تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804502057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بازی های اسیایی پنجم یا ششم می شویم / فدراسیون فوتبال زیر بار هر شرطی نرود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران: در بازی های اسیایی پنجم یا ششم می شویم / فدراسیون فوتبال زیر بار هر شرطی نرود وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی می کنم ورود نکنم اما اگر مشاوره بخواهند می روم این وظیفه رئیس فدراسیون است؛ ملی پوشان هنگام پیاده شدن از هواپیما به من گفتند کی روش را نگهدار.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ شهريور ساعت 15:41



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ وزیر ورزش و جوانان در تشریح عملکرد یکساله این وزارت خانه گفت: از سال گذشته وزیر وزارت استقرار پیدا کرد، از کابینه عقب تر بود کارها خوب پیش نمی رفت وقتی وزارتی که تحویل داده شد متوجه نارسایی شدم که قبلا اشراف داشتم مهمترین نارسایی ها عدم رعایت آیین نامه ها بود اولین مشکل این بود که اساسنامه فدراسیون ها با سرپرستی اداره می شدند بیش از 2 سال بود اما در حال حاضر 3 فدراسیون سرپرست دارند که بعدا عرض می کند مشکل بعدی مالی بود که فدراسیون ها داشتند و لازم بود شفافیت بشود که شاهد هستید تا حالا استقرار پیدا کرده ولی نیاز به دفاع دارد و حمایت رسانه ها را می طلبد و در کمک افشای ناپاکی ها ، موضوع بعدی موفقیت های ورزشی اتفاقاتی خوبی است که افتاده و این به این معنا نیست که این دولت و فدراسیون ها این چیزها را بدست آورده و رویدادهای خوب ما سالهای بعد مشخص می شود، مثلا رویداد جام جهانی باعث خوشنودی مردم شد، فعالیت های ورزش همگانی این اولین بار در ورزش کشور اتفاق می افتاده که از بودجه به آن اختصاص داده شده پرداختن به دامنه و رکن ورزش همگانی سوی حرکت به سمت خصوصی سازی که همه فکر می کنند دو تیم است اما این همه چیز نیست مثلا خصوصی سازی بعضی از اماکن ورزشی ، ما معتقدیم با امور دولت چرخ ورزش نمی چرخد و ما تلاش می کنیم که ورزش به دست مردم چرخانده شود . وی ادامه داد: چهارشنبه با وزیر دارایی و اقتصاد جلسه داریم که مسئول جدید آن اعلام می شود درحد حوزه فرهنگ تدابیری دیده شده که یکی از آنها اخلاق محوری است که جای آن در ورزش خالی بود بیش از 50 درصد ورزشکاران بانوان بودند که دغدغه هایی داشتند با توجه به تدبیرات تلاش شده که شورای بانوان تشکیل شود خودشان مشکلشان را حل می کنند و ما هم پشتشان هستیم. تا به حال  12 سفر استانی داشتیم مستقیم با مردم صحبت کردیم و من به شخصه شاهد بودم378پروژه ناتوان داریم که در دولت قبل فقط کلنگ زده شده با میانگین که در نظر گرفتیم زمانی بیش از 50 سال نیاز است این پروژه به پایان برسد و هزینه بیش از 7 هزار میلیارد نیاز است. دولت تدابیر که دیده این است طرح های بالا90 درصد تا آخر امسال به اتمام برساند و رونمایی کند و بخش ها پایین تر از 5 درصد در سال های بعدی .
گودرزی در خصوص حوزه جوانان این وزارت خانه گفت:  وظیفه وزارت ورزش و جوانان این نیست مشکل اشتغال، مسکن و ... را حل بکند فقط وزارت وظیفه دارد پیگیری کند وظیفه تشکیلات دیگر است مثلا از مدیریت بانکها درخواست کند مشکل وام را حل کند ما وظیفمان آشناسازی مسئولان زیربط با وظیفشان است ، ستادهای سازماندهی جوانان تشکیل شده ، چالش هایی در حوزه جوانان احیا شده که عبارتند از افزایش سن ازدواج، هزینه های بالای ازدواج، کاهش جاذبه های فرهنگی جوانان، وابستگی جوانان به خانواده، افزایش سن بیکاری که مربوط به رکود اقتصادی است کمبود فقدان تئوری با فرهنگ ایرانی ، نامتناسب بودن شیوه تفریح جوانان ، ظهور آسیبهای نوظهور که بعضی مواقع توان کنترل را نداریم، تعداد سازمانهای مردم نهاد، بوده که به عنوان نهادهایی که بتوانند مشکل جوانان را حل کنند اما به فراموشی سپرده شدند اما در این دولت هم به لحاظ کمی و هم کیفی بهبود پیدا می کند، یکی از سیاست های دولت حرکت بر پایه عقلانی است پایبندی بر اساس نامه ها در هر فدراسیون ها اساسنامه هایی وجود دارد که دولت نقش نظارتی داشته باشد و ما دخالت در آن ها نداریم فدراسیون باید بر اساس عقلانیت و اساس نامه ها حرکت کند. 
وی درباره خصوصی سازی دو باشگاه آبی و قرمز گفت: من 2 ماه یا 3 ماه قبل از این مسئله انتخاب شوم و این دو باشگاه بدهی داشتند و غیرشفاف بوده که الان نیز به همین گونه است ، قانون به ما اجازه نمی دهد کمک کنیم به باشگاه و پول تزریق کنیم وهمچنین پولی ندارم و باید اسپانسر گرفته می شد که نمی دانم به چه دلیلی سرباز زدند از این درخواست که رد کردن بدیهی است در این شرایط عدم صلاحیت در نظر بگیریم ، برای که مطمئن شود شفاف سازی است.
وی در این خصوص افزود: هر کسی که بیاید اظهار کند و بخواهد اسپانسر شود کسی که بیشتر پول می دهد آن باید اسپانسر شود اگر اسپانسری که کمک کلانی می کند استقبال می شود، ما در این خصوص وظایف قانونی را انجام داده ایم به عنوان نظارت بازرسانی برای شفاف سازی فرستاده ایم که بر عملکرد فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون ها ورود کنند و دنبال شفاف سازی هستیم، ورودی ها خروجی ها باید مشخص شود این بی انظباطی مالی فقط در فوتبال نیست در خیلی از فدراسیون ها اتفاق افتاده و در حال شفاف سازی هستیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته تشکیل دو شورا را از دولت طلب کردیم وزارت ورزش و جوانان از موقع تاسیس هیچ تلاشی برای شورای عالی ورزش نمی کنند ما تلاش ما را می کردیم در بهمن ماه این شورا تشکیل می شود رئیس جمهور گفت این شورا با قانون هم خوانی ندارد و از آن موقع تا حالا دنبال قانونی کردن هستیم و تصمیم که گرفتیم معاون اول جای نخست وزیر را بگیرد در واقع با محدودیتی رو به رو بودیم که خوشبختانه این مشکل در حال حل شدن است حدود 18 وزیر در این شورا عضو هستند.  گودرزی در رابطه با دو شغله بودن بعضی از رئیس فدراسیون ها گفت :ما با حل کردن مشکلات انتخابات که در فدراسیون بوکس برگزار شد در چند ماه اخیر این فدراسیون مشکل داشت فدراسیون تیراندازی داریم که این رئیس نماینده مجلس است ، این رئیس قرار بود که از مجلس بیاورند که این سمت دو شغل حساب نمی شود که تعلل کردند . در ورزش دیوار کوتاهی است در این پست و رسانه ها دست بر تخریب این دیوار می زنند.
وزیر ورزش و جوانان در رابطه با این که چه پیش بینی برای این دوره از بازی های آسیایی در اینچئون می کند؟ گفت: نتایج بازی ها را از بعد از انقلاب مرور  کردیم که 2 بار چهارمی داشتیم که اگر بررسی کنیم می شود میانگینش می شود 5.57 که احتمال می رود این مقام چهارمی 50 درصد تصادفی شده ما در دوره  گذشته 59 مدال داشتیم و رقیب ما 79 تا که 20 اختلاف داشته که اگر از نقره ها طلا می شد ما در رده های پایین تر قرار می گرفتیم، کارشان گفتند احتمالا 20 تا طلا وجود دارد. اما اینکه حریف  چه مدال کسب کند ما نمی دانیم اما 50 درصد یا 5 می شویم یا 6.  اما در رابطه به این که رئیس جمهور قبل گفته بود مقام دوم کسب کنیم، این بحث به کارشناسی نیاز دارد. ودر مورد سرمربی تیم ملی گفت: سعی می کنم ورود نکنم اما اگر مشاوره بخواهند می روم این وظیفه رئیس فدراسیون است؛ ملی پوشان هنگام پیاده شدن از هواپیما به من گفتند کی روش را نگهدار. ما در دوره اول دو باخت، یک مساوی؛ در دومین حضور دو باخت 1برد، و در سومین حضور دو باخت 1 مساوی داشتیم؛ اگر به این روند ادامه دهیم 4 سال دیگر 2 باخت و 1 مساوی خواهیم داشت، کسی که قبلا از انقلاب این نتیجه را کسب کرده با فرد کنونی فرقی نمی کند و من در مشاوره با فدراسیون گفتم که زیربار هر شرطی نروید.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن