تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803167215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیتر کورتیس چگونه آزاد شد؟/باج آلمان به داعش/ ملکه جدید داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیتر کورتیس چگونه آزاد شد؟/باج آلمان به داعش/ ملکه جدید داعش


پیتر تئو کورتیس، روزنامه نگاری که دوسال پیش در سوریه ربوده شده بود آزاد شده است. آلمان در ازای آزادی خبرنگارش به داعش پول پرداخته است. ملکه انگلیسی داعش قول داده است تمام اسیران غربی دردست داعش را اعدام کند.موفقیت های جدید ارتش سوریه مقابل تروریست ها به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر خارجه امریکا، آزادی یک روزنامه نگار ربوده شده درسوریه را تایید کرد. جان کری، وزیر امورخارجه امریکا روز یکشنبه گفت: پیتر تئو کورتیس، روزنامه نگاری که دو سال پیش در سوریه ربوده شده بود آزاد شده است.

جان کری، وزیر امورخارجه آمریکا/93/06/03

وی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است که واشنگتن برای آزادی وی با 20 کشور رایزنی کرده است.

 «پیتر کورتیس» خبرنگار آمریکایی اهل بوستون که 2 سال پیش در شهر «انتاکیه» ترکیه و در راه سفر به سوریه، توسط گروه‌های تروریستی ربوده شده بود، امروز با میانجیگری دولت قطر آزاد و به مقامات سازمان ملل در سوریه تحویل شد.

پیتر کورتیس خبرنگار آمریکایی آزاده شده از بند گروهک تروریستی داعش/93/06/03

این خبرنگار در مورخ 9 تیر ماه سال جاری، در یک پیام ویدئویی ظاهر شد و در حالی که مو و ریش بلندی بر سر و صورت داشت، گفت که در شرایط خوبی نگاهداری می‌شود.
دانلود       اوایل تابستان امسال نیز یک خبرنگار آلمانی، پس از آنکه دولت متبوعش «مقادیری پول به داعش داد»، از دست تروریست‌ها آزاد شده بود.

پیش از این، گروهک تروریستی «داعش» از گروگانگیری به عنوان ابزاری برای پول گرفتن از دولت‌ها استفاده کرده بود.

با این حال هنوز مشخص نیست آیا در ازای آزادی وی پولی پرداخت شده یا خیر.
پیتر کورتیس، خبرنگار آمریکایی آزاد شده از دست گروهک تروریستی داعش/93/06/03
نشریه آلمانی «ولت آم زونتاگ» دیروز، به نقل از منابع امنیتی گزارش داد: وزارت امور خارجه آلمان از اظهارنظر درباره این گزارش خودداری کرده است.

این گزارش تصریح کرد که خانواده این فرد اوایل سال جاری میلادی ایمیلی دریافت کردند که در آن یک فایل ویدئویی نشان می‌داد که وی زنده است و افراط‌گران بابت آزادی وی باج می‌خواستند. این ویدئو همچنین اعدام یک گروگان‌ دیگر را که این آلمانی شاهدش بود، نشان می‌دهد.

پس از برگزاری مذاکراتی برای آزادی این فرد که در این گزارش شناسایی نشده، مقامات آلمان توانستند در ماه ژوئن وی را آزاد کنند.

به گفته این روزنامه در ازای آزادی وی چیزی داده شده است اما جزئیات آن مشخص نیست.

این روزنامه افزود: وزارت امور خارجه آلمان پرداخت هرگونه وجه به هر شکلی را رد کرده است.

واشنگتن پیشتر اعلام کرده بود که برای آزادی گروگان‌های اسیر در دست گروه‌های تروریستی، پولی پرداخت نمی‌کند.

سلامت گروگان‌های خارجی و به ویژه آمریکایی داعش، پس از انتشار تصاویر بریده شدن سر «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی ربوده شده در سوریه و تهدید داعش به قتل دیگر گروگان‌های غربی، مورد توجه شدید رسانه‌ها و افکار عمومی کشورهای غربی قرار گرفته است.

جیمز فولی خبرنگار آمریکایی اعدام شده به دست گروهک تروریستی داعش/93/06/03

دولت آمریکا در مورد «جیمز فولی» از دادن پول به داعش در ازای رهایی وی، خودداری کرده بود.

 «فولی» که برای نشریه‌ها و خبرگزاری مختلف از جمله شنریه گلوبال پست کار می‌کرد، در هنگام مرگ 41 سال داشت. ملکه انگلیسی داعش: اسیران غربی در سوریه را اعدام می کنم

در پی کشته شدن «جیمز فولی» روزنامه‌نگار آمریکایی به دست داعش، یک زن ۲۲ ساله انگلیسی قول داد که اعدام‌های این گروه تروریستی را ادامه داده و به اولین زنی تبدیل شود که اسیران غربی در سوریه را می‌کشد.

پایگاه هافینگتون پست نوشت: «خدیجه داره» که اصالتاً اهل لندن است، با یک مرد سوئدی با نام «ابوبکر» که از تروریست‌های «دولت اسلامی» موسوم به داعش است، ازدواج کرده است.
خدیجه دار، از اعضای انگلیسی گروهک تروریستی داعش


ابوبکر و خدیجه در سال 2012 به سوریه رفتند و هم‌اکنون به همراه پسرشان با اعضای این گروه تروریستی زندگی می‌کنند.

خدیجه با نام «مهاجر شام» در توئیتر مطلب می‌نویسد و علایقش را برای اقدامات تروریستی در سوریه بازگو می‌کند.
خدیجه دار، از اعضای انگلیسی گروهک تروریستی داعش/93/06/03

در یکی از پیام‌های توئیتری وی که هم‌اکنون مسدود شده است، آمده است: «من می‌خواهم اولین زن انگلیسی باشم که یک تروریست انگلیسی یا آمریکایی را می‌کشد.» موفقیت های جدید ارتش سوریه/کمین مقابل تروریست ها یگان های ارتش سوریه، بیش از 70 تروریستِ وابسته به جبهه النصره را که بیشتر آنها از اتباع خارجی بودند، در حومه درعا به هلاکت رساندند.

بیشتر این تروریست ها، از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس، اردن، تونس و افغانستان بودند.

یکی از افسران ارتش سوریه گفت: یکی از یگان های نیروهای مسلح با نصب کمینی موفق بر ضد گروهی از تروریست ها که می خواستند به منطقه زِمرین نفوذ کنند، بیشتر آنها را که تعدادشان بیش از 70 تن بود، به هلاکت رساندند.

وی گفت: درجریان تعقیب گروه های مسلح تروریستی در این منطقه، اطلاعات موثقی درباره نیت و قصد تروریست ها برای عبور از روستای الحاره و زِمرین برای انجام اقدامات تروریستی در مناطق امن به دست آوردیم.

وی افزود: بعد از آن این کمین را اجرا و این تروریست های خائن را هدف قرار دادیم که بیش از 70 تن از آنها کشته شدند.

بیشتر آنها از اتباع کشورهای حاشیه خلیج ( فارس )، عربستان سعودی و اردن بودند.

یکی دیگر از افسران ارتش گفت: من و همکارانم کمینی قوی در مسیر گروهی از تروریست ها در حاره اجرا کردیم، آنها را به طور کامل نابود و سلاح هایشان را مصادره کردیم.
دانلود      

ارتش سوریه همچنین به پیشروی خود در استان حلب ادامه داد و روستای راهبردی عزان را در جنوب حلب آزاد کرد.

با آزاد شدن این روستا، خطوط ارتباطی گروه های مسلح در منطقه قطع شد. در این روستا تجهیزات و نقشه هایی از افراد مسلح برجای مانده است که از کشورهای حامی خود دریافت کرده اند.
دانلود
     
جدیدترین گزارش‌های میدانی از ریف شمالی لاذقیه از تشدید درگیری‌ها میان ارتش سوریه با گروه‌های تکفیری داعش و جبهه النصره و انهدام کامل چندین گروه تروریستی مسلح در این منطقه حکایت دارد.

هر روز بر روند درگیری‌ها در ریف شمالی لاذقیه و رویارویی نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های تکفیری داعش و جبهه النصره افزوده می‌شود و ارتش سوریه تحرکات آنها را به دقت زیر نظر دارند و مراکز تجمع و مقرهای آنها را هدف قرار داده و منهدم می‌کنند.

در شهرک «دورین» یگان‌های ارتش سوریه، یک گروه تروریستی که به منطقه «جب الاحمر» در حرکت بود، را هدف گرفت و ضمن منهدم کردن خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین و حامل تجهیزات نظامی آنها ده‌ها تروریست را به هلاکت رسانده و زخمی کردند. این درحالی است که نیروهای ارتش سوریه با انجام عملیات‌هایی علیه شهرک‌های «المریج» و «السلمی» مقرهای گروه‌های تروریستی و خودروهای نظامی آنها را منهدم کردند.

در شهرک «کتف الرمان» نیز یگان‌های ارتش سوریه یک گروه مسلح را هدف گرفتند و تمام عناصر آن را به هلاکت رساندند و عملیات‌های ارتش سوریه در شهرک «غمام» انهدام سکوهای پرتاب موشک گروه‌های مسلح به شهر لاذقیه و اطراف این شهر را در پی داشت. در شهرک «الدویرکیه» نیروی هوایی ارتش سوریه یک کاروان گروه‌های مسلح متشکل از سه خودرو حامل تجهیزات نظامی و انواع سلاح و تعدادی موتور سیکلت راهدف گرفتند و ضمن منهدم کردن آنها، تمام عناصر موجود در آن را به هلاکت رساندند.

این درحالی است که کمین نیروهای ارتش سوریه در بزرگراه لاذقیه- اریحا در نزدیکی شهرک النحله هلاکت تمام عناصر یک گروه تروریستی را درپی داشت. کشته شدن دو فرمانده تروریستی در سوریه

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ارتش سوریه با نصب کمین در حومه درعا توانست احمد علی العوض فرمانده گروه تروریستی عمر بن الخطاب وابسته به ارتش آزاد سوریه را به هلاکت برساند. به گزارش این شبکه تلویزیونی، محمود ابراهیم العلو فرمانده گردان اشبال العقیده وابسته به گروه تروریستی عمر بن الخطاب نیز در کمین ارتش سوریه در حومه درعا به هلاکت رسید.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن