تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820287789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان همدان ميزبان مسئولين روابط عمومي ادارات اوقاف کل کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۴ب.ظ)
استان همدان ميزبان مسئولين روابط عمومي ادارات اوقاف کل کشور مدير کل اوقاف و امور خيريه استان همدان از حضور مسئولين روابط عمومي هاي ادارات اوقاف کل کشور در نيمه دوم شهريور ماه در استان همدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام رضا حاجي زين العابديني اظهار داشت: بنا بر پيشنهاد اداره کل اوقاف و امور خيريه استان همدان و موافقت قائم مقام محترم سازمان اوقاف و امور خيريه مقرر شده است تا اولين دوره آموزشي روابط عمومي در سال جاري در استان همدان برگزار شود.
وي افزود: توسط ابلاغي که از سوي مديرکل محترم حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان اوقاف و امور خيريه کشور صادر شده است، کليه مسئولين روابط عمومي استان ها و کارشناسان ستادي سازمان در اين دوره شرکت خواهند کرد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه استان همدان افزود: هدف از برگزاري اين دوره توسط سازمان اوقاف و امور خيريه ارتقاء سطح علمي و دانش تخصصي مسئولان روابط عمومي در سطح کشور عنوان شده است.
حجت الاسلام حاجي زين العابديني با بيان اينکه کارشناساني از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه در هفته هاي اخير در استان همدان حضور داشند، افزود: مطابق بررسي هاي انجام شده توسط ايشان، امکانات و زيرساخت هاي استان همدان براي اين دوره آموزشي مناسب تشخيص داده شد و مقرر شد تا شهرستان ملاير ميزبان اين دوره آموزشي باشد.
وي با بيان اينکه اين دوره آموزشي از تاريخ 17 شهريور ماه تا 20 شهريور به طول خواهد انجاميد، افزود: برگزاري اينگونه همايش هاي سراسري و کشوري در استان همدان باعث شناسايي قابليت هاي استان همدان شده و نگاه ويژه مسئولان کشوري به استان همدان منجر به تسريع روند رشد و توسعه اين استان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن