تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820118521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واريز 640 هزار تومان به حساب 330 هزار بازنشسته کشوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸ب.ظ)
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اعلام کرد: واريز 640 هزار تومان به حساب 330 هزار بازنشسته کشوري آخرين مرحله مطالبات 330 هزار بازنشسته مشمول امروز سه شنبه 4 شهريور ماه 1393 به حساب آنان واريز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي با بيان اينکه برخي از اين مطالبات مربوط به اجراي قانون مديريت خدمات کشوري است افزود: توجه به معيشت اقتصادي و افزايش سطح خدمات رفاهي براي بازنشستگان از اولويتهاي دولت يازدهم است.
وي افزود: بر همين اساس با تمهيدات و تامين اعتباري که از سوي صندوق بازنشستگي کشوري انجام گرفت، آخرين مرحله مطالبات 330 هزار بازنشسته مشمول امروز سه شنبه 4 شهريور ماه 1393 به حساب آنان واريز شد.
وي با تقدير از تلاش ها و پيگري هاي مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري در اجراي تعهدات قانوني و تامين رضايت بازنشستگان افزود: در اين مرحله بر اساس محاسبات صورت گرفته به طور ميانگين مبلغ 640 هزار تومان به هريک از بازنشستگان مشمول پرداخت مي شود.
ربيعي تسويه کامل مطالبه 1830 ميليارد توماني بازنشستگان را از افتخارات و کارآمدي صندوق بازنشستگي کشوري برشمرد و گفت: اين صندوق علاوه بر تکاليف قانوني و وظايف ذاتي خود در زمينه خدمات رفاهي نيز اقدامات قابل توجهي را در طول يکسال اخير براي جامعه بازنشستگان و فرهيختگان اين حوزه انجام داده است که در اين خصوص مي توان به تاسيس خانه هاي اميد در شهرستانها ، صدور سلامت کارت بازنشستگان و ارايه بيمه طلايي به اين قشر فرهيخته و همچنين پرداخت وام ضروري در جهت حل بخشي از مشکلات اقتصادي آنان اشاره کرد.
وي افزود: از ديگر برنامه هاي صندوق بازنشستگي کشوري در هفته دولت ثبت نام وام ضروري براي 200 هزار بازنشسته است که بازنشستگان کشوري مي توانند با مراجعه به سامانه الکترونيکي صندوق ثبت نام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن