تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمودزاده: تغييري در قوانين ايجاد نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمودزاده: تغييري در قوانين ايجاد نشده است
فريبرز محمودزاده مي‌گويد: هيچ تغييري در آئين نامه برگزاري ليگ يک در فصل آتي ايجاد نشده است.

او در گفتگو با «ورزش سه» در پاسخ به این سوال که عنوان شده در فصل آتی 7 تیم از لیگ یک به لیگ 2 سقوط خواهند کرد، آیا این درست است؟ گفت: برنامه ما این است تعداد تیم های حاضر در لیگ یک را برای دو فصل بعد به 20 تیم کاهش دهیم و در نهایت هم کاری کنیم که بازی ها دریک گروه و حتی با تعداد تیم های کمتری برگزار شود. بنابراین در فصل آتی سهمیه سقوط به 8 تیم افزایش خواهد یافت. دوستان پیشنهاد دادند برای کاهش استرس بین تیم های دسته اولی سهمیه سقوط را به 7 تیم کاهش دهیم و در عوض تنها سه تیم از لیگ 2 به لیگ یک صعود کنند که این امکان پذیر نیست به این دلیل که تعداد تیم های حاضر در لیگ 2 از 28 تیم به 40 تیم افزایش پیدا کرده است و تیم های لیگ دویی به این امر معترض شده و مانع از تصویب این طرح شدند.

مسئول برگزاری لیگ یک کشور ادامه داد: سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر طبق روال گذشته خواهد بود. تیم های قهرمان گروه الف و ب بطور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و برنده تیم های دوم در مرحله پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی خواهد کرد. هم چنین تیم ها اجازه جذب بازیکنان خارجی را نخواهند داشت و می بایست طبق آئین نامه لیگ برتر بازیکن جذب کنند.


دسته يک


1393/06/03 09:56  تعداد بازدید: 620





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن