تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802793543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری عجیب رائول با قطری‌ها در صید بازیکن خارجی برای تیم ملی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: همکاری عجیب رائول با قطری‌ها در صید بازیکن خارجی برای تیم ملی
رائول گونزالس هم اکنون به عنوان مدیر استعدادیابی درفدراسیون فوتبال قطر مشغول شده است. وی مامور شده تا بازی فوتبالیست های نوجوان وجوان کشورهای صاحب سبک فوتبال اروپا امثال انگلیس، فرانسه، آلمان، بلژیک و ایتالیا را پیگیری و بازیکنان بااستعداد آنها رابه فدراسیون فوتبال قطر معرفی کند.
کد خبر: ۴۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ - 25 August 2014


حضور بازیکنان غیربومی در تیم ملی قطر موضوعی عادی است که در سال‌های اخیر به وفور شاهد ان بودیم. قطری‌ها در مقطعی می‌خواستند با در اختیار گرفتن بازیکنان معروف باشگاه‌های اروپایی خودشان را با نیم دوجین بازیکن برزیلی و افریقایی و اروپایی به قدرت اول آسیا تبدیل کنند اما خیلی زود فیفا با وضع قوانینی در خصوص تغییر تابعیت جلوی این کار ان‌ها را گرفت. حالا قطری‌ها به فکر حل این مشکل به صورت بنیادی افتادند و قصد دارند بازیکنان خارجی را از نوجوانی و جوانی به خدمت بگیرند.


به گزارش تابناک، در سال‌های اخیر بارها و بارها شاهد انتشار اخباری مبنی بر تغییر تابعیت بازیکنان برای حضور در تیم ملی قطر روی خروجی وب‌سایت‌های خبری بودیم. دی ماه سال گذشته بود که «کریم بوضیاف» و «بوعلام خوخی» دو بازیکن الجزایری با تغییر تابعیت در ترکیب تیم ملی قطر برابر بحرین نخستین بازی ملی خود را انجام دادند. همین یک ماه پیش هم احمد عبدالمقصود بازیکن مصری تیم السد هم با تغییر تابعیت به ترکیب تیم ملی بزرگسالان قطر دعوت شد.


اگر فکر می‌کنید تنها بازیکنان عرب هستند که با تغیر تابعیت به تیم ملی قطر اضافه می‌شوند سخت در اشتباهید. اگر بازی‌های تیم ملی ایران و قطر را در سال‌های اخیر به یاد بیاورید نام‌های چون مرکو امیرال و سباستین سوریا را به خوبی به خاطر می‌آورید که از آمریکا جنوبی سال‌هاست در ترکیب تیم ملی قطر حاضر هستند. در حال حاضر 8 تن از  بازیکنان تیم ملی قطر، یکی از حریفان کشورمان در جام ملت‌های آسیا را بازیکنانی با تابعیت دوگانه تشکیل می‌دهند و این موضوع در تیم‎‌های ملی هندبال و بسکتبال قطر هم موضوعی رایج است.


اما ماجرا حالا برای قطری‌ها از یک ماجراجویی کوتاه‌مدت به یک استراتژی بلند مدت در ورزش تبدیل شده است و این کشور باسرمایه‌گذاری روی استعدادهای خارجی قصد ساخت تیم ملی قدرتمندی در سال‌های آینده از بازیکنان غیر قطری دارد. آن‌ها به تازگی رائول گونزالس را به عنوان مامور استعدادیابی برای فدراسیون فوتبالشان استخدام کرده‌اند تا از آن‌ها را در امر شناسایی و به خدمت گرفتن استعدادهای بزرگ فوتبال دنیا برای تیم ملی این کشور یاری کند.


رائول گونزالس که در سال‌های پایانی فوتبالش را در السد قطر پیگیری می‌کند بنا به گزارش سایت کوره به عنوان مدیر استعدادیابی درفدراسیون فوتبال قطر مشغول شده است. وی مامور شده تا بازی فوتبالیست های نوجوان وجوان کشورهای صاحب سبک فوتبال اروپا امثال انگلیس، فرانسه، آلمان، بلژیک و ایتالیا را پیگیری و بازیکنان بااستعداد آنها رابه فدراسیون فوتبال قطر معرفی کند. فدراسیون فوتبال قطر همانطور که در بالا گفته شد سال‌هاست که به دنبال وسوسه بازیکنان با استعداد غیرقطری برای تغییر تابعیت و پیوستن به تیم ملی این کشور هستند و حالا که آن‌ها میزبان جام‌جهانی 2022 هستند به دنبال یک برنامه بلندمدت برای تقویت تیم ملی کشورشان هستند.
قطری ها باتاسیس آکادمی اسپایر دوحه که بزرگترین ومجهزترین آگادمی فوتبال آسیاست نوجوانان وجوانان زیادی از 10 کشور آفریقایی را زیر نظر گرفته اند تادر آینده از آنها دررده های تیم ملی وباشگاههای قطر به عنوان بازیکنان بومی استفاده کند و بنا به گزارش‌های موجود نزدیک به 60 تا 90 درصد ترکیب تیم‌های پایه قطر را بازیکنانی با تابعیت دوگانه تشکیل می‌دهند. با این وجود و در حالی که استراتژی تغییر تابعیت در رشته‌های نظیر پینگ‌پنگ و قایقرانی و دو و میدانی قطری‌ها را صاحب مدال‌های جهانی کرده است اما این کشور در مسابقات فوتبال هیچ توفیق قابل توجهی کسب نکرده است.


حالا که قطری‌ها با پرداخت رشوه میزبانی جام‌جهانی 2022 را به دست اورده‌اند امیدوارند با تلاش بازیکنانی چون رائول و به مدد دلارهای نفتی و گازی‌شان بتوانند تیم ملی ابرومندی را برای این جام‌جهانی دست و پا کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن