تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالزی ماهانه 100 ویزای تجاری برای ایرانیان صادر می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان عبدالستار:
مالزی ماهانه 100 ویزای تجاری برای ایرانیان صادر می‌کند
زنجان - خبرگزاری مهر: سفیر کشور بنگلادش در ایران از افزایش صدور ویزای تجاری برای تجار ایرانی توسط کشور بنگلادش خبر داد و گفت: به طور میانگین ماهانه 100 ویزای تجاری برای ایرانیان صادر می‌شود که این رقم حاکی از افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و بنگلادش است.



به گزارش خبرگزاری مهر، خندکار عبدالستار افزود: زنجان یکی از بهترین استان‌هایی است که وی تاکنون به آن سفر کرده و توجه به قابلیت‌های استان زنجان در صنایع نساجی، دلیل سفر مجدد وی بوده است. وی با اشاره به تغییر رویکردهای سیاسی بین‌المللی در قبال ایران، اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و روند مثبت مذاکرات 1+5 امیدواریم هر چه زودتر تحریم‌ها علیه ایران برداشته شود تا زمینه گسترش فعالیت‌ها شتاب بیشتری بگیرد. سفیر بنگلادش در ایران، مناسبات سیاسی ایران و بنگلادش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: دیدگاه‌های ایران و بنگلادش در خصوص رژیم صهیونستی و محکومیت حملات آنان به مردم بی‌دفاع غزه، خود گواه این مدعا است. وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق زنجان و بنگلادش، افزود: در سفر قبلی تفاهم‌نامه‌ای بین اتاق زنجان و بنگلادش منعقد شد، اما متاسفانه به دلیل تغییر در دولت‌های حاکم، مفاد این تفاهم‌نامه اجرایی نشد که امیدواریم با این سفر، شاهد از سرگیری همکاری و به تبع آن دستاوردهای خوبی برای هر دو کشور باشیم.

عبدالستار از افزایش صدور ویزای تجاری برای تجار ایرانی توسط کشور بنگلادش خبر داد و گفت: به طور میانگین ماهانه 100 ویزای تجاری برای ایرانیان صادر می‌شود که این رقم حاکی از افزایش حجم تجاری ایران و بنگلادش است.

سفیر بنگلادش در ایران، عمده محصولات صادراتی این کشور را صنایع نساجی و پارچه کنف طبیعی عنوان کرد و یادآور شد: ایجاد نقطه نظرات مشترک منجر به گسترش روابط دو کشور خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان نیز بدی آب و هوا و تغییرات در دولت ایران را دو علت اساسی عدم اعزام و پذیرش هیأت به بنگلادش در ماه‌های گذشته دانست و علاقه‌مندی استان زنجان برای گسترش مناسبات تجاری فی مابین و اعزام و پذیرش یک هیات تجاری به بنگلادش را اعلام کرد و گفت: اتاق بازرگانی زنجان آماده اتخاذ برنامه‌های راهبردی جهت گسترش همکاری‌های متقابل است و با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود زیرساخت‌های مناسب، استان زنجان می‌تواند کانون روابط تجاری ایران و بنگلادش باشد. غلامحسین جمیلی حجم مبادلات ایران و بنگلادش را بسیار ناچیز عنوان کرد و ادامه داد: باید سعی کنیم با اعمال سیاست‌ها و برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت حجم مبادلات دو کشور را افزایش دهیم.

وی به اعمال تعرفه‌های بالا جهت واردات پوشاک به ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اعمال این تعرفه‌ها منجر به بالا رفتن قیمت پوشاک وارداتی می‌شود که در صورت ایجاد صنایع تولیدی در ایران به صورت شرکت‌های مشترک، این مشکل قابل حل است جمیلی معافیت 10 تا 20 ساله جهت انجام سرمایه‌گذاری در برخی از مناطق کشور از جمله زنجان را یکی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان عنوان کرد و از سفیر کشور بنگلادش خواست به دلیل مشغله کاری، یک نفر نماینده برای انجام هماهنگی‌های لازم از سوی سفیر معرفی شود که عبدالستار نیز در این خصوص اظهار کرد که با هماهنگی‌های لازم، رایزن بازرگانی این کشور به عنوان رابط بین اتاق زنجان و سفارت معرفی خواهد شد. نصب كيوسك‌هاي مطبوعاتي جديد در زنجان كيوسك‌هاي مطبوعاتي جديد نقاط مختلف زنجان، به ويژه در شهرك‌هاي اقماري نصب مي‌شود. دستگاه كيوسك جديد مطبوعاتي توسط سازمان ميادين و ميوه و تره بار شهرداري زنجان آماده شده و به زودي نصب مي‌شود. علاوه بر اين، كيوسك‌ها موجود در سطح شهر كه تحت نظارت سازمان ميادين و ميوه و تره بار قرار دارند ساماندهي و بهينه سازي مي‌شود. ساماندهي و نصب كيوسك‌هاي جديد مطبوعات به منظور تسهيل دسترسي مردم به مطبوعات و ارتقاي فرهنگ شهروندي صورت مي‌گيرد. نصب كيوسك‌هاي جديد و ساماندهي كيوسك‌هاي مطبوعاتي موجود از درخواست‌هاي جامعه مطبوعاتي بود كه در نشست‌هاي خود مطرح كرده بودند كه شهرداري زنجان به خواسته اهالي مطبوعات استان جامه عمل پوشاند. نصب 291 مخزن زباله مكانيزه در زنجان تعداد 291 مخزن زباله مكانيزه توسط شهرداري در مناطق مختلف شهر زنجان شد. 115 مورد از اين مخزن‌ها در منطقه 2دو، 111 مورد در منطقه يك و 65 مورد نيز در منطقه سه شهرداري زنجان نصب شد. 60 مخزن از اين مخازن نيز در منطقه سه در دست اقدام جهت نصب در نقاط مختلف اين منطقه است. مخازن بزرگ تمام مكانيزه علاوه بر زيبايي از پخش زباله در معابر در ساعات روز جلوگيري مي‌كند. تسهيل و تسريع جمع آوري و حمل زباله، زيبايي ظاهري اين مخازن از ديگر مزيت‌هاي اين مخازن است.


۱۳۹۳/۶/۴ - ۱۶:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن