تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821087975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمايت و هدايت قرآن کريم جشنواره در زمان مقرر اجرا خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
تاکيد دبير دهمين جشنواره قرآن و عترت کرمانشاه: با حمايت و هدايت قرآن کريم جشنواره در زمان مقرر اجرا خواهد شد بيژن عباسي‌خزايي گفت : علي رغم تمام بي مهري ها و نابرابري ها در رابطه با بسته شدن و پلمپ ، دانشگاه علمي کاربردي استان با تمام توان دهمين جشنواره قرآن و عترت کشور را برگزار خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ « طي چند روز گذشته از دانشگاه علمي و کاربردي استان کرمانشاه در يک نشست خبري اعلام شد که 10 الي 13 شهريورماه سال جاري دهمين جشنواره ي کشوري قرآن و عترت به ميزباني کرمانشاه برگزار مي گردد.
وي در رابطه با روند اجرايي جشنواره اظهارداشت : اين جشنواره در 6 بخش کتبي، شفاهي، پژوهشي، فناوري، ادبي و هنري براي دانشجويان و در سه بخش شامل کتبي، شفاهي و مقاله براي مدرسان و کارکنان در دو بخش استاني و کشوري با حضور بيش از 9600 نفر شرکت کننده برگزار شده و بيش از 44 داور قضاوت نهايي اين آثار را برعهده خواهند داشت.»
اما در روز گذشته علي رغم اينکه دبيرخانه ارسال آثار کشوري در دانشکده علمي و کاربردي کرمانشاه قرار دارد، با حکم دادگستري استان قرار پلمپ و بسته شدن دانشگاه صادر و اجرايي شد و تاکنون نيز اين مشکل با وجود اينکه اين جشنواره کشوري جنبه ي والاي قرآني را نيز دارد، مرتفع نشده و عملا درهاي دبيرخانه بسته مانده است.
رياست دانشگاه علمي و کاربردي استان با تمام توان بر روند اجرايي شدن دهمين جشنواره قرآن و عترت کشور تاکيد دارد و مي گويد : «اين دانشگاه سعي بر حل مسئله از طريق تعامل را دارد اما در صورتي که اين جلسات نتيجه‌بخش نباشد، دبيرخانه را به سرعت به مکان ديگري انتقال خواهيم داد، اما زمان افتتاحيه و اختتاميه جشنواره مذکور به قوت خود در تالار بعثت شهر کرمانشاه باقي است.»
گفتني است که براساس گزارش هاي واصله مسئولان ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) با حمايت دادگستري استان نسبت به پلمپ و مصادره ي زمين اين دانشکده اقدام کرده و اين در حالي است که بيژن عباسي خزايي رييس دانشگاه علمي و کاربردي استان بر دارا بودن مدارک قانوني اين ملک توسط دانشگاه اصرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن