تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815579450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 36 پروژه در بابل/ یک باند کنارگذر جنوبی امسال بهره برداری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران ملایی:
افتتاح 36 پروژه در بابل/ یک باند کنارگذر جنوبی امسال بهره برداری می شود
بابل - خبرگزاری مهر: فرماندار بابل گفت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از 36 پروژه با 233 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان آغاز شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، رجب ملایی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه برنامه های هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران افزود: متوسط تخصیص اعتبار عمرانی در سال93 به 46.6 درصد رسیده است که با توجه به بحث تورم که از مهمترین مشکلات کشور است و در کشوری که رکود اقتصادی وتورم وجود دارد باید با مدیریت درست، نرخ رشد اقتصادی را بالا برد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: اعتبار پروژه‌های تملک دارایی و استانی شهرستان بابل 22 میلیارد و 700 میلیون و 653 هزار ریال تصویب شد که برای اجرا به دستگاه‌ها اعلام می‌شود.
 
فرماندار شهرستان بابل اظهار داشت: از بحثهای مهم دولت، مهار آبهای سطحی در شهرستان بوده است که با افتتاح سد سجادرود مشکل آب جنوب شهرستان بابل حل خواهد شد.
 
مولائی به بحث فرهنگی تولید زباله وتفکیک از مبدا اشاره کرد و افزود: بحث توسعه وتکنیک به روز رسانی آن از دغدغه ای جدی دولت است که باید حل شود.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کیفیت پروژه‌ها باید در اولویت کانون توجه مدیران باشد، گفت: اگر قرار باشد دستگاهی به نکات استاندارد و کیفیت پروژه‌های عمرانی توجه نداشته باشد ترجیح داده می‌شود از روند اجرایی پروژه جلوگیری شود زیرا اثرات مخربی که پروژه بی‌کیفیت و ناقص در ذهن مردم ایجاد می‌کند به طبع از عدم اجرای آن بدتر است.
 
وی بهبود وضعیت مواصلاتی راههای اصلی شهرستان بابل که از محورهای پرتردد است با تامین اعتبار بابت تملک و آزادسازی باقیمانده مسیر طرح از هتکه پشت تا جاده بابل- قائمشهر"، " تسریع در عملیات اجرایی احداث تقاطع روگذر شهید صالحی و آغاز عملیات اجرایی تقاطع زیرگذر گنج افروز" و " اجرای مفاد صورتجلسه مورخ 12/1/92 مبنی بر بهره برداری از یک باند کنارگذر جنوبی تا پایان سال93 " را بعنوان اقدامات جدی در ادامه اجرای طرح ها برشمرد.



۱۳۹۳/۶/۴ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن