تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815609054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال تقويت محتوايي آيين هاي دهه کرامت هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۱۱ب.ظ)
مدير کل تبليغات آستان مقدس قم: به دنبال تقويت محتوايي آيين هاي دهه کرامت هستيم مدير تبليغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها گفت: آستان مقدس قم در کنار توسعه کيفي و کمي برنامه هاي دهه کرامت، به دنبال تقويت محتوايي آيين هاي اين دهه در سراسر کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد محمد صادقي آرمان گفت: آنچه ما در شوراي هماهنگي دهه کرامت در کشور به عنوان رويکرد اين برنامه دنبال مي کنيم و در آستان مقدس قم نيز اين گونه است، مردمي کردن اين آيين بزرگ مي باشد.
وي با بيان اين که آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها بنا دارد جشن هاي دهه کرامت را درقالب محتوايي حمايت کند، افزود: در کنار برنامه هاي گسترده آستان مقدس قم در دهه کرامت، آنچه ما به دنبال آن هستيم، نشر محتوا براي مردم است.
مدير کل تبليغات آستان مقدس قم مردمي شدن جشن هاي دهه کرامت را دربردارنده تأثيرات گسترده اجتماعي و ديني دانست و ادامه داد: در عرصه ارائه محتوا، کتاب «در آستان کرامت» بر اساس نام گذاري انجام شده بر روزهاي دهه کرامت به شرح اين عناوين پرداخته است.
وي افرود: اين کتاب به سراسر کشور ارسال و در اختيار دستگاه ها و نهاد هاي مربوطه قرار گرفته است.
حجت الاسلام صادقي در ادامه با تأکيد بر اين که آستان مقدس قم بايد در جشن هاي دهه کرامت نسبت به سال هاي گذشته توسعه کيفي و کمي داشته باشد، افزود: آستان مقدس قم بيش از آنکه خود وارد برنامه هاي اجراي شود، بايد برنامه هاي جاري را از نظر محتوايي تقويت سازد.
وي در ادامه اعزام سفيران کرامت را از جمله برنامه هاي محتوايي از سوي آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها معرفي کرد و گفت: سفيران کرامت، شامل خادمان بارگاه نوراني حضرت فاطمه معصومه هستند که گروه هايي از آنها در داخل شهر، برخي داخل استان و برخي نيز در ساير استان هاي حضور مي يابند و فضاي معنوي خاصي را در سالروز ولادت بانوي کرامت در سطح شهر، استان و کشور ايجاد مي کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي با اشاره به حضور سفيران کرامت در استان هاي کردستان، گيلان، مرکزي، زنجان، بوشهر، فارس و خراسان رضوي گفت: زيارت امام زادگان، حضور در گلزار شهدا، حضور در محافل جشن دهه کرامت، ديدار با خانواده شهدا و جانبازان، عيادت از بيماران، حضور در خانه سالمندان، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان، اهداي بسته هاي تبرکي حرم مطهر، اجراي مسابقات فرهنگي، اهداي هديه به اسامي فاطم و معصومه و اهداي پرچم حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها از جمله برنامه هاي هيئت سفيران کرامت است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن