تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از بيش از 110 پروژه هفته دولت در شهرستان خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۸:۱۸ق.ظ)
فرماندار خرم آباد: بهره برداري از بيش از 110 پروژه هفته دولت در شهرستان خرم آباد فرماندار خرم آباد گفت:بالغ بر110 پروژه با اعتباري حدودبر133ميليارد و هشتصد وده ميليون تومان ازمحل اعتبارات ملي،استاني تسهيلات و بخش خصوصي به بهره برداري مي سد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حبيب اله خجسته پور در نشست با خبرنگاران گفت: آقاي دکتر روحاني در آغازسال گذشته در ايام انتخابات برسه نکته اساسي احياي اخلاق ،تعامل باجهان ونجات اقتصاد تاکيد داشتند.
وي افزود:يکسالي که ازعمر دولت تدبير واميد مي گذرد فرصت مناسبي است که بتوانيم اين سه شعاررا مورد سنجش و ارزيابي قرار بدهيم.
فرماندارخرم آباد عنوان کرد: اگر بخواهيم نگاه گذرا به عملکرد دولت تدبيرواميد درحوزه اقتصاد داشته باشيم، ثبات نسبي در بازارحاکم شده است و نرخ تورم از 40 درصد به 25 درصد کاهش پيدا کرده است، و بازار درحال پيدا کردن ثبات است.
وي همچنين به بحث دوم اجراي هدفمندي يارانه ها وهدايت منابع حاصل از اجراي اين فاز به سمت حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دربحث اجتماعي تدوين منشور حقوق شهروندي نيازي که جامعه ما احساس کرده و مي کند و درحوزه بودجه ريزي کشور بعد از سال ها درموعد مقرر بودجه به مجلس تحويل داده شد برخلاف برخي سالها گذشته که با چند ماه تاخير تقديم مجلس مي شد.
خجسته پور با اشاره به بحث واقعي سازي بودجه کشورعنوان کرد: در دولت تدبير و اميد بودجه هاي عمراني استان ها هم واقعي شدند، اميدواريم با تخصيص صددر صدي بودجه ها که رييس جمهور درسفر به استان لرستان اعلام کردند شاهد تکميل پروژه هاي نيمه تمام درسطح استان وشهرستان باشيم.
خجسته پور با اشاره به کلام مقام معظم رهبري درحوزه سلامت که شخصي که به بيمارستان مراجعه مي کند فقط بايد رنج بيماري را تحمل کند و رنج ديگري تحمل نکندعنوان کرد: براي طرح تحول سلامت دراين زمينه گام هايي برداشته ايم بحث هزينه هاي سلامت که از جيب مردم پرداخت مي شود.از 30 الي 40 درصد گذشته به 10 درصد رسيده است.
وي اضافه کرد: تمام خدماتي که لازم است يک بيمار دريافت کند در بيمارستان انجام مي شود و اگرنياز به ارجاع داشته باشد توسط بيمارستان و با هزينه بيمارستان صورت مي پذيرد بحث مقيم شدن پزشکان دربيمارستان ها وهمچنين تحت پوشش قرار گرفتن بيماران خاص و صعب العلاج چه از لحاظ دارويي هايي که قبلا براي اين بيماران نياز بود اما از ليست داروهاي بيمه ي آن ها قرارنداشت هم اکنون انجام مي شود.
وي در خصوص بحث تعامل با جهان گفت: اقداماتي انجام شده است که باعث شده کشور جمهوري اسلامي جايگاهش درعرصه بين المللي ارتقا پيدا کند و البته با دفاع از حقوق ملت،تنش زدايي ديپلماسي درسطح بين الملل که چهره مناسبات بين المللي مارا ترميم کرده است. حداقل حسن اين تلاش هاي ديپلماسي تا اين لحظه توقف روند صدورتحريم ها برضد ملت ايران بوده است.
خجسته پور اضافه کرد: دربحث اخلاقي يکي به وجود آمدن اميد در سطح جامعه تنش هاي اخلاقي روبه کاهش پيدا کرده است.از طرف ديگردرسطح روساي قوا آرامشي حاکم شده است.
فرماندار خرم آباد گفت: مدير ارشد استان لرستان مردي ازجنس توسعه و عمران کسي که مشکلات و معضلات استان لرستان را به خوبي مي شناسد ايشان به درستي تشخيص دادند با توجه اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي ما نيازمند حضور سرمايه گذاران دراين استان هستيم، براي حضوردراستان نيازمند زير ساخت هايي هستند ازمهمترين زير ساخت ها سهولت دررفت آمد سرمايه گذاري است که بلافاصله به سراغ زير ساخت فرودگاه رفتند ودرآينده شاهد ورود هواپيمايي پهن پيکر از فرودگاه خرم آباد هستيم.
وي گفت: با دعوت مهندس بازوند سرمايه گذاران خارجي و داخلي به استان لرستان آمدند مي توانيم به احياي مجتمع کشت صنعت لرستان اشاره کنيم، دعوت از هلدينگ هاي اقتصادي و ابتدا شرکت معين کوثروشروع به کار مجتمع تجاري تفريحي مسکوني کيوبا اعتباري بالغ بربيش از 300ميليارد تومان که مي تواند مجتمع بي نظيردرسطح استان وغرب کشورباشد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينکه هفته دولت مقارن است با افتتاح پروژه هاي مختلف عمراني واقتصادي تصريح کرد: بالغ بر110 پروژه با اعتباري حدودبر133ميليارد و هشتصد وده ميليون تومان ازمحل اعتبارات ملي،استاني تسهيلات و بخش خصوصي به بهره برداري مي سد.
وي افزود: بيشترين پروژه ها مربوط است به جهاد کشاورزي با تعداد 28 پروژه مجموع اعتبار هزينه شده 7 ميليارد و 230 ميليون تومان و بيشترين تعداد اشتغال در شهرستان خرم آباد مربوط به راه و شهرسازي با 4 پروژه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن