تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798368477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیزاده: بسیاری از مدارس فوتبال در گذشته محل کلاهبرداری بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
علیزاده: بسیاری از مدارس فوتبال در گذشته محل کلاهبرداری بود
رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: با مدارس فوتبال متخلف به شدت برخورد کرده و جواز آنها را با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی باطل می کنیم.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیزاده گفت: مشارکت مردم و حضور خانواده ها در کنار ورزش هميشه منشا اقدامات خوب در اقصی نقاط جهان است. خوشبختانه در فوتبال ایران نیز این اتفاق افتاده است و در بخش آکادمی و فوتبال پایه با مدیریت و سازماندهی خوبی که صورت گرفته مهمترین نهاد در فوتبال پايه که مدارس فوتبال است، سامان دهی شده و نتایج خوبی را در آينده آن شاهد خواهيم بود. در واقع سه ضلع اصلی خانواده، بازیکن و مربی زمانی که در کنار يکدیگر به درستی قرار بگیرند، مدارس فوتبال به خوبی شکل خواهد گرفت و اين نهاد به صورت خودگردان و با مشارکت خانواده ها اداره خواهد شد.

وی در ادامه درباره تدوین آیین نامه مدارس فوتبال گفت: متاسفانه برای اداره اين رکن بزرگ و مهم فوتبال آیین نامه ای وجود نداشت و مدارس فوتبال محل کسب درآمد مربیان بود. با تدوین آیین نامه و تصویب آن از سوی هیات رئیسه فدراسیون، در مقابل مدارسی که تخلف داشتند و یا استانداردهای لازم برای اداره یک مدرسه فوتبال را نداشتند، ايستاديم وجواز فعالیت به آنها داده نشد.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: در واقع هدفمان از انجام  کار زیربنایی و اصولی در مدارس فوتبال، ساماندهی این مدارس بود. از اين طریق نه تنها جلوی تخلفات گرفته خواهد شد، بلکه بر روند تربیت فرزندان خانواده ها که به عنوان فوتبال آموز در مدارس حضور دارند نظارت خواهيم داشت. ضمن اينکه از لحاظ فنی و عملکردی نیز ارزيابی خوبی بر عملکرد آنها داريم. ضمن اینکه اجازه دادیم تا خانواده ها از نزدیک در مدارس فوتبال حضور داشته و مشارکت کنند.

علیزاده در ادامه افزود: چهار سال تلاش کرديم و پس از تدوين آيين نامه اين مدارس، سامانه معرفی و سازماندهی مدارس فوتبال را طراحی و اجرا کرديم. در حال حاضر مردم در همه استانهای و همچنين هیاتهای فوتبال استانهای سراسر کشور میدانند که هر مدرسه فوتبالی که دارای شماره ثبت و نشانی است از جانب معرفی شده است. خانواده ها می توانند با مراجعه به اين سامانه که در سايت فدراسیون فوتبال قرار دارد، مدرسه فوتبال مورد تاييد آکادمی ملی فوتبال را انتخاب و فرزندان خود را در اين مدارس ثبت نام کنند. 
 
وی در ادامه افزود: ضمن اینکه پس از راه اندازی اين سامانه و برای بازنگری و بررسی آخرین وضعيت این مدارس، دوره های مختلف آموزشی را برای تربیت ناظران خود برگزار کرديم. در حال حاضر این ناظران به صورت مستمر در استانهای سراسر کشور به فعالیت این مدارس نظارت کامل و دقیق داشته و گزارش های خود را برای ما ارسال می کنند. در صورت بروز هر گونه گزارش منفی به شدت با اين مدارس برخورد و حتی گواهينامه آنها باطل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به آیین نامه مدارس فوتبال، قبل از آغاز فعالیتهای مدارس فوتبال مقرر شد تا دوره های توجیهی برگزار شود تا شرایط برای حضور و تربیت فوتبال آموزان در مدارسی با استاندارهای درست مهیا باشد.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مقاومتی از سوی مدارس فوتبال در راستای اجرای آیین نامه صورت نگرفت یا خیر؟ افزود: متاسفانه درگذشته تعداد قابل توجهی از مدارس فوتبال محل کلاهبرداری بود. این سناریوی تکراری که عکسی از فوتبالیستهای مشهور قدیمی را بر سر در مدراس خود نصب و سوءاستفاده می کردند، باعث می شد تا خانواده ها بدون تحقیق اقدام به ثبت نام فرزندان خود کنند.

وی در ادامه گفت: آکادمی ملی فوتبال فعاليت خود را با استاندارسازی و معرفی اين استاندارها به سراسر کشور آغاز کرد. در ادامه جلسات متعددی را با مسئولين نیروی انتظامی برگزار کرديم و سپس با ایجاد سامانه مدارس فوتبال و اعزام ناظرین، اين مدارس با مورد بررسی و نظارت قرار داديم. در نهایت با اجباری شدن فعالیت مدارس فوتبال زیر نظر باشگاهها، مقابل تخلفات ایستادیم.

 علیزاده در ادامه خاطر نشان کرد: اگر مدرسه فوتبالی زیر نظر باشگاهها فعالیت نکند و نامش در سامانه مدارس فوتبال آکادمی ملی فوتبال ثبت نشده باشد، فوتبال آموزان آن مدرسه حق شرکت در فستیوال های شهرستانی، استانی و در نهایت فستیوال ملی را ندارند. اگر اين فوتبال آموز در فستيوالهایی که امسال با حضور 45000 فوتبال آموز در سراسر کشور برگزار خواهد شد شرکت نکند، چگونه می تواند توسط استعدادياب ما برای تيم های پايه ديده شود؟

وی در پايان گفت: در بخش های مختلف مدارس فوتبال همکاری خوبی با کميته های مختلف فدراسیون داريم. مربیان مدارس فوتبال توسط کميته آموزش و همچنين خود آکادمی ملی فوتبال آموزش داده می شوند. کمیته آموزش مدرسین فوتبال پایه را به استانها اعزام می کند تا شرایط مناسبی از لحاظ آموزشی برای اين مدارس فراهم شود. کمیته پزشکی فدراسیون مسئولان سلامت را در استانها در اختیار آکادمی قرار داده و اين افراد در استانها نظارت خوبی بر وضعيت پزشکی مدارس دارند و در صورت بروز مشکل و یا حتی از لحاظ آموزشی ما را همراهی کنند . در قسمت فرهنگی هم برای تربیت فوتبال آموزان بحث بازی جوانمردانه در فوتبال را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن