تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم کردن ظرفیتی برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بطحایی خبر داد:
فراهم کردن ظرفیتی برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان
معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: درصدد هستیم ظرفیتی را برای بازنشستگی پیش از موعد همکارانی که به دلایل بیماری یا مشکل خانوادگی قصد بازنشسته شدن را دارند ایجاد نماییم.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید محمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در سومین روز از سی و یکمین دوره اجلاس رؤسای آموزش و پرورش مناطق کشور گفت: بخشی از اختلال در منابع مالی آموزش و پرورش ناشی از اختلال در ساختار نیروی انسانی است.

وی در ادامه با اشاره به سیاستی که به جد در سال تحصیلی آینده دنبال خواهد شد افزود: پرداختهای غیر ثابت ما مشروط به تحقق سیاستهایی است که برای اصلاح ساختار نیروی انسانی در نظر گرفته شده است.

بطحایی ادامه داد: ما برای اینکه به بحران منابع در آموزش و پرورش فائق آییم می ‌بایست بودجه عمومی آموزش و پرورش و سهم اعتبارات غیر پرسنلی را افزایش دهیم و مشارکت غیر دولتی را نه به عنوان یک انتخاب بلکه به عنوان یک ضرورت دنبال نماییم همچنین سرمایه‌ها و دارایی ها را مدیریت کرده و اختیارات را به سطوح پایینتر تفویظ کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی موقعیت هر منطقه را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم ومنطقه‌ای موفق خواهد شد که تراکم کلاس آن بالا باشد و نسبت دانش آموز به کارکنان آن نیز افزایش پیدا کند زیرا که نسبت 11 به یک اختلال در نظام مدیریت سازمان را نشان می‌دهد.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خطاب به مدیران مناطق گفت: بخشنامه‌هایی که برای حوزه منابع انسانی فرستاده‌ایم را دوباره مرور کنید زیرا این بخشنامه‌های به عنوان ظرفیت‌هایی است که برای اصلاح مدیریت منابع انسانی خود استفاده می شود.
بطحایی ادامه داد: معلمین و کادر آموزشی که در حین سال تحصیلی بازنشسته می‌شوند مشروط به اینکه درآن منطقه نیاز به خدمت آنان باشد از آنها استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم ظرفیتی را برای بازنشستگی پیش از موعد همکارانی که به دلایلی از جمله بیماری یا مشکل خانوادگی قصد بازنشسته شدن را دارند ایجاد کنیم تا آنان بتوانند پیش از موعد و بدون سنوات ارفاقی بازنشسته شوند.
بطحایی گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که دنبال می کنیم مشکلی است که در حوزه مدیریت منابع انسانی ادارات وجود دارد و بنا به تأکید وزیر این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه اجلاس اظهار داشت: از همان روزهای اول تأکید من بر آموزش و پرورش این بوده که پرداختها متناسب با سلسله مراتب سازمانی باشد و این یک اصل مدیریتی است زیرا همکارانی که در سلسله مراتب سازمانی حضور پیدا می کنند می‌بایست فوق العاده شغل آنان متناسب با آن پست سازمانی باشد.

وی در ادامه افزود: کار در آموزش و پرورش دستوری نیست بلکه اقناعی است و اگر ما این رویکرد را در سلسله مراتب سازمانی آموزش و پرورش ساری و جاری نماییم مشکل آموزش و پرورش حل خواهد شد.

انتهای پیام/
















تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن