تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798264757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابهامات «قرارداد کی‌روش» یا ابهامات «وزیر و رئیس»؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ابهامات «قرارداد کی‌روش» یا ابهامات «وزیر و رئیس»؟
اگرچه وزیر ورزش و جوانان در این هفته در دو مصاحبه جداگانه اعلام کرده که در امور جزئی فدرایون‌ها نظیر انتخاب مربی دخالت نمی‌کند اما روز گذشته با اظهار نظری در اصفهان توافقات کی‌روش و کفاشیان را در تهران در هاله‌ای از ابهام فرو برد چنانکه در این ساعات احتمال عدم تمدید قرارداد کی‌روش خیلی بیشتر از احتمال تمدید قرارداد اوست.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ - 26 August 2014


اگرچه کارلوس کی‌روش از توافق صد در صدی با فدراسیون فوتبال ایران وعلی کفاشیان از توافق 99% طرفین در روز گذشته خبر داده بودند اما عوامل مختلفی که در چهل و هشت ساعت اخیر حول ماجرای قرارداد کارلوس کی‌روش ایجاد شده بود امضای این قرارداد را در هاله‌ای از ابهام قرار داد تا امروز انتظار خبرنگاران تا این ساعت برای حضور کی‌روش در فدراسیون برای امضای قرارداد بی‌ثمر باشد.


به گزارش تابناک، کنفرانس خبری صبح یکشنبه وزیر ورزش و جوانان در آستانه هفته دولت یک سوپرایز ویژه برای کارلوس کی‌روش داشت. جایی که وزیر ورزش و جوانان از اظهارنظرهای هماهنگ ملی‌پوشان برای برای ابقای کارلوس کی‌روش سخن گفت و ان را یک هارمونی و هماهنگی عجیب میان همه اعضای تیم خواند که گویا مهندسی شده بود و در خصوص عملکر کی‌روش گفت: « آن زمان چنان جوی بر پا شد که "به به چه باخت شرافتمندانه‌ای برابر آرژانتین داشتیم". همه خدا را شکر می‌کردیم که خوب باخته‌ایم.» و در ادامه از مربی‌های خوبی سخن گفت که می‌توانستند به‌جای کی‌روش بر مسند سرمربیگری تیم ملی بنشینند. «ما پیشنهادات خوبی از مربیان زبده جهان داشتیم و خیلی‌ها می‌توانستند تیم ملی ایران را هدایت کنند اما این جوی که ایجاد شد، مانع کارمان شد. ما گفتیم چرا قبل از هر گونه ارزیابی تصمیم بگیریم و در همان مشاوره خودم به فدراسیون نیز گفتم اجازه ندارد زیر بار هر شرایطی برود و خودش نیز باید شرایطش را تعیین کند که امیدواریم عملیاتی و اجرا کرده باشند.»


اما این تنها اظهارت گودرزی در خصوص کی‌روش نبود و روز گذشته در حالی که در فدراسیون فوتبال مراحل نهایی قرارداد کی‌روش داشت انجام می‌شد وزیر در اصفهان بار دیگر در خصوص کی‌روش موضع گرفت و گفت که اگر فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد کارلوس کی‌روش اشتباه کند مجمع تشکیل داده و رئیس را تغییر می‌دهد. اظهار نظری که خیلی‌ها آن را بهانه‌ای برای تعلیق فوتبال ایران دانستند اما علی کفاشیان در برنامه نود و مازیار ناظمی در اینستاگرامش توضیح دادند که وزیر به‌عنوان یکی از اعضای مجمع این حرف را زده و این به هیچ وجه به معنی دخالت دولت در یک فدراسیون نیست و بنابراین بهانه‌ای برای تعلیق وجود ندارد.


ماجرا اما هرچه باشد این روزها ماجرای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال یکی از از ان گلوگاه‌های است که می‌تواند سرانجام اختلافات وزارت ورزش و فدراسیون را مشخص کند. علی کفاشیان که دو سال از زمان ریاست‌اش باقیمانده است به دنبال این است که با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اندکی از اعتبار عمومی از دست رفته‌اش را بازیابد و بواسطه محبوبیت عمومی کی‌روش جو کمی تا قسمتی مثبت را هم برای خود ایجاد کند. در سوی دیگر اما همانطور که از اخبار هفته‌های گذشته شنیده می‌شد وزارت ورزش با کفاشیان اختلافات اساسی دارد و در راستای همین اختلافات هم است در حالی که قرارداد کی‌روش رو به نهایی شدن است با یک مصاحبه قرارداد را در هاله‌ای از ابهام فرو می‌برد که در این ساعات احتمال عدم حضور کی‌روش در ایران قوی‌تر از احتمال حضور او در ایران است.


در این میان البته برخی رسانه‌ها هم که در روزهای جام‌جهانی با موج سواری روی احساسات مردمی به دنبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش بودند حالا به دلیل مخالفت‌هایی که با کفاشیان دارند به دنبال این هستند تا قرارداد کی‌روش را بهانه‌ای برای به چالش کشیدن کفاشیان قرار دهند.


کلید همه این ابهامات را شاید بتوان در بخشی از حرف‌های وزیر در روز یکشنبه دید جایی که در خصوص استقلال فدراسیون‌ها گفت: «ساختمان‌ها، زمین‌ها، بودجه‌ها و همه چیز در اختیار وزارت ورزش یعنی دولت است اما دولت اجازه ندارد به فدراسیون‌ها از گل کمتر بگوید. این اشتباه است. »












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن