تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند مواد مخدر و كشف 30 کيلو ترياک در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴ب.ظ)
انهدام باند مواد مخدر و كشف 30 کيلو ترياک در بروجرد فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از انهدام باند دو نفره تهيه و توزيع موادمخدر و کشف 30 کيلو گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ "دليري" گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد در پي اخبار دريافتي، مبني براينكه يکي از قاچاقچيان سابقه دار قصد توزيع مقاديري مواد مخدر با يک دستگاه خودرو پژو 206 در شهرستان بروجرد و شهرهاي همجوار را دارد، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وي ادامه داد: اکيپي متشکل از ماموران مواد مخدر بروجرد و يکي از سازمان هاي مرتبط به صورت غير محسوس به محل مورد نظر اعزام و يک دستگاه پژو 206 حامل مواد مخدر و يک دستگاه سمند به عنوان اسکرت را که به سمت شهرستان خرم آباد در حرکت بودند را شناسايي كردند.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد : در يک عمليات غافلگيرانه هردو خودرو توقيف و در بازرسي 206 مقدار 30 كيلو گرم ترياک كه بطرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف شد.
دليري در ادامه تصريح كرد: در اين عمليات دو قاچاقچي مواد مخدر دستگير و همراه دو خودرو و مواد مکشوفه تحويل مراجع قضايي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن