بازديد از مناطق زلزله‌زده استان ايلام در جلسه شوراي اداري پست بانک اين استان ضمن اعلام خبر فوق گفت: پرداخت تسهيلات بايد منجر به توليد و اشتغال شود و درصورتي که تسهيلات درمحل ديگري هزينه شود هم ايراد شرعي دارد و هم وصول آن با ريسک جدي مواجه مي‌شود.
وي ابزار پست بانک ايران براي توسعه کسب‌ و کارها را پرداخت تسهيلات اعلام‌ کرد و افزود: سازوکارهاي لازم براي مشارکت اين بانک در اينگونه فعاليت‌ها طراحي و تدوين شده و به‌زودي اجرا مي‌ شود.
عضو هيأت مديره پست بانک ايران اظهارداشت: اراده اين بانک براي سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي اقتصادي بزرگ بسيار جدي است و مديريت هاي شعب استا‌ن‌ها بايد طرح‌هاي بزرگ داراي توجيه اقتصادي را شناسائي کرده و راهکارهاي مناسب براي مشارکت در اين طرح‌ها را فراهم سازند.
نعمتي کنترل مستمر تراز سود و زيان شعب در استان‌ها را از ضروري‌ترين کارها دانست و عنوان کرد: رعايت تناسب در ترکيب منابع و مصارف ضرورتي انکارناپذير در سيستم بانکي است که رؤساي شعب و مديران استان‌ها بايد در عملکرد خود به آن توجه جدي داشته باشند.
وي در پايان مکان‌يابي صحيح شعب و جذب منابع ارزان‌قيمت را از عوامل موفقيت هريک از شعب دانست و تصريح کرد: رؤساي شعب مي‌توانند با جذب منابع خرد و ارزان‌قيمت، ريسک احتمالي آن را پايين بياورند.
سيدجابر غانم‌پور مديرشعب پست بانک استان ايلام نيز در اين جلسه ضمن تشريح عملکرد سال گذشته استان گفت: هم در جذب منابع جديد و هم در کاهش مطالبات معوق دريک سال اخير جهش خوبي داشته‌ايم که اين روند نتيجه ارتباط مستمر با مديران استان، جلب رضايت روستائيان و تلاش‌هاي شبانه روزي کارکنان شعب و واحدهاي ستادي بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن