تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804363866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران سفیران ایران در مسابقات آسیایی و جهانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران نقوی حسینی:
ورزشکاران سفیران ایران در مسابقات آسیایی و جهانی هستند
ورامین - خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حقیقتا ورزشکاران در عرصه پیکارهای آسیایی و جهانی، نماینده و سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران و فعالان ورزشی عرصه های مختلف ورامین با اشاره به جایگاه ورزش در نظام اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امر به ورزش را امر به خوبی ها عنوان فرمودند و عقیده دارند که ترویج ورزش نوعی امر به معروف است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی رشد و توسعه ورزش در رشته های فردی و گروهی بود به طوری که امروزه جوانان متعهد و غیور این سرزمین در صحنه های مختلف ورزشی توانسته اند نام ایران را بر سر زبان ها بیاندازند. وی ادامه داد: برای معرفی فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم ایران به جهان باید میلیاردها هزینه کرد اما ورزش این امکان را فراهم می کند تا کشورهای مختلف دنیا با عقاید و رسوم یکدیگر آشنا شده و این یک فرصت استثنایی و بی نظیر برای کشورمان به حساب می آید. نقوی حسینی اضافه کرد: حقیقتا ورزشکاران در عرصه پیکارهای آسیایی و جهانی، نماینده و سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران هستند و باید علاوه بر کسب موفقیت های ورزشی، با رفتار و حرکات خود زمینه معرفی فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی ما را فراهم کنند.

این مسئول بیان داشت: امروز بسیاری از کودکان، ورزشکاران را به عنوان الگوی خود در جامعه محسوب می کنند به همین خاطر تمامی اعمال و رفتار آنان را با دقت زیر نظر دارند به همین خاطر باید ورزشکاران از همه جهات جسمی و معنوی خود را پرورش دهند. وی گفت: ورزشکاری که در عرصه های رقابتی موفق باشد اما منش و روحیه پهلوانی و اخلاقی در وی پیدا نشود، هیچگاه موفقیت هایش استمرار نخواهد یافت اما ورزشکارانی که اخلاق را سرلوحه فعالیت خود قرار می دهند در اذهان مردم به یادگار می مانند. نماینده مردم ورامین در مجلس تأکید کرد: شهرستان ورامین در عرصه های ورزشی همواره حرف های زیادی برای گفتن دارد و موفقیت های ورزشکاران این خطه در رشته های فردی و تیمی نشان دهنده پتانسیل ورامین در ورزش است. نقوی گفت: خوشبختانه تیم های مختلفی از شهرستانهای ورامین و قرچک در لیگ برتر حضور دارند و موفقیت های ورزشکاران در رشته های فردی و قهرمانی های متین ورامین، تیم تکواندو شهرداری ورامین و منصوری قرچک، اشتیاق جوانان به ورزش را دو چندان کرده است. وی افزود: باید با سیاستگذاری و جذب بودجه های لازم، زمینه رشد و پیشرفت جوانان و نوجوانان علاقمند به ورزش در ورامین فراهم شود تا استعدادهای جدیدی در رشته های مختلف ورزشی بتوانند با نام ورامین در مسابقات حضور یابند.

گفتنی است ظهر امروز سید حسین نقوی حسینی ابتدا در کلاس مربیگری آمادگی جسمانی بانوان حضور یافت و از زحمات ورزشکاران این رشته برای توسعه ورزش تشکر کرد و  سپس در باشگاه شهید خدایی حضور یافته  و با استاد محمود خدایی که از داوران برتر تکواندو کشور محسوب می شود، دیدار کرد. سید حسین نقوی حسینی در ادامه با سید جواد برزده که به تازگی موفق به کسب مقام دوم مسابقات پرورش اندام شد، دیدار و با لوح تقدیری از تلاش های وی تجلیل به عمل آورد و با حضور در باشگاه تختی از کلاس تکواندو استاد مرالی و همچنین تمرین تیم هندبال ورامین بازدید کرد. در همین راستا نقوی حسینی در خانه تنیس روی میز ورامین حضور یافت و از حمید فراتی که به تازگی توانسته عنوان برترین مربی تنیس روی میز را در مسابقات دانشگاه های علوم پزشکی با مربیگری تیم دانشگاه شهید بهشتی کسب کند تقدیر و تشکر کرد.










۱۳۹۳/۶/۲ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن