تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز مطالعات رسانه‌ها به حرفه‌ای شدن فضای رسانه‌ای کردستان کمک کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان: مرکز مطالعات رسانه‌ها به حرفه‌ای شدن فضای رسانه‌ای کردستان کمک کند خبرگزاری پانا:مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان گفت:مرکز مطالعات رسانه‌ها به حرفه‌ای شدن فضای رسانه‌ای کردستان کمک کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ شهريور ساعت 07:32



به گزارش خبرگزاری پانا،کوهسار دادور ظهر امروز در جلسه بررسی طرح راه‌اندازی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌های جمعی کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد اظهار کرد: در جمهوری اسلامی پذیرفته‌ایم که قرار گرفتن در جریان امور حق مسلم مردم است و برای رسیدن به این مهم باید عرصه رسانه‌ای و اطلاع رسانی مورد حمایت قرار گیرد. وی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات ظرفیت و فرصتی برای اعتلای نظام محسوب می‌شوند و غفلت از این ظرفیت ضررهایی را متوجه نظام و مردم می‌کند. مرکز مطالعات رسانه‌ها به حرفه‌ای شدن فضای رسانه‌ای کردستان کمک کند مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان به طرح راه‌اندازی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌های جمعی کردستان اشاره و تصریح کرد: لازم است پیشنویس طرح در اختیار اعضا قرار گیرد، مطالعه شود و با انجام کار کارشناسی و مشورت با صاحب‌نظران نواقص آن بر طرف شود. وی وجود مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌های جمعی کردستان را یک ضرورت دانست و گفت: حرکت این مرکز باید در مسیر رصد فضای رسانه‌ای برای کمک کردن به بهبود آن و نیز یاری رساندن به فعالان این عرصه برای حرفه‌ای کردن فضا باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن