تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند ابطال آرای انتخابات افغانستان کلید خورد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روند ابطال آرای انتخابات افغانستان کلید خورد
کد خبر: ۴۲۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ - 25 August 2014


 معاون کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان با اعلام بازشماری ۶ هزار صندوق رای گفت: از بررسی ۳ هزار و ۷۴۸ محل رای‌گیری تاکنون ۲هزار ۸۷۶ محل پذیرفته شده و ۷۲ محل دیگر باطل شده است.

به گزارش تسنیم، «عبدالرحمن هوتکی» معاون کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان با اعلام بازشماری 6 هزار صندوق رای گفت: از بررسی 3 هزار و 748 محل رای‌گیری تاکنون 2هزار 876 محل پذیرفته شده و 72 محل دیگر باطل شده است.

وی افزود: از 872 محلی که مورد پذیرش قرار نگرفته است، 72 محل رای‌گیری باطل شد همچنین 697 محل دیگر دوباره بازرسی شد و 103 محل دیگر نیز باید مورد بررسی قرار گیرند.

هوتکی از آمادگی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان برای پایان روند بازشماری آرای انتخابات این کشور خبر داد و گفت: تاکنون 9هزار و 500 فهرست معیار بررسی ( چک لیست)  برای ابطال آرا وارد سیستم جمع بندی نتایج انتخابات شده است.

نتایج روند ابطال آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در حالی اعلام می‌شود که در هفته‌های اخیر همواره تیم انتخاباتی «اصلاحات و همگرایی» از تقلب در روند بازشماری آرا انتقاد کرده و  تیم انتخاباتی «تحول و تداوم»  نیز بر شفافیت و پذیرفتن نتیجه تاکید کرده است.

از سوی دیگر، قرار است حدود یک هفته دیگر مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید افغانستان برگزار شود و «حامد کرزی» زمان تعیین شده برای تحلیف را غیرقابل تمدید عنوان کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن