تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ورزش بر بازگشت موی تای به فدراسیون رزمی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی در دیدار با محمود رشیدی؛
وزیر ورزش بر بازگشت موی تای به فدراسیون رزمی تاکید کرد
بازگشت سریع موی تای به فدراسیون ورزشهای رزمی و انحلال سبک های کم کار از مهمترین مباحث مطرح شده در دیدار سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی با وزیر ورزش و جوانان بود. 



به گزارش خبرنگار مهر، این جلسه عصر سه شنبه با ارائه گزارش از سوی محمود رشیدی از فعالیت 50 روزه خود در دوران سرپرستی بر فدراسیون ورزشهای رزمی آغاز شد. پس از آن نیز گودرزی با حمایت از عملکرد رشیدی بر بازگشت سریع انجمن موی تای به این فدراسیون ، اولیت قراردادن تدوین آئین نامه های مربوطه تاکید کرد. 
 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه از رسیدی خواست با تدوین استانداردهای لازم در خصوص ساماندهی سبک ها اقدام گردد. وی تاکید کرد که ارزیابی سبک ها به دقت و حساسیت خاصی صورت گرفته و از ادامه فعالیت سبک های کم کار جلوگیری گردد و در این راستا نیز کیفیت نباید فدای کمیت شود.
 
در این جلسه یک ساعته همچنین در خصوص نشست هم اندیشی معاونین وزارت ورزش و مسئولین فدراسیون ورزش های رزمی گفت و گو شد و گودرزی جلسه هم اندیشی را بسیار مثبت ارزیابی کرد.
 
در ادامه این جلسه گودرزی در راستای تسریع و اجرایی شدن برنامه های فدراسیون ورزش های رزمی در تمام زمینه ها قول مساعدت و همراهی داد.
 



۱۳۹۳/۶/۵ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن