تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802881882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مهار»، راه شکست داعش نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: «مهار»، راه شکست داعش نیست
کد خبر: ۴۲۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷ - 25 August 2014


 دو نماینده جمهوریخواه آمریکایی خواستار استراتژی کامل و قانع کننده اوباما برای شکست داعش شدند و هشدار دادند که در غیر این صورت، این گروه تروریستی به خاک آمریکا می‌رسد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل «جیمز فولی» روزنامه نگار آمریکایی توسط داعش در عراق، جمهوریخواهان آمریکایی به «باراک اوباما» اصرار دارند که وی طرح های خود را برای مقابله با داعش در عراق و سوریه شفاف سازی کند.

«کلی آیوت» سناتور جمهوریخواه آمریکایی روز گذشته (یکشنبه) ضمن هشدار درباره تهدید گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، تاکید کرد که استراتژی مهار داعش راه حل محسوب نمی شود و آن را سرکوب نمی کند.

این سناتور جمهوریخواه در مصاحبه با شبکه خبری «سی بی اس» با اشاره به اینکه قتل «جیمز فولی» روزنامه نگار آمریکایی توسط داعش در عراق به معنای این است که تهدید داعش حقیقتا وارد آمریکا شده است، خواستار گسترش حملات هوایی علیه داعش و تشدید حمایت ها از نیروهای کرد و عراق و همچنین بررسی حمایت از گروه های مخالف میانه رو در سوریه شد.

این جمهوریخواه گفت: ما نیازمند یک دولت جامع در عراق هستیم و همچنین نیاز داریم که رهبران مسلمانان نیز داعش را محکوم کنند و بگویند که داعش باید از بین برود؛ آیوت همچنین گفت که قانونگذاران آمریکایی باید به بررسی بودجه دفاعی دولت بپردازند زیرا بین مصادره بودجه و تهدیدات جهانی یک ناهمگونی وجود دارد.

این جمهوریخواه گفت که آنچه وی از «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا می خواهد، یک استراتژی برای شکست داعش است؛ آیوت گفت که اوباما باید این چالش را مدیریت کند.

علاوه بر این، «پل رایان» جمهوریخواه آمریکایی نیز روز گذشته در مصاحبه با «سی بی اس» گفت که به اندازه کافی در جریان طرح های اوباما برای خاتمه دادن به تهدیدات شبه نظامیان داعش در سوریه و عراق قرار نمی گیرد.

رایان به عنوان رئیس کمیته بودجه مجلس نمایندگان کنگره آمریکا گفت: برداشت من این است که وزیر دفاع چاک هیگل و ژنرال مارتین دمپسی وخامت اوضاع را درک می کنند؛ آنچه من می خواهم از فرمانده کل قوا (اوباما) بشنوم این است که او استراتژی ای دارد تا داعش را شکست دهد؛ اگر ما در شرایط فعلی به شیوه ای کامل و متقاعد کننده با این تهدید مقابله نکنیم، این تهدید به خانه (خاک آمریکا) می رسد؛ رایان تاکید کرد که ژنرال های ارتش آمریکا باید به تعیین استراتژی مقابله با داعش بپردازند.

علاوه بر رایان، «جان مک کین» سناتور جمهوریخواه آمریکا از ایالت «آریزونا» نیز به انتقاد از مدیریت اوباما در مقابله با داعش پرداخت و روز گذشته از اوباما خواست تا علاوه بر عراق، به سوریه نیز حمله هوایی کند تا گروه تروریستی داعش پایگاهی برای عملیات نداشته باشد.

مک کین روز گذشته (یکشنبه) در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: هیچ مرزی بین سوریه و عراق وجود ندارد؛ یکی از تصمیمات کلیدی که رئیس جمهور باید بگیرد، نیروی هوایی در سوریه است؛ ما نمی توانیم به آنها (داعش) پایگاهی برای عملیات بدهیم و باید به ارتش آزاد سوریه کمک کنیم.

این جمهوریخواه آمریکایی گفت که سر بریدن روزنامه نگار آمریکایی توسط داعش در عراق به عنوان یک عامل کاتالیزوری است که دولت باید از آن برای تعیین استراتژی جامع در عراق و سایر بخش های جهان استفاده کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن