تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816866479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح و کلنگ‌زني 32 پروژه تأمين اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۴۸ب.ظ)
هم زمان با هفته دولت انجام مي‌شود؛ افتتاح و کلنگ‌زني 32 پروژه تأمين اجتماعي مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي از افتتاح 25 پروژه و کلنگ‌زني 7 پروژه اين سازمان هم زمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدتقي نوربخش با اعلام اين خبر افزود: اين 32 پروژه در مجموع با مساحتي بيش از 65 هزار متر مربع در 16 استان کشور قرار دارند.
نوربخش بيمارستان نبي‌اکرم (ص) عسلويه، پلي‌کلينيک شهيد شهبازي همدان و ساختمان مديريت درمان و شعبه يک تأمين‌اجتماعي اردبيل را از جمله پروژه‌هايي برشمرد که در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسند.
وي ادامه داد: در استان آذربايجان شرقي نيز شعبه هادي‌شهر و شعب 2 و 6 تبريز، در آذربايجان غربي سنگ شکن بيمارستان امام رضا (ع) و در اردبيل ساختمان مديريت درمان و شعبه يک اردبيل به بهره‌برداري مي‌رسند.
نوربخش افتتاح درمانگاه شماره 4 و اورژانس بيمارستان دکتر شريعتي اصفهان که پس از تعميرات اساسي به بهره‌برداري مي‌رسند را از پروژه‌هاي استان اصفهان برشمرد و افزود: در اين استان مسجد و کتابخانه بيمارستان دکتر غرضي و بيمارستان حضرت فاطمه (س) نيز به بهره‌برداري مي‌رسند و کلنگ زني درمانگاه تيران و کرون نيز از ديگر پروژه‌هاي هفته دولت در استان اصفهان است.
مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي در ادامه از افتتاح بخش NICU بيمارستان البرز کرج خبر داد و گفت: در استان بوشهر نيز علاوه بر بيمارستان نبي‌اکرم (ص) عسلويه، بهره‌برداري از بخش NICU بيمارستان تأمين‌اجتماعي بوشهر آغاز مي‌شود.
نوربخش افتتاح شعبه 28 تأمين‌اجتماعي تهران را از برنامه‌هاي هفته دولت برشمرد و گفت: با توجه به اينکه ساختمان قبلي شعبه 28 وضعيت نامناسبي داشت و در واقع ساختماني مسکوني بود، ساختمان جديدي براي اين شعبه خريداري شده است.
وي بهره‌برداري از طرح توسعه شعبه بيرجند و افزايش فضاي اورژانس و افتتاح ICU بيمارستان 17 شهريور آبادان را از ديگر پروژه‌هاي سازمان تأمين‌اجتماعي در هفته دولت برشمرد.
به گفته نوربخش افتتاح شعبه 4 تأمين‌اجتماعي قم و همچنين افتتاح شعبه 4 و اورژانس بيمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه از ديگر برنامه‌هاي هفته دولت محسوب مي‌شوند.
وي همچنين از کلنگ زني درمانگاه‌هاي تأمين‌اجتماعي در شهرهاي پاوه و سنقر استان کرمانشاه خبرداد و افزود: در استان کردستان نيز احداث درمانگاه‌هاي تامين‌اجتماعي در شهرهاي بانه و کامياران آغاز مي‌شود.
مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي اظهار داشت: در استان گلستان درمانگاه شهيد مطهري علي‌آباد شبانه‌روزي مي‌شود و درمانگاه آزادشهر به بهره‌برداري مي‌رسد. در استان مازندران نيز دستگاه سنگ‌شکن بيمارستان وليعصر (عج) قائم‌شهر، درمانگاه تخصصي شهرستان تنکابن و شعبه گلوگاه افتتاح مي‌شوند.
نوربخش از آغاز عمليات احداث پلي‌کلينيک تأمين‌ اجتماعي شهرستان بافق در استان يزد خبر داد و گفت: ساختمان اداره‌ کل تأمين‌اجتماعي اين استان نيز در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن