تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818881146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب قهرمان پارالمپیک به بی‌مهری‌ها عادت کرده است! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نایب قهرمان پارالمپیک به بی‌مهری‌ها عادت کرده است!
کد خبر: ۴۲۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ - 25 August 2014


نایب‌قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک لندن با گلایه از مسوولان استان و شهرستان دزفول گفت: مدت زیادی است که به این بی‌مهری‌ها عادت کرده‌ام.


عبدالرضا جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، با گلایه از مسئولان شهرش، اظهار کرد: ما که اصلا مسوول اداره ورزش و جوانان دزفول را به چشم نمی‌بینیم. از سال گذشته که از مسابقات جهانی برگشتم تاکنون وی حتی برای خسته نباشید هم تماسی نگرفته است. خوب نیست که به مسابقات برویم و مدال کسب کنیم بعد آقایان برای گرفتن عکس کنارمان بیایند. حداقل بیایند ببینند اکنون با چه مشکلاتی تمرین می کنیم. نمی خواهیم هیچ کاری برای ما انجام دهند. من مدت زیادی است که به این بی مهری ها عادت کرده ام.


وی در رابطه با حضورش در بازیهای پارآسیایی گفت: خدا را شکر آمادگی خوبی دارم و پس از پشت سر گذاشتن دو مرحله انتخابی تیم‌ملی جهت حضور در مسابقات پارآسیایی کره جنوبی، موفق شدم یکی از نفرات اعزامی ماده پرتاب نیزه به این رقابت ها باشم.


وی بیان کرد: اگرچه پیش از این اعلام شده بود که ماده پرتاب نیزه از کلاس ما حذف شده است ولی مجددا اعلام شد که برای مسابقات پارآسیایی کره جنوبی این ماده وجود دارد و می توانیم در آن شرکت کنیم. فکر می کنم آخرین مسابقه ای که در این ماده می توانم شرکت کنم، همین رقابت ها باشد. مگر این که بازهم تغییراتی ایجاد کنند.


این ملی‌پوش خوزستانی ادامه داد: با توجه به این که اعلام کرده بودند که ماده تخصصی من یعنی پرتاب نیزه حذف شده است من باید در ماده پرتاب وزنه کار می کردم در حالی که 20 سالی است که وزنه را به دست نگرفته ام. پرتاب وزنه شرایط خاصی از نظر جسمانی می خواهد که من آن شرایط را ندارم و بدنم بیشتر نیزه ای هست. به هر حال کار من در پرتاب وزنه که هیچ تخصصی در آن ندارم سخت می شود. فیزیک بدنی من به این رشته نمی خورد.


وی در ادامه گفت: به هر حال برای حضور در مسابقات پارآسیایی، تمریناتم را در دزفول پیگیری می کنم. فکر می کنم تا پیش از رقابت ها، دو مرحله اردو پیش رو داشته باشیم که یکی از اردوها شهریورماه و اردوی دیگرمان متصل به اعزام و مهرماه برگزار می شود. مسابقات پارآسیایی هم اواخر مهرماه برگزار خواهد شد.


جوکار خاطر نشان کرد: من به همراه پنج ورزشکار دیگر از استان در این مسابقات شرکت می کنیم و تلاش می کنیم که در این مسابقات مانند دوره های گذشته نتایج خوبی برای استان و کشورمان کسب کنیم.


وی در پیش‌بینی‌اش از کسب مقام در مسابقات پارآسیایی گفت: با توجه به شرایط جدیدی که به وجود آمده است و این که شرایط نشستن هنگام پرتاب تغییر پیدا کرده است، کار برای من کمی سخت تر شده است که با توجه به این نحوه‌ی نشستن، کمی افت داشته ام.


این ملی‌پوش دزفولی بیان کرد: حقیقتا از زمانی که اعلام کردند پرتاب نیزه از ماده های مسابقات حذف شده است، من تمرینات را رها کردم ولی از 20 فروردین ماه سال جاری که اطلاع دادند این ماده در بازی های پارآسیایی وجود دارد، طبق قانون جدید تمریناتم را آغاز کردم.


وی گفت: به هر حال از زمانی که با قانون جدید تمرین کرده ام پیشرفت نسبتا خوبی داشته ام. مشکلی که وجود دارد این است که در بازی های پارآسیایی کلاس 53 من با کلاس 54 ادغام شده است که این موضوع هم کمی کار را سخت تر می کند ولی تمام تلاشم این است که ان شاالله بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.


وی افزود: در آخرین رکوردگیری‌ که دو هفته پیش داشتیم با توجه به رکوردهایی که از آغاز سال میلادی تاکنون به ثبت رسیده است، وضعیتم خوب است ولی خودم هنوز راضی نیستم و تمام تلاشم این است که رکورد قبلی خودم را بهبود بخشم. به هر حال پیش بینی خیلی سخت است ولی تلاشم را می کنم.


این ملی پوش خوزستانی در ادامه درباره شرایط تمرینی اش در شهرستان دزفول گفت: با توجه به این که در حال حاضر در آن زمینی که تمرین می کنم مسابقات فوتبال برگزار نمی شود، کمی کارم راحت تر شده است ولی با آغاز مسابقات دچار مشکلاتی می شوم. من در دزفول زمین تخصصی ندارم.


وی عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلاتم این است که نیروی کمکی ندارم. دو سه سالی است که به علت قطع شدن حقوق نیروی کمکی ام، که 40 تا 50 هزار تومان بود، دیگر نیروی کمکی ندارم. این مشکلات شرایط من را برای تمرین سخت می‌کند. ما جانبازان و معلولان واقعا برای تمرین به یک نیروی کمکی نیاز داریم. من این مشکل را هم به متولیان ورزش شهرستان و استان گفته ام ولی متاسفانه می گویند پول نیست.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن